2021-03-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det finns ingen läkare i Sverige som rekommenderar en gravid kvinna att göra abort. Det är nämligen inte läkarnas uppgift. Korkade Anna ljuger igen. Gravida kvinnor träffar aldrig någon läkare.

Vad som förmodligen inträffar är att Anna är gravid och frågar en barnmorska om hon kan delta i Lets Dance som gravid. En seriös barnmorska säger antagligen då (ingenstans sägs det vilken månad hon är i) att det förmodligen blir problematisk att dans när man är gravid, men menar att hon säker kan dansa i Tv nästa år. Ska vi gissa att Anna ändå gjorde abort för att få vara med i Lets dance? Jag skulle inte bli förvånad. Jävla lögnhals är hon.

Tony Irving efteråt: "Hon har utsett mig till syndabock för sitt eget misslyckande. Är det någon som jag har favoriserat så är det Anna eftersom jag under tävlingen imponerats av att hon kan dansa trots att hon väger så mycket."

Det säger sig självt att en Barbamamma aldrig kan vinna Lets Dance. Jag har sällan sett programmet då jag är helt ointresserad av dans, men jag gissar att Anna det året var med som "Kurt Olsson". De har ju alltid med driftkuku som folk röstar på för att är roliga att se.

Läkarna kan rekommendera en kvinna att inte bli gravid igen av olika orsaker. Min mamma hade väldigt svår graviditet men min lillebror och efteråt sa läkarna att hon troligen inte överlever en graviditet till. Både hon och min bror höll på att dö.

Men rekommendera abort är frågan där emot förklara riskerna måste de ju göra sedan kan Anna ha övertolkat
Citera
2021-03-14, 09:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jamen herre jävlar! Det var 2006... Snacka om att älta saker, precis som Anna...

Annas STORHET ligger i detta.
Det är detta som har gjort Anna till den superSTORA kändis hon är idag.
Anna levererar och kommer fortsätta att leverera, hennes agerande gammalt som nytt är sann underhållning.

Nu när Månsan och Tussen är aktuella är det aldrig fel att se nostalgiskt tillbaka på hur världsdivan ser på sig själv i förhållande till andra..
Det Anna har gjort tidigare är alltid relevant, för hon upprepar sig alltid. Sooner or later.
Citera
2021-03-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna som är 16 år äldre tyckte att den då knappt 20 åriga Måns skulle stå vid sitt ord.
Känns pinsamt.
Anna har sin egna syn på vad folk säger och det är att hon tar det bokstavligen.
Ett nja, kanske.. blir ett självklart JA!!!!! i Annas universum.
Anna bokade säkert både musiker och studio själv i all hast, som hon sedan aldrig betalade.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tror inte hon bokade ett skit. Hon sa bara det för att hon ville framhäva hans svek. Man bokar inget förrän man vet vad man ska spela in. Hon hade bara ett svepande svar från Måns och inga låtar.

Utöver det får man anta att Måns hade ett skivkontrakt och då är det inte han själv som bestämmer vem han ska sjunga med. Det gör skivbolaget. Att Anna inte tänkte på det betyder att hon antingen är helt dum i huvudet eller att hon är medveten om det, men tänker att en löpsedel är värt mycket.

Det hon inte heller tänker på är att Måns aldrig mer vill se henne någonstans och att skivbolagen hånskrattar åt henne.
Hon gräver sin egen grav.

Nja, nu verkar det dock som om planerna gått längre än så. Ni antar mycket!

"Låten "Love is in the air" är en cover som kommer att finnas med på Anna Books kommande album. Redan i söndags var Anna i studion för att lägga på sin sång och tanken är att Måns ska sjunga in sin del så snart som möjligt."

"Måns själv ser fram mot samarbetet. - Det ska bli skitkul. Vi testade att sjunga ihop redan i lördags och våra röster passar bra ihop. Jag ska lägga på min sång, så fort jag får tid. Det blir nog efter "Let's dance"." https://www.expressen.se/noje/rivale...a-annas-skiva/

Två veckor senare så har inte Måns tid då han ska vara med i en musical och ska förhoppningsvis signa ett skivbolag. Bert Karlsson är besviken.

"Jag har en känsla av att Anna blev besviken för att jag inte har tid, säger Måns."
"-Vi kommer inte lika bra överens längre, säger Måns. Men vi är inte ovänner."

"Bert Karlsson på Mariann Grammofon tog initiativet till duetten.
- Vill du göra en skiva med Måns?
- Inte om han beter sig såhär, muttrar Bert."
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ns-nobbar-book
Senast redigerad av Skottland80 2021-03-14 kl. 12:10.
Citera
2021-03-14, 12:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottland80

"Låten "Love is in the air" är en cover som kommer att finnas med på Anna Books kommande album. Redan i söndags var Anna i studion för att lägga på sin sång och tanken är att Måns ska sjunga in sin del så snart som möjligt."

"Måns själv ser fram mot samarbetet. - Det ska bli skitkul. Vi testade att sjunga ihop redan i lördags och våra röster passar bra ihop. Jag ska lägga på min sång, så fort jag får tid. Det blir nog efter "Let's dance"." https://www.expressen.se/noje/rivale...a-annas-skiva/

Två veckor senare så har inte Måns tid då han ska vara med i en musical och ska förhoppningsvis signa ett skivbolag. Bert Karlsson är besviken.

"Jag har en känsla av att Anna blev besviken för att jag inte har tid, säger Måns."

Två 15 år gamla artiklar?
Citera
2021-03-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Två 15 år gamla artiklar?

Ja? Cece och Magic pratar ju om en 15 år gammal händelse som jag bemöter?
Förstår inte vad du menar.
Citera
2021-03-14, 12:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja? Cece och Magic pratar ju om en 15 år gammal händelse som jag bemöter?
Förstår inte vad du menar.
Trodde du menade att något skett sen dess. Fel av mig
Citera
2021-03-14, 13:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Strålande, jag var ironisk, men det var ju som jag trodde Anna går på den blott 19 åriga Månsan får ett tjaaaa från Måns och (sedan kommer Bertan in med studion) och det blir Nada
Anna blir sur och skriver upp ett till namn på
"aNnAs hAtLiStA".. 📝
Tussen får se upp så det inte blir en repris..
Citera
2021-03-14, 13:44
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Wow, det var alltså sant! Jag får göra en pudel och ber om ursäkt. Hade ingen aning om att Anna spelat in en skiva på denna sida millenieskiftet. Men det är Bert såklart. Han såg väl potentialen i och med Lets dance.
Citera
2021-03-14, 13:51
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Läkarna kan rekommendera en kvinna att inte bli gravid igen av olika orsaker. Min mamma hade väldigt svår graviditet men min lillebror och efteråt sa läkarna att hon troligen inte överlever en graviditet till. Både hon och min bror höll på att dö.

Men rekommendera abort är frågan där emot förklara riskerna måste de ju göra sedan kan Anna ha övertolkat

Jag har ingen aning om ifall Annas tidigare förlossningar inneburit stora påfrestningar att en till skulle kunna kosta henne livet. Hon var ju inte särskilt gammal då heller. Men visst, det kan ju ha uppstått komplikationer. Med Annas liv i backspegeln blir det ju ändå att jag misstror allt hon säger och gör.
Citera
2021-03-14, 14:18
Medlem
Nytt ”jag är så oerhört hjälpsam och duktig och omtänksam”-material i Annas story. Bl a har hon skummat mjölk UTAN mjölkskummare och bäddat efter sig i soffan hos My.
Citera
2021-03-14, 14:23
Medlem
här kommer 10 bilder från annas snällhet hos my

https://postimg.cc/gallery/sgKTnLy
Citera
2021-03-14, 14:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nytt ”jag är så oerhört hjälpsam och duktig och omtänksam”-material i Annas story. Bl a har hon skummat mjölk UTAN mjölkskummare och bäddat efter sig i soffan hos My.

Får inte riktigt ihop hennes flöde längre. Tyckte My satt i soffan hemma hos Anna och åt sushi igår. Skjutsade Anna hem My och sov över hos henne? Ett nytt hemligt projekt? Jobbade Roberta natt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in