Har hon tjatat till sig gratis blommor nu 🙄
Hon är så motbjudande.
Jag mår illa när jag ser all reklam hon gör. Hon har tjatat detta till sig gratis och nämner sedan företaget massa gånger. Jag skulle aldrig köpa något från ett ställe hon rekommenderar.
Anna är nog bra avis på Pernilla som är jury i masked singer men framförallt hade hon väl velat vara medich sjungit. Sett det som att karriären är på g framåt.
Hoppas blomkvinnans växter tål lite rimfrost som kommer snart igen. Blommorna var kanske inte det viktigaste, utan det var sällskapet. Fjollan lyser med sin frånvaro. Då åker fulfikat fram. Delicatobollar med smörkakor och lite fruktsocker. Jordgubbar för en diabetiker är som när en alkis spetsar kaffet med rom. Om det inte ser onyttigt ut så är det inte det.
Ha ha, eller så går hon ut i förrådet och hämtar en sprayburk och inser försent att hon sprutlackerat halva trätrallen.
...varpå hon spyr 50 spaltmeter felstavad instagramgalla över hantverkaren som byggde trallen för att sedan försöka reklamera hela bygget.
Bam Bam Bam!
Tio bilder på Insta om planteringen och sexton storys om detsamma. Herregud vilket innehållslöst liv hon har. Om jag skulle lägga ut det på insta skulle mina närmaste reagera och undra hur det är ställt?! Att Annas vänner o familj inte reagerar måste bara tyda på att de endera är så medberoende eller att de vet att hon kommer bli skogstokig o posta citat o kryptiska meddelanden...
...varpå hon spyr 50 spaltmeter felstavad instagramgalla över hantverkaren som byggde trallen för att sedan försöka reklamera hela bygget.
Bam Bam Bam!
Det var hennes man som snickrade trallen medan hon filmade.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!