2021-02-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite bilder från story o insta

https://postimg.cc/gallery/zNbynL3

Suck SUCK 😧😩 Hon kunde inte låta bli att redigera kortet där hon är femton år... Det är helt 😈 patetisk...
Å kaffet o semlan fick hon väll gratis, som hon tackar så fint för. Å snäll som hon är så har hon både kort och namn på sin IG som tack..
Det är väll bra Anna att du mår bra nu när pengarna verkar rulla in (du kanske skulle tänka på frisörer och cafen.mfl behöver också få in pengar) för bara en vecka sedan satt du och gnällde över hur ni fått dra in på kostnaderna och hur dåligt du mådde. Nu huxflux mår du toppen och axel och andra kramper är ned packade till nästa vända och det lär väll inte dröja som du spenderar hej vilt nu.
Alla dom spontan besöken du får är nog inte helt spontana då man hinner köpa med sig både blommor och fickabröd.
Till sist Anna.. du har stoppat i dig väldigt mycket grädde den sista tiden, semlor å mer semlor... kakor/bröd och glöm inte all kaffe och choklad som alltid toppas med mer grädde..
🍌 🍎 🍏 🍐 🍉
Citera
2021-02-19, 18:31
Medlem
Magictrixs avatar
Vad var grejen med axelskadan? Fick hon slitskador av att lyfta gjutjärnspannan i matprogrammet?
Citera
2021-02-19, 18:48
Medlem
Herregud vad mycket kakor, semlor,
choklad ,vispgrädde och kaloririka kaffedrycker Anna äter och dricker. Hennes vikt måste öka varje dag
Citera
2021-02-19, 19:17
Medlem
vemvisstes avatar
Hur är det blir det någon Cook Along i morgon ?
Citera
2021-02-19, 19:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad var grejen med axelskadan? Fick hon slitskador av att lyfta gjutjärnspannan i matprogrammet?

Det låter på henne som att hon inte har drejat på ett år pga värk .. tror jag inte ett dugg på ! Hon har inte haft råd eller de har inte velat ge henne mer gratistid .
Var tog all ala -Anna-keramik vägen ?
Citera
2021-02-19, 19:26
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det var ingen stekpanna i gjutjärn. En vanlig non-stick som är ganska lätt.
Citera
2021-02-19, 19:44
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det låter på henne som att hon inte har drejat på ett år pga värk .. tror jag inte ett dugg på ! Hon har inte haft råd eller de har inte velat ge henne mer gratistid .
Var tog all ala -Anna-keramik vägen ?
Dessutom är inte drejningen så farligt för axeln. Jag har drejat många gånger så det är en dålig ursäkt.
Snart sitter hon väl på hästryggen när Roberto har swishat pengar till stackars frun.....🆘🏇🏽🧁
Citera
2021-02-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Litet orättvist kanske av Bert Karlsson, som i samband med Annas deltagande i Let's dance satsade på att göra ett CD-album med henne - Let's dance + 13 favoriter, som faktiskt sålde riktigt bra - som högst 7:a på Sverigetopplistan. Kanske Anna Books största försäljningsframgång på skiva? Kolla in låtarna på den bifogade länken:

https://music.apple.com/se/album/let...iter/204683988

Jag har provlyssnat på alla låtarna och den som sjunger gör det bra: tonsäkert, bra frasering och lite känsla. Alltså: inte AB som står framför sångmikrofonen, hennes "girlisar" på omslaget är hennes bidrag!
Citera
2021-02-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon har inga pengar säger hon och ändå springer hon till frissan minst en gång i månaden ! Jag förstår inte hur det går ihop .. färgning och omsättning av extensions borde gå på några tusen . Jag tror iofs att hon får väldigt hög rabatt och inte betalar några tusen . Men vad får salongen ut på det ? Förstår om man som egenföretagare vill ge någon tjänst , någon gång för att få fin recension av någon med mkt följare . Men kan inte förstå att man vill jobba gratis så ofta för någon som bara syns i sina egna lives.
Vad söt hon är här !
Det måste vara efter biggest loser , men innan nya tänderna ?
https://www.michaelofrisorerna.se/anna-book/
Nej, det där är inte orginaltänderna.
Hon hade ju "saxbett"
Citera
2021-02-19, 20:56
Medlem
Vad kan det vara som föranleder akuta besök hos frisören? I går var ju inte första gången det hände. Har hon pillat och dragit så mycket i sitt hår så förlängningarna lossnar eller upptäckte hon plötsligt den grå utväxten?
Citera
2021-02-19, 21:53
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Helt underbart att i flera månader fira att det var 35 år sedan man förlorade en tävling.
En fantastisk merit!
Citera
2021-02-19, 21:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Jag har provlyssnat på alla låtarna och den som sjunger gör det bra: tonsäkert, bra frasering och lite känsla. Alltså: inte AB som står framför sångmikrofonen, hennes "girlisar" på omslaget är hennes bidrag!
I be to differ. Hon träffar de flesta toner rätt. Men det räcker liksom inte som artist. Utöver det anser jag att hon sjunger totalt utan känsla. Det hörs att hon fått ett texthäfte och betar av låtarna. Hon lägger lite känsla i vissa fraseringar. Men det gör hon inte för att hon känner för texten, utan för att hon lyssnat in sig på originalen och kopierar.

Det ska ändå ge henne att hon försöker. Men jämfört med originalen saknas både en och två tonarter i hennes "omfång". Rösten räcker helt enkelt inte till något annat än kareoake. Den tonart hon behärskar gör hon helt ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in