Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
Anna blir mer och mer galen, tagga Bianca och lägga ut liknande bilder på Vanessa. Jag var inne på Biancas stories men inlägget fanns inte där. Att ha live fem timmar är helt sinnessjukt, det är mer än en halv arbetsdag för den som jobbar heltid. Roberto är inte heller normal som låter Anna hålla på så och dessutom får försörja en så lat människa. BAM BAM BAM
I princip kan man nog säga att det är mer än en hel arbetsdag. De flesta av oss tar lunch, fikapaus eller bara bryter för att tjöta med en kollega en stund. Kollar lite nyheter då och då. Att sitta och arbeta åtta timmar i sträck är det nog få som gör frivilligt. Sedan har man kanske lite olika möten, men man gör ju då varierande uppgifter och får varierande input och i bästa fall kan man leverera en fungerande feedback.
Jag tror aldrig jag ens suttit i telefon i fem timmar. Inte ens när man varit nyförälskad. Att då sitta och prata med främlingar är väl som att sitta i fem timmar på heta linjen. Med den lilla skillnaden att man kan kasta ut de som inte pratar om mig själv... Bam!
Psyksjukt är det.