2021-03-17, 11:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det kommer nog snart ett foto på det Hon har ju EN bok iaf, som hon idel visade eftersom den var personligt skickad till henne med autograf och allt. Hon skulle väl sitta på playan (förlåt, plaskdammen) i Spanien och läsa.

Hon satt ju med boken över sina bajsbruna ben vill jag minnas och hade inte kommit långt, antar att hon bara la upp en random sida och att hon läste max 1 rad. För att visa att hon är tacksam för sin livs första bok, som hon har fått gratis.. Gratis är gott.. tyvärr gick inte boken att äta upp..
Citera
2021-03-17, 12:08
Medlem
Borde inte hennes live heta Mukbung´s video då hon alltid äter och dricker?
Citera
2021-03-17, 12:13
Medlem
TPLs avatar
Från Mys blogg idag:
Citat:
Jag hade inte klarat mig utan mina vänner. Anna och Felicia, Milla min Kordinator. Dom vet hur mycket dom betyder för mig , men vill ändå understryka även här inne att deras insatser på senaste tiden har betytt enormt mycket och att jag inte hade klarat mig utan dom ❤️🙏🏻
Anna och Felicia räddar hela världen. Dom fixar allt. Det mesta i alla fall.
Citera
2021-03-17, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Mys blogg idag:

Anna och Felicia räddar hela världen. Dom fixar allt. Det mesta i alla fall.

Undra hur mycket smycken och annat de har stulit av My som hon ännu inte upptäckt?
Citera
2021-03-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tycker att det är märkligt att Annas vuxna barn får sina rum städade av morsan.
Får Felicia det med?
Antonio fyller 21 år, vet han ens hur man dammsuger och tvättar.
Eller har Anna tänkt att han ska bo hemma tills han dör, totalt bortkommen.

WTF, har de en vinkyl som sängbord i en av sviterna?? 🤣🤣
Citera
2021-03-17, 13:01
Medlem
Anna kör live och har glömt anti-rynk-filtret.
Citera
2021-03-17, 13:03
Medlem
Dags att fixa utväxten igen!
Anna är antagligen helt grå egentligen och med den färgning hon har syns utväxten snabbt som sjutton.
Citera
2021-03-17, 13:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna är antagligen helt grå egentligen och med den färgning hon har syns utväxten snabbt som sjutton.

Nänä, Anna har deklarerat tydligt och klart att det är hennes egna hårfärg hon har på håret.
I Annas universum har hon bara n å g r a grå hårstrån.
Hon färgar det så ofta att hon har noll pejl på h u r gråhårig hon är.
Citera
2021-03-17, 13:47
Medlem
Anna fick frågan om hon klipper sig hos Bobby. Svaret blev att hon inte gjort det på ganska länge för att han har problem med ryggen och inte kan ta hand om henne just när hon behöver det. Typ så. Sanningshalten får ni själva bedöma.
Citera
2021-03-17, 13:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Redan 2011 hade hon problem med den där ljusa utväxten. Hon sa i en live nyligen att färgen på längderna var hennes naturliga färg.
Håret växer ungefär 1,25 cm per månad. Det blir 15 cm per år. Under dom 10 år som gått sedan hon fick håret fixat hos Jean-Pierre Barda har håret växt 150 cm.
Anna är 154 cm lång. Om hon långt innan 2011 brukade färga sitt hår hade hon kunnat ha grått hår som släpat i marken idag, utan klippning.

Hos Jean-Pierre Barda 2011:
https://youtu.be/g8Q56gg_eZE
Citera
2021-03-17, 13:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Att hon länge varit besatt av att i detalj beskriva vad hon gör om dagarna har ju hållit på ett tag men detta med klockslag känner jag inte igen sen förut då jag fortfarande kunde följa henne på ig.

Som andra nämt är det väl tecken på lögn när man blir för detaljrik. Nu tvivlar jag på att hon ljuger om just städningen men man kan aldrig vara säker när det kommer till Anna. Oavsett vad så fattar jag inte behovet av dessa detaljer och klockslag. Jag städade mellen ca 09:40 och 11:00 idag, dammsög, torkade golven och torkade rent på fönsterbrädor och möbler. Städade badrummen, tömde fimpburken och vädrade täcket mitt.
Citera
2021-03-17, 13:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Anna fick frågan om hon klipper sig hos Bobby. Svaret blev att hon inte gjort det på ganska länge för att han har problem med ryggen och inte kan ta hand om henne just när hon behöver det. Typ så. Sanningshalten får ni själva bedöma.

Märkligt ryggproblem där just Anna är den kund han inte kan ta hand om men jag köper förklaringen, Anna ljuger ju aldrig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in