2021-04-10, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Japp det finns inspelat på en av liven som ligger ute..

Nätet lagrar, glömmer inte, sanningen finns där ute
Citera
2021-04-10, 22:50
En gissning är att när sista ungen flyttar ut så drar han också. Den stora är ju inte hans och hon lär väl inte flytta nånsin. Rövhatten till son kanske hittar ett fruntimmer som ger honom lite ramar och lillbönan jobbar ju redan och kan ta hand om sig. Ge det 3-4 år till MAX så är Roberto fri och kan håva in miljonarvet när pappsen checkar ut
Citera
2021-04-10, 22:55
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Han är en stilig 50 årig gammal karl som drar in baconen till sin feta, arbetslösa, personlighetsstörda fru som inte är något annat än ett gift.

Jag hoppas Roberta en vacker dag kommer till sin sans, kvar blir Anna & vad ska hon göra? Teama upp med godiskungen?

Rätt snygg karl men han har i flera lives visat att han är på samma nivå som sin lilla 🙄 fru.
Oerhört barnslig och säger märkliga saker.
Som när hon filmade honom i Spanien när han simmade och hon pladdrar på om att han kunde så många simsätt.
"Säg att dom ska säga hur jag ska simma" är kanske inget man förväntar sig av en man på 50 år men så sa han 🙄😁
Så dom här två är en match made in heaven och lär inte gå isär.
Citera
2021-04-10, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Men kom ihåg vad AB meddelade:
om han lämnar henne kommer hon att ge honom ett helvete!
Detta helvete är troligen en mild bris jmf med vad han under alla år utstått!
Vad skulle hon kunna göra? Har de skrivet att han äger allt + skulder så står ju stjärnan på bar backe för tydligen har hon inga tillgångar ( inte ens en Guldskiva med ABC). Roberto verkar vara snäll så han kanske köper en bussbiljett till Märsta där närmaste social ligger. Madam Flood och äldsta dottern skulle nog få det ganska knapert. Roberto hjälper sina egna barn som får en stabil grund att stå på. Roberto träffar en trevlig kvinna och njuter på pappans förmögenhet.
Citera
2021-04-10, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Rätt snygg karl men han har i flera lives visat att han är på samma nivå som sin lilla 🙄 fru.
Oerhört barnslig och säger märkliga saker.
Som när hon filmade honom i Spanien när han simmade och hon pladdrar på om att han kunde så många simsätt.
"Säg att dom ska säga hur jag ska simma" är kanske inget man förväntar sig av en man på 50 år men så sa han 🙄😁
Så dom här två är en match made in heaven och lär inte gå isär.
En narcissist är duktig på att välja ur sina offer, visst Roberta kanske inte är den skarpaste kniven i lådan men han har ett jobb och mycket kärlek, som Anna suger ur som en vampyr.

Jag undrar vad Anna skulle göra om tonåringen Roberta sticker, blir det frälsningsarmen, gatan eller kommer hon försöka utnyttja My för en soffplats?

Herrejösses vad hon är patetisk, hon kan inte haft en lätt barndom.
Citera
2021-04-10, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vad skulle hon kunna göra? Har de skrivet att han äger allt + skulder så står ju stjärnan på bar backe för tydligen har hon inga tillgångar ( inte ens en Guldskiva med ABC). Roberto verkar vara snäll så han kanske köper en bussbiljett till Märsta där närmaste social ligger. Madam Flood och äldsta dottern skulle nog få det ganska knapert. Roberto hjälper sina egna barn som får en stabil grund att stå på. Roberto träffar en trevlig kvinna och njuter på pappans förmögenhet.

Det kan vara så att han redan träffar någon..........det går rykten och har gjort i många år. Är det sant så är jag grymt impad av den/de kvinnor som vågar ge sig i lag med honom....Book lär ju ge sig på dem och bete sig som värsta kaninkokerskan...
Citera
2021-04-10, 23:25
Avstängd
Magictrixs avatar
Hittade det här guldkornet ikväll.
Anna ska förklara varför hon blev diskad från mello.
Kom osökt att tänka på Robert Gutavsson när han gör Tony Richardsson. "Nä, jag är inte bitter..." Kvällens roligaste garv.
https://www.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA&t=212s
Citera
2021-04-10, 23:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här kommer bilden

https://postimg.cc/8sSnRYXq

Anna sitter väl jämt, hon får det att låta som om det var evigheter sen.
Majoriteten av bilderna på Anna är ju i sitt och liggläge.
Citera
2021-04-10, 23:31
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna sitter väl jämt, hon får det att låta som om det var evigheter sen.
Majoriteten av bilderna på Anna är ju i sitt och liggläge.

Jag reagerade också på det. "Äntligen får man sätta sig". Om Anna hade gjort något av värde idag, alltså något som alla tittare förstår kräver en viss insats, som att röja på tomten, dammsuga, varför inte skriva en låt?, ja då hade vi sett 123 bilder på det. Hon har antagligen svullat på donken och kollat på Netflix i timmar med smågodis. Nu ska han låtsas att hon är slutkörd och behöver vila.
Citera
2021-04-10, 23:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kom osökt att tänka på Robert Gutavsson när han gör Tony Richardsson. "Nä, jag är inte bitter..." Kvällens roligaste garv.

En gammal goding som redan legat uppe på FB, men en bra påminnelse om att den som skapar en osympatisk bild av Anna är Anna själv, som slänger ut Lives, IG inlägg och ger långa intervjuer som avslöjar hennes personlighet.
Sedan finns den ett och annat löskokt ägg som inte hänger med eller är så löskokta att de tror verkligen på stackars Annas geggamoja som hon ständigt vräker ut sig.
Anna är det största löskokta ägget för hon förstår ju inte sin del i det hela.
Citera
2021-04-10, 23:42
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad händer med hennes mun??
Citera
2021-04-10, 23:43
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
En gammal goding som redan legat uppe på FB, men en bra påminnelse om att den som skapar en osympatisk bild av Anna är Anna själv, som slänger ut Lives, IG inlägg och ger långa intervjuer som avslöjar hennes personlighet.
Sedan finns den ett och annat löskokt ägg som inte hänger med eller är så löskokta att de tror verkligen på stackars Annas geggamoja som hon ständigt vräker ut sig.
Anna är det största löskokta ägget för hon förstår ju inte sin del i det hela.

Det är fantastiskt hur fint hon baktalar och förnedrar de andra artisterna som fick tävla. Som om det var deras fel?

Det absolut bästa är ju hur hon tittar in i kameran och säger helt uppriktigt att: "Ja, de sa ju att de skulle ta fram en låt till mig till årets tävling. Det var NN o NN som viss skulle skriva ihop något. Så jag antar att det kommer att ringa nu när som helst och säga att den är klar."

Jag har ju väldigt svårt att tro att någon på stående fot kan lova att Anna får vara med i nästa års tävling. Det borde hon ju inse själv. Är hon så korkad eller har hon fantiserat ihop detta "löfte" på egen hand? Appopå svikna löften och att vara ärlig eller hur det var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in