2021-02-24, 10:14
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Denna bilden som är på Annas story retar ihjäl mig, jag tror på riktigt hon tror hon är i samma ålder som övriga flickor o så dessa poser hon gör

https://postimg.cc/k6xZ3Gz3

Såhär han hon poserat förr. Varför? Hon tror väl hon ser längre och smalare ur. Fast Anna tror att hon är en S både i kropp och kläder. Som vanligt insikt 0.
Catwalk nästa! Den ända som nappar är blindas riksförbund 😎
Citera
2021-02-24, 10:29
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag tror hon håller handen så för att kunna dra sin dubbelhaka bakåt så den inte ska synas så mycket.

Här den posen (plus några till) då hon ”uppträdde” ??!!?? i köket när Kin Hermansson kom på besök.
https://postimg.cc/q6xWtnLF
Även blinkningen (som hon säkert inbillar sig är charmig??!!) fanns med
Citera
2021-02-24, 10:33
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Kom ihåg när du åldersmobbar kvinnor att du själv är på väg mot pension. Lägg av med att åldersdöma. Eller lev som du lär och gå i idé när du fyllt 45.
Handlar inte om att åldersdiskriminera. De flesta 50 åringar beter sig inte som 13 år, precis som Anna gör. Titta på hennes lives och fundera på om det är hon förlöjligar och mobbar Vanessa. Ålder är en siffra och har inget emot att man gör galna saker men i Annas värld är hon fortfarande den vackra lilla flickan Anna som hon vill att alla ska älska
Citera
2021-02-24, 11:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här den posen (plus några till) då hon ”uppträdde” ??!!?? i köket när Kin Hermansson kom på besök.
https://postimg.cc/q6xWtnLF
Även blinkningen (som hon säkert inbillar sig är charmig??!!) fanns med

Ja, usch ja där är poserna igen.
Tror man kan även se sådana poser i avsnitt från den där 30 tals barnserien Rackarungarna.
Även studiobilder på bebisar har man liknande poser. Men Anna är väl inte en djävla baby.
Anna är en lillgammal 5 åring i en 50 årig tants kropp..
Citera
2021-02-24, 11:28
Medlem
Anna och jag har inte samma uppfattning när det gäller att jobba. Jag kallar inte det att jobba när man deltar i ett lek eller skräpprogram . Hon har varit med I många sådana program De är redan hemma från Hide and seek har jag sett på Daniels och tjejernas story. De var i Stockholm fem på morgonen, de fick inte ens bo på hotell i natt efter att leken var slut cirka 01.00
Citera
2021-02-24, 11:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Denna bilden som är på Annas story retar ihjäl mig, jag tror på riktigt hon tror hon är i samma ålder som övriga flickor o så dessa poser hon gör

https://postimg.cc/k6xZ3Gz3

Det där är en rätt vanlig pose fotografer brukar låta sina modeller använda. Det syftar till att lyfta fram ansiktet och "rama in" det.

För några år sedan var det en trend bland tjejer att gå på "tjejkalas" hos en professionell fotograf i sina finaste kläder. De blev sminkade och fick lite bubbel och så blev de plåtade i tre fyra vinklar innan de for vidare ut på stan. En av bilderna är en pose där kvinnan håller händerna under hakan och låter armarna vila mot ett glasbord. Händerna och eller armarna lyfter fram ansiktet. Jag gissar att en koreograf lärde Anna detta 1995 och hon kör det sen dess. I brist på annat.

En annan, mer psykologisk förklaring, är att handflatorna neråt tyder på våldsam auktoritet. Som Hitlers heilande. Eller de romerska kejsarnas händer innan de visade om slaven skulle dö eller leva. Handlatorna uppåt visar att man kommer i fred och inte har något i händerna.
Citera
2021-02-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna och jag har inte samma uppfattning när det gäller att jobba. Jag kallar inte det att jobba när man deltar i ett lek eller skräpprogram . Hon har varit med I många sådana program De är redan hemma från Hide and seek har jag sett på Daniels och tjejernas story. De var i Stockholm fem på morgonen, de fick inte ens bo på hotell i natt efter att leken var slut cirka 01.00

Då har väl AB arbetat klart för i år?
Citera
2021-02-24, 14:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt

Absolut, tills Anna inser halvägs inpå året att pengarna inte räcker, blir desperat och hänger på alla hon känner namnen på med vädjan om jobb, går lika bra med gratis hudkräm.. Även om den inte går att äta..
Eller Anna äter ju allt.. Kräm som kräm
Citera
2021-02-24, 15:18
Medlem
nickomyras avatar
Jag är lite nyfiken på vad deltagarna tjänar ?
Och vilka vänder sig lekprogrammet till ? Jag känner igen två , Book och sedan Robinson -Robban . Men det kanske är jag som börjar bli gammal ..
Citera
2021-02-24, 15:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Nja, det är bara februari. Du kan räkna med Mega super reviaval edition av Fångarna på fortet i September igen. Om hon får ha hälsan.

Nu ska det mest bli spännande att se hur han ska kommunicera ut detta deltagande. Om hon kommer att ta in på hotell själv på vägen hem för att låtsas som det är ett engagemang hela veckan.

Skulle hon förresten inte jobba tre helger i rad? Eller var det bara ifall hennes lag gick vidare? I bästa fall alltså? Ja, då förstår jag att hon inte har tid att laga mat live om hon måste leka kurragömma på ett slott tre dagar senare.
Citera
2021-02-24, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nja, det är bara februari. Du kan räkna med Mega super reviaval edition av Fångarna på fortet i September igen. Om hon får ha hälsan.

Nu ska det mest bli spännande att se hur han ska kommunicera ut detta deltagande. Om hon kommer att ta in på hotell själv på vägen hem för att låtsas som det är ett engagemang hela veckan.

Skulle hon förresten inte jobba tre helger i rad? Eller var det bara ifall hennes lag gick vidare? I bästa fall alltså? Ja, då förstår jag att hon inte har tid att laga mat live om hon måste leka kurragömma på ett slott tre dagar senare.

Tre av dem skrev på insta stories att de var tillbaka i Stockholm fem i morse men Anna är tyst på insta idag.
Citera
2021-02-24, 16:12
Medlem
Citat:

😯 Men får dom betalt för att vara med.. det är ju inte som tv4 med sponsoravtal , utan nu är det Jocke bolag och jag har svårt att se att dom betalar något arvode för alla deltagare.. utan här är det äran.. Eller 😦😞
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in