2021-03-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför ska hon göra det?

Hon har haft problem med den i flera år och efter vad hon har berättat lägger jag ihop 1+1
Citera
2021-03-05, 11:43
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja armarna borde ju vara vältränade av all screenshotts hela tiden på Tokens lååånga/många lives
Men armarna blir ju bara större o större och hängande 🙄🙄
Dessutom har hon opererat gäddhänget, fettsugit ryggen mm för ca 10 år sedan.
https://postimg.cc/3k7jQfgs
Efter det har hon nyligen plastikopererat magen och förstorat brösten.

I går var liven över 5 timmar lång. Jag håller tummarna för att Loquita har sparat den för den visar så tydligt hur pinsamt korkad hon är, hur mycket hon ljuger och hur hon misstänker/nojar över vanliga normala frågor.
Förutom att hon får tryck över sitt adamsäpple (en favorit) så påstod hon att hon fått IP-adresser av ”flashback” till två av oss som skriver här.
Jag fattar inte varför hon förnekar att hon läser den här tråden!!! Många av hennes ”hang-ups” är ju direkta citat från våra inlägg
En liten avslutande fundering: Undrar om herr Toledano är litet bekymrad över sin tunnhårighet. Kepsen verkar vuxit fast på huvudet.
Citera
2021-03-05, 11:56
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har tanten fått "feeling" och lägger upp länkar till nån hora som står och mimar och åmar sig i för liten bikini. Det tycker Anna är sexigt. Antar jag. Kan vara den mest osmakliga videon på länge. Men Annar har koll...

Sedan lägger hon upp snuttar från en tv-serie igen. Från SVT. Men vafan. Hon känner väl igen verkligheten från ungdomar och snutar genom sin son får vi anta. Hur hanterar man en son som våldtagit en minderårig flicka? Svara på det du Anna. Eller är han efterbliven på rikitgt? Kommer det i så fall från dig eller din man?

Cookalong drar vidare, utan Anna. Från klarhet till klarhet. Den här gången är det Paolo Roberto som tagit över. Han kanske kan locka mer än fem tittare? Men i ärlighetens namn vet jag inte om det är samma produktionsteam, men det heter Cookalong med Paolo i alla fall. Visas gratis på Youtube. Funderar på att laga hans lasagne till middag. Annas mat blev jag aldrig sugen på. Paolo har en förmåga att få maten att låta god innan han ens har börjat. Det beror nog på att han fokuserar på maten och inte på sig själv i första hand...
Citera
2021-03-05, 12:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

I går var liven över 5 timmar lång. Jag håller tummarna för att Loquita har sparat den för den visar så tydligt hur pinsamt korkad hon är, hur mycket hon ljuger och hur hon misstänker/nojar över vanliga normala frågor.
Förutom att hon får tryck över sitt adamsäpple (en favorit) så påstod hon att hon fått IP-adresser av ”flashback” till två av oss som skriver här.
Jag fattar inte varför hon förnekar att hon läser den här tråden!!! Många av hennes ”hang-ups” är ju direkta citat från våra inlägg
En liten avslutande fundering: Undrar om herr Toledano är litet bekymrad över sin tunnhårighet. Kepsen verkar vuxit fast på huvudet.
Och vad ska took göra med IP-adresserna då tror hon? Hon får veta ISP och ungefärligt område, i mitt fall Stockholm med en positionsangivelse mitt i Klara sjö
Citera
2021-03-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu har tanten fått "feeling" och lägger upp länkar till nån hora som står och mimar och åmar sig i för liten bikini. Det tycker Anna är sexigt. Antar jag. Kan vara den mest osmakliga videon på länge. Men Annar har koll...

Är det videon med Rihanna du refererar till...?
Citera
2021-03-05, 13:21
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Klockrent!
Citera
2021-03-05, 13:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Bad girl Riri eller nåt liknande.
Citera
2021-03-05, 13:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Den lögnen har jag hört förut. Galna föredettingar som hotar med att polisanmäla för förtal etc.
Polisen själv har tom skrivit på sin hemsida att "skvaller" i enskilda trådar INTE är förtal. De ber indignerade människor att inte anmäla, de har inte tid för sånt trams.

Riktigt förtal är när man offentligt går ut till en större mängd människor och talar illa om denna. Som Ebba Busch när hon förra veckan skrev om husägarens ombud och skrev att han var tidigare dömd för otäcka brott. Det var för femton år sedan och därmed anser åklagaren att Ebba haft uppsåt att förtala honom.

En liten grupp på Flashback har inte riktigt samma dignitet som Ebbas facebook. Dessutom krävs många gånger att man upprepade gånger söker upp Anna för att förtala henne på sitt insta. Då är det förtal. Som kändis får man räkna med negativ uppmärksamhet. Det kommer med jobbet.

Flashback tillhandahåller inga IP-adresser. Glöm det. Folk har försökt hitta användare här i 20 år. Det kan möjligen gå genom lite illegal hacking. Men som sagt, lycka till med att hitta ett troll i centrala Örebro.
Citera
2021-03-05, 13:42
Medlem
Citat:
Bad girl Riri eller nåt liknande.
Hahahah det är Rihanna. Du är för rolig.
Citera
2021-03-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja armarna borde ju vara vältränade av all screenshotts hela tiden på Tokens lååånga/många lives
Men armarna blir ju bara större o större och hängande 🙄🙄
Vaderna är inte heller att leka med
Citera
2021-03-05, 13:49
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Den lögnen har jag hört förut. Galna föredettingar som hotar med att polisanmäla för förtal etc.
Polisen själv har tom skrivit på sin hemsida att "skvaller" i enskilda trådar INTE är förtal. De ber indignerade människor att inte anmäla, de har inte tid för sånt trams.

Riktigt förtal är när man offentligt går ut till en större mängd människor och talar illa om denna. Som Ebba Busch när hon förra veckan skrev om husägarens ombud och skrev att han var tidigare dömd för otäcka brott. Det var för femton år sedan och därmed anser åklagaren att Ebba haft uppsåt att förtala honom.

En liten grupp på Flashback har inte riktigt samma dignitet som Ebbas facebook. Dessutom krävs många gånger att man upprepade gånger söker upp Anna för att förtala henne på sitt insta. Då är det förtal. Som kändis får man räkna med negativ uppmärksamhet. Det kommer med jobbet.

Flashback tillhandahåller inga IP-adresser. Glöm det. Folk har försökt hitta användare här i 20 år. Det kan möjligen gå genom lite illegal hacking. Men som sagt, lycka till med att hitta ett troll i centrala Örebro.
Min iP-adress är dynamisk och ändras varje dag. Gör inte de flesta det nuförtiden när man har fiber?
Senast redigerad av Lillamig72 2021-03-05 kl. 13:58.
Citera
2021-03-05, 14:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Min iP-adress är dynamisk och ändras varje dag. Gör inte de flesta det nuförtiden när man har fiber?
Jo och många har ju dessutom VPN idag, så Anna kan ingenting. Jag tror inte hon förstår riktigt hur internet fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in