2021-02-16, 20:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, fika och nya gåtfulla ord

https://postimg.cc/gallery/WkX7SH7
Meningslösa ord, hon vet själv inte ens vad dom betyder.
Citera
2021-02-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna skrev på Instagram: - jag är bakom dig och bor bara några km bort 😘 "

I mina öron låter det som ett hot??!
Citera
2021-02-16, 20:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Anna skriver "Lovar tjockt och håller tunt..."
Varför ska hon hålla på och ändra allt? För att göra det till nåt hon hittat på själv?
Lova runt och hålla tunt. ✔️
Citera
2021-02-16, 20:33
Medlem
TPLs avatar
Mår illa när jag ser dom där guldsugrören. OCH en flaska Ajax bredvid kaffeglasen. Anna är ju så disträ så hon kan ha hällt i vad som helst. 🤢
Citera
2021-02-16, 21:29
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Liten vikthistorik.
Återigen ser man hur Anna misslyckas med saker och ting.
Uppenbarligen är motivationen till att käka bullar större än allt annat...
Så här sa Anna för 12 år sedan..
............
https://www.aftonbladet.se/halsa/a/v...an-ar-jag-nojd
Anna verkar ha problem att se verkligheten i vitögat för hon kallade sig pinnsmal, när hon
var tonåring... Oh dear..
https://pasteboard.co/JODFEy1.jpg

För att inte tala om detta..

När Anna väger drygt 110 kg till sin lilla nätta 154 cm kropp.. (Annas ord) så tror Anna att kläderna krympt... i tvätten
Jag ser framför mig hur journalisten krampar av skratt efter intervjun...

De senaste dagarna, veckorna och åren har vi i princip dagligen varit med Anna och via IG fått finfin insyn på Annas ätande..

https://www.expressen.se/noje/anna-b...a-viktsjukdom/
Och kan konstatera att så är inte fallet.. Det Anna säger..

Att Anna inte märker någon skillnad beror på att Anna blundar..och äter, förmodligen sover hon också och äter...

Tror vi inte riiiiktigt kan hålla med om det.

Träningen då..
Hände ingenting..

Numera svettas hon bara när hon stiger upp från stolen..

Ett minne blott, blev för dyrt..med allt löshår och fejkbryn.

Där ser man, en gratis PT och vad händer.. 10 år senare.. Ingenting, SÅKLART!
En överviktig Anna står och tar kort på när dottern och maken tränar.. Oväntat? NOT.. Anna levererar..

Det roligaste är Annas tre råd.

Om inte Anna hade varit en sån genomrutten person hade detta varit hjärtskärande.
Hur många gånger har hon rasat i vikt och opererat bort en massa överflödig hud – för att snart ha töjt ut den igen? Extra plågsamt/mörkt underhållande att hon så många gånger har sagt att det och DET året, DÅ ska hon minsann vara på sin målvikt och stanna där. Aldrig mer ett skadligt BMI! Om och om igen upprepar hon samma beteenden genom livet, en ond Bookcirkel...

PS 1. Tjocka människor som hävdar att deras tjockhet beror på att de äter för lite – de borde, för sitt eget anseendes skull, hålla tyst. Herregud.
PS 2. Finns det något vidrigare ord än "viktresa"?
Citera
2021-02-16, 22:23
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Anna skriver "Lovar tjockt och håller tunt..."
Varför ska hon hålla på och ändra allt? För att göra det till nåt hon hittat på själv?
Lova runt och hålla tunt. ✔️
Därför att hon inte VET den korrekta lydelsen på svenska ordspråk. Det finns mängder av exempel där hon visar sin okunskap.
Det gäller även då hon försöker använda litet ”svårare” svenska uttryck/ord.
Citera
2021-02-16, 22:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Därför att hon inte VET den korrekta lydelsen på svenska ordspråk. Det finns mängder av exempel där hon visar sin okunskap.
Det gäller även då hon försöker använda litet ”svårare” svenska uttryck/ord.
Kan ju vara en Freudiansk felsägning (fast i skrift) det där med Lovar tjockt...
Citera
2021-02-16, 22:57
Medlem
Någon här som kan lägga upp länk till bilder kan ju gå in på bästa bästisen Mys blogg o lägga upp sista bilden på Anna från igår!!! Nog för att vinkeln inte är den bästa, men det måste vara en av dom sämst redigerade bilder jag sett!!
Citera
2021-02-16, 23:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Någon här som kan lägga upp länk till bilder kan ju gå in på bästa bästisen Mys blogg o lägga upp sista bilden på Anna från igår!!! Nog för att vinkeln inte är den bästa, men det måste vara en av dom sämst redigerade bilder jag sett!!
Den med hunden?
Citera
2021-02-16, 23:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Det händer väl en gång i veckan ungefär att någon svikit Anna. Eller möjligen att någon svikit en av Annas näääääraste vänner. Då kommer Carpe diem-skyltarna fram. Hellre en rövare i Polen och så vidare.

Det betyder att Anna vill signalera en eller möjligen två av två saker. Hon vill visa att hon står över kritik. Vilket indirekt markerar att hon inte tar kritik heller. Det vill också visa hur empatisk hon är som har bejakat sina mjuka sidor och inte brusar upp och skriker preach preach. Men det är ju inte sant. Det ser vi om ett par dagar igen.

Så med andra ord är Queen B en Trump som finner sina egna sanningar. Allt annat är fake news. Älska mig (för jag är värd det) eller skit i det (det är din förlust). Jag är bara förbannat djälva ödmjuk när jag säger så, fattaru?
Citera
2021-02-16, 23:24
Medlem
Citat:
Den med hunden?

När hon står brevid lilleman, tänkte inte på om hunden va med! Hade fullt upp med att försöka ta in Anna!
Citera
2021-02-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Men herregud. All världens kockar från amatör till superstjärnor har egna youtubekanaler. Varför vända sig till Anna Book? Och betala för det???

För det tekniska kanske du väntar på att Roberto startar sändningar för hemmafixaren, för 119 kr.

Nu betalade jag inte och så intresserad var jag inte heller.. tänkte att en matovan person som jag, kunde följa typ ” steg- för- steg”
Men jag sket i det.. 😁. Kör på korvstroganoff o köttfärssås som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in