2021-03-05, 18:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Och där kom svaret på varför Anna så gärna ville visa upp Vanessa och hennes träningskläder 🙄

https://postimg.cc/gallery/ZYcgRFP
Desperationen lyser igenom.
Citera
2021-03-05, 18:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Och där kom svaret på varför Anna så gärna ville visa upp Vanessa och hennes träningskläder 🙄

https://postimg.cc/gallery/ZYcgRFP

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja vad wahlgrens gör det gör book

Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Aj aj Anna, det måste svida i dig att behöva slicka röv 🙈🙉🙊💩
Men vad gör man inte för att synas på ett konto med många många följare än man har själv..
ÄCKLIGT FY SMUTS BAMM

Är det fler än jag som tycker det skulle vara underbart om Wahlgrenarna blockade Anna?
Tänk vilket drama och offerkoftande det skulle bli i palatset i Märsta.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-03-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Aj aj Anna, det måste svida i dig att behöva slicka röv 🙈🙉🙊💩
Men vad gör man inte för att synas på ett konto med många många följare än man har själv..
ÄCKLIGT FY SMUTS BAMM
Anna blir mer och mer galen, tagga Bianca och lägga ut liknande bilder på Vanessa. Jag var inne på Biancas stories men inlägget fanns inte där. Att ha live fem timmar är helt sinnessjukt, det är mer än en halv arbetsdag för den som jobbar heltid. Roberto är inte heller normal som låter Anna hålla på så och dessutom får försörja en så lat människa. BAM BAM BAM
Citera
2021-03-05, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jo och många har ju dessutom VPN idag, så Anna kan ingenting. Jag tror inte hon förstår riktigt hur internet fungerar.
Hon e så jävla blåst den kärringen. Hon fattar inte att man kan surfa osynligt om man vill. Min ip visar just nu att jag är i Uppsala men befinner mig på en helt annan plats lååångt därifrån. O finns inte på kartan att fb lämnat ut några ip adresser. Hon sa även att hon sagt upp bekantskapen m folk som läser här klart som fan att hon smyger runt här o läser, hur skulle hon annars veta vad som skrivs om henne?!
Citera
2021-03-05, 19:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna blir mer och mer galen, tagga Bianca och lägga ut liknande bilder på Vanessa. Jag var inne på Biancas stories men inlägget fanns inte där. Att ha live fem timmar är helt sinnessjukt, det är mer än en halv arbetsdag för den som jobbar heltid. Roberto är inte heller normal som låter Anna hålla på så och dessutom får försörja en så lat människa. BAM BAM BAM

I princip kan man nog säga att det är mer än en hel arbetsdag. De flesta av oss tar lunch, fikapaus eller bara bryter för att tjöta med en kollega en stund. Kollar lite nyheter då och då. Att sitta och arbeta åtta timmar i sträck är det nog få som gör frivilligt. Sedan har man kanske lite olika möten, men man gör ju då varierande uppgifter och får varierande input och i bästa fall kan man leverera en fungerande feedback.

Jag tror aldrig jag ens suttit i telefon i fem timmar. Inte ens när man varit nyförälskad. Att då sitta och prata med främlingar är väl som att sitta i fem timmar på heta linjen. Med den lilla skillnaden att man kan kasta ut de som inte pratar om mig själv... Bam!

Psyksjukt är det.
Citera
2021-03-05, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Tror Anna är desperat nu. Hon har inga jobb o har inte synts i tv o tidningar på länge. Hon taggar folk överallt nu. Mellodeltagare, PW, BI, SVT och nån serie och skådespelare. Hela den familjen är totalt störd. Gav upp hoppet om Vanessa igår när hon poserade i morsans live och satt i knät som en jävla barnrumpa. Hela familjen är så dysfunktionell och alla har dom nån diagnos av nåt slag.
Citera
2021-03-05, 19:07
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Är det fler än jag som tycker det skulle vara underbart om Wahlgrenarna blockade Anna?
Tänk vilket drama och offerkoftande det skulle bli i palatset i Märsta.

MVH/Gnomegirl.

Jag börjar undra på riktigt om det ändå inte var Anna som skapade kontot "Anna hatar Pernilla" bara för att få kontakt med familjen. Jag menar, först taggar PW och skylla på troll. Sedan besöka hennes svärföräldrar under rådanden pandemi. Och nu tagga Bianca. Vem är det som är missunnsam mot Bianca (det är i och för sig många), men vad i helvete har Anna med det att göra? Är den stora omtänksamma varma härliga kameltån någon slags låtsasmamma om hela Wahlgrenklanen nu? Snart planerar de väl en resa till Spanien och våldgästar PW föräldrar.

Det kommer sluta som i filmen Parasites, för er som har sett den.
Citera
2021-03-05, 20:08
Medlem
Molton99s avatar
Citat:

Och för oss som inte sett den, hur slutar filmen?
Citera
2021-03-05, 20:11
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Jag börjar undra på riktigt om det ändå inte var Anna som skapade kontot "Anna hatar Pernilla" bara för att få kontakt med familjen. Jag menar, först taggar PW och skylla på troll. Sedan besöka hennes svärföräldrar under rådanden pandemi. Och nu tagga Bianca. Vem är det som är missunnsam mot Bianca (det är i och för sig många), men vad i helvete har Anna med det att göra? Är den stora omtänksamma varma härliga kameltån någon slags låtsasmamma om hela Wahlgrenklanen nu? Snart planerar de väl en resa till Spanien och våldgästar PW föräldrar.

https://postimg.cc/gallery/SMNHjwX
Citera
2021-03-05, 20:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
https://postimg.cc/gallery/SMNHjwX
Va fan? Sitter du på ett biliotek av Annas skärmdumpar. Ha ha ha.

Lite spoileralert då.

Parasites handlar om en familj som... likt Toledanos, råkat lite illa ut. Om jag minns rätt är det mor och far och tre tonåringar. Den äldsta sonen får jobb som privat engelskalärare hos en mycket förmögen familj som bor i en herrgård. Deras hembiträde "råkar" bli sjuk och snart är morsan det nya hembiträdet. Familjen reser ganska mycket, så när de är bortresta ockuperar familjen deras hus. Till slut "jobbar" hela familjen på herrgården. De förser sig kan man säga. Stjäl mat och prylar. Tills de en dag gör en upptäckt i källaren...
Citera
2021-03-05, 20:48
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Va fan? Sitter du på ett biliotek av Annas skärmdumpar. Ha ha ha.

Lite spoileralert då.

Parasites handlar om en familj som... likt Toledanos, råkat lite illa ut. Om jag minns rätt är det mor och far och tre tonåringar. Den äldsta sonen får jobb som privat engelskalärare hos en mycket förmögen familj som bor i en herrgård. Deras hembiträde "råkar" bli sjuk och snart är morsan det nya hembiträdet. Familjen reser ganska mycket, så när de är bortresta ockuperar familjen deras hus. Till slut "jobbar" hela familjen på herrgården. De förser sig kan man säga. Stjäl mat och prylar. Tills de en dag gör en upptäckt i källaren...

Ja jag har många fina bilder på henne 😁
Några önskemål? 😉
Citera
2021-03-05, 21:10
Medlem
Citat:
Ja jag har många fina bilder på henne 😁
Några önskemål? 😉

Som Glenn Killing på Grand blir bra:
"Lite sång, lite dans, lite naket."
Citera