2021-03-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Har hon tjatat till sig gratis blommor nu 🙄
Hon är så motbjudande.

Jag mår illa när jag ser all reklam hon gör. Hon har tjatat detta till sig gratis och nämner sedan företaget massa gånger. Jag skulle aldrig köpa något från ett ställe hon rekommenderar.
Citera
2021-03-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Det kommer snart ut en hel del av den vidriga verkligheten som sker innanför lykta dörrar i Märsta.... En utbrytares sanning. Stay tuned 👍

Väntar fortfarande med spänning!!! Dags snart eller?!
Citera
2021-03-26, 20:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Anna är nog bra avis på Pernilla som är jury i masked singer men framförallt hade hon väl velat vara medich sjungit. Sett det som att karriären är på g framåt.
Citera
2021-03-26, 20:49
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Som jag minns det var det frön som hon planterade i juli eller augusti och det blev aldrig några blommor.
Du måste ha ett än mer intressantare liv eftersom du håller koll på detta. O du har dessutom fel.
Citera
2021-03-26, 20:56
Medlem
Magictrixs avatar
Hoppas blomkvinnans växter tål lite rimfrost som kommer snart igen. Blommorna var kanske inte det viktigaste, utan det var sällskapet. Fjollan lyser med sin frånvaro. Då åker fulfikat fram. Delicatobollar med smörkakor och lite fruktsocker. Jordgubbar för en diabetiker är som när en alkis spetsar kaffet med rom. Om det inte ser onyttigt ut så är det inte det.

Men var är familjen?
Citera
2021-03-26, 21:06
Medlem
ja nu är plsnteringen klar o givet så bjöd anna pä gofika

https://postimg.cc/gallery/9jCvkT3
Citera
2021-03-26, 22:07
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ha ha, eller så går hon ut i förrådet och hämtar en sprayburk och inser försent att hon sprutlackerat halva trätrallen.
...varpå hon spyr 50 spaltmeter felstavad instagramgalla över hantverkaren som byggde trallen för att sedan försöka reklamera hela bygget.
Bam Bam Bam!
Citera
2021-03-26, 22:46
Medlem
MrsATs avatar
Tio bilder på Insta om planteringen och sexton storys om detsamma. Herregud vilket innehållslöst liv hon har. Om jag skulle lägga ut det på insta skulle mina närmaste reagera och undra hur det är ställt?! Att Annas vänner o familj inte reagerar måste bara tyda på att de endera är så medberoende eller att de vet att hon kommer bli skogstokig o posta citat o kryptiska meddelanden...
Citera
2021-03-26, 23:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
...varpå hon spyr 50 spaltmeter felstavad instagramgalla över hantverkaren som byggde trallen för att sedan försöka reklamera hela bygget.
Bam Bam Bam!
Det var hennes man som snickrade trallen medan hon filmade.
Citera
2021-03-26, 23:06
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det var hennes man som snickrade trallen medan hon filmade.
Aj fan. Då blir det inga pengar tillbaks där.
Det skulle förmodligen inte hindra henne från att försöka...
Citera
2021-03-26, 23:47
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Vad bidrar den haklöse med till familjen?
Citera
2021-03-27, 01:14
Medlem
cece123s avatar
Anna är långsint och fortfarande arg över de företag som inte har mage att ge Anna VIP treatment.
https://pasteboard.co/JUtmhmK.jpg
Close up...
https://pasteboard.co/JUtnyrE.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in