2021-07-18, 13:46
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
I bilder som inte finns kvar, bilder som i minst 3 fall tagits bort av instagram p g a brott mot deras regler, skriver hon förrutom att hon vill polisanmäla killen bl a att han är en idiot, tönt, larvputt och råtta och att hans pojkvän bör prata med honom om hans beteende.
Ja jag trodde att hon var positivt inställd till homosexuella? Där skammade hon honom rejält
Men det var ju bara falskt som vanligt, vill väl ha gig under pridefestivalen eller något
Citera
2021-07-18, 13:47
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Ja jag trodde att hon var positivt inställd till homosexuella? Där skammade hon honom rejält
Men det var ju bara falskt som vanligt, vill väl ha gig under pridefestivalen eller något
Hon skrev inget negativt om homosexuella.
Citera
2021-07-18, 13:51
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Hon skrev inget negativt om homosexuella.
Hon antydde att ”hans pojkvän skulle prata med honom ”
I sammanhanget tycker jag att det var nedlåtande
Citera
2021-07-18, 13:59
Citat:
Hon antydde att ”hans pojkvän skulle prata med honom ”
I sammanhanget tycker jag att det var nedlåtande
Hur får du det att vara nedlåtande mot homosexuella?
Om hans partner, som hon tycker ska prata med honom om hans beteende, råkar vara kille är det väl inte konstigt att hon skriver pojkvän? Vore det nedlåtande mot heterosexuella om hon skrivit flickvän?
Citera
2021-07-18, 14:58
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det är andra som är borta, ca 10 st bilder som handlar om den där killen som hon ”ignorerat sen 2017”.

Jag fattar inte. Hon blockerar människor som aldrig har skrivit till henne, men den här killen ska ha skrivit - från samma konto antar jag? - till henne sedan 2017 och irriterat/trakasserat henne? Någonting stämmer inte riktigt med denna historia.
Citera
2021-07-18, 15:07
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Det är inget nedlåtande att skriva om hans pojkvän, om han har en och är öppen med det. Det vet jag inget om. Men om hon skrev "pojkvän" ungefär som kallar hennes toyboy för Roberta, så är det ju nedlåtande. Sedan kanske han är homosexuell men inte har kommit ut, då är det rent av kränkande att outa honom mot hans vilja.

Anna har gått från offer till Vigilante jävlar på Insta. Nu har hon bivit ett troll själv utan att förstå det.
Citera
2021-07-18, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det är inget nedlåtande att skriva om hans pojkvän, om han har en och är öppen med det. Det vet jag inget om. Men om hon skrev "pojkvän" ungefär som kallar hennes toyboy för Roberta, så är det ju nedlåtande. Sedan kanske han är homosexuell men inte har kommit ut, då är det rent av kränkande att outa honom mot hans vilja.

Anna har gått från offer till Vigilante jävlar på Insta. Nu har hon bivit ett troll själv utan att förstå det.
Jag antar tills jag sett nån som tyder på motsatsen att han är öppen med att han har pojkvän eftersom Anna vet det.
Jag letade upp dumpen och ordagrant stod det såhär: ”han borde prata med sin pojkvän om det här beteendet så han kan få bra hjälp”. Inget nedlåtande mot homosexuella.
Citera
2021-07-18, 16:25
Medlem
Citat:
Jag antar tills jag sett nån som tyder på motsatsen att han är öppen med att han har pojkvän eftersom Anna vet det.
Jag letade upp dumpen och ordagrant stod det såhär: ”han borde prata med sin pojkvän om det här beteendet så han kan få bra hjälp”. Inget nedlåtande mot homosexuella.
Den här killen skrev till AB 2017, så långt är jag med. Men varför tror AB att han menar henne? Konstigt, fattar inte..
Citera
2021-07-18, 16:28
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Den här killen skrev till AB 2017, så långt är jag med. Men varför tror AB att han menar henne? Konstigt, fattar inte..
Han hade fått ett såntdär automatöversatt mail från nån skum adress, skickade till henne och frågade om det var hon.
Citera
2021-07-18, 16:46
Medlem
Han verkar ju bara skrivit en grej tidigare till henne.

Undrar vad hon skrev i mejlet till honom?
Citera
2021-07-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Han verkar ju bara skrivit en grej tidigare till henne.

Undrar vad hon skrev i mejlet till honom?
AB kanske ville ha lite 'drama'? Verkar långsökt att han helt plötsligt tar kontakt efter 4 år..
Citera
2021-07-18, 17:32
Medlem
Retsinas avatar
Herregud :

https://postimg.cc/QKBwDJmN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem