2021-02-11, 12:51
Medlem
Lala.s avatar
Elak är hon som vanligt mot sina följare i LIVEn. Hon blev direkt otrevlig när någon frågade hur många som var med i hennes matlive.
Hon blev sur och sa att det var en ointressant fråga, att hon inte bryr sig om temperaturer, sträckor och så vidare. Och hon sa också att hon inte räknade. HAHHAHA lögner som vanligt, klart hon räknade och det gick nog fort att räkna. Hon kanske ska testa och vara ärlig någon gång och säga att hon inte var nöjd med antalet och därför inte vill berätta. 😂
Citera
2021-02-11, 13:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Inte direkt dåligt? Jag tycker hon sjunger för jävligt!!! Lika kraxig whiskystämma som hennes rökande dotter.... och så extrem-vibrato på det. *kräks-dåligt*

Ja, det där vibratot har jag liiite svårt för.
Det får henne att låta som en gammal kärring på Finlandsbåten som drar igång någon gammal schlager låt i karaoken...
Här är Anna och hon sjunger karaoke, bla Lena Phs Det gör ont.. Fast Lena sjunger låten 1 ton
(1000 kilo) bättre.. https://youtu.be/eUQgXieUUMA
Senast redigerad av cece123 2021-02-11 kl. 13:26.
Citera
2021-02-11, 13:03
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon vill väldigt gärna visa vad hon kan, trots att hon har sångförbud. Sångförbud? Av vem då och varför? Är hon sjuk? Eller är det familjen som fått nog? The Truman show must go on.

Hon brukar ju prata om att hon har/har haft knutor på stämbanden. Det får man ju oftast som vuxen om man t.ex sjunger fel, men det går o behandla (logoped eller op om logoped inte funkar). Gissar på att det inte varit aktuellt i Annas fall. Är väl därför hon har sin inrökta whiskyröst.
Citera
2021-02-11, 13:08
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Panerad utbankad kyckling gör vi varannan vecka. Dock med ägg/parmesan/panko och en god tomatsås till. Lite mer italiensk än den Anna plankat från Jennie Wallden, fattas bara Felicias chillimajjo. Vad 2 dl bregott är till för har jag dock ingen aning om. Smälter hon bregottet? Strange.... Men det jag skulle komma till är att det är helt obegripligt varför någon skulle betala 119 kr för att se en sån enkel maträtt lagas. Anna ser man ju gratis tills man kräks i hennes livesändningar?

För maten ska bli fet är vad bregott är tillför
Citera
2021-02-11, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det får henne att låta som en gammal kärring på Finlandsbåten som drar igång någon gammal schlager låt i karaoken...
Här är Anna och hon sjunger karaoke, bla Lena Phs Det gör ont.. Fast Lena sjunger låten 1 ton bättre.. https://youtu.be/eUQgXieUUMA

o herre min skapare.... Undrar om hon är stolt över detta framträdande!!??
Citera
2021-02-11, 13:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
o herre min skapare.... Undrar om hon är stolt över detta framträdande!!??

Klart hon är! Det var ju fullsatt, publiken älskade henne.Skulle du fråga Anna skulle hon säga att det var minst 4000 pers i publiken.
Anna har ju lite svårt att räkna, men räkna själv.. Så ser du att det är tusentals personer i lokalen..
Man inser dessvärre i klippet att Lena Ph,trots uteblivna STORA hitar, har haft potential och en farlig utstrålning.
Anna däremot ser snäll och gullig ut och har inte DEN utstrålningen. Hon är inte som gjord att stå på scen, snarare som gjord att stå med ett hopprep och mima framför spegeln hemma.Anna alltså.
Citera
2021-02-11, 13:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Klart hon är! Det var ju fullsatt, publiken älskade henne.Skulle du fråga Anna skulle hon säga att det var minst 4000 pers i publiken.
Anna har ju lite svårt att räkna, men räkna själv.. Så ser du att det är tusentals personer i lokalen..
Man inser dessvärre i klippet att Lena Ph,trots uteblivna STORA hitar, har haft potential och en farlig utstrålning.
Anna däremot ser snäll och gullig ut och har inte DEN utstrålningen. Hon är inte som gjord att stå på scen, snarare som gjord att stå med ett hopprep och mima framför spegeln hemma.Anna alltså.
Herregud! Det där är ju freak show. Är inte det förbjudet i Sverige? 40 fulla människor garvar läppen åt sig åt primadonnan, som inte ens klarar av att framföra sina egna låtar. Men hon bjuder i alla fall på hela hennes härliga hon.
Citera
2021-02-11, 14:18
Medlem
Citat:
Här är Anna och hon sjunger karaoke, bla Lena Phs Det gör ont.. Fast Lena sjunger låten 1 ton
(1000 kilo) bättre.. https://youtu.be/eUQgXieUUMA
Alltså inte var det bättre än random karaokesångare en lördag på krogen inte.
Citera
2021-02-11, 14:53
Medlem
Tunnans sångtalang är väldigt medioker den räckte till i ABC och startade en 35 årig livslögn att Ers Hemskhet är sångerska och artist. Skulle vara roligt och höra henne ge sig på något riktigt svårt tex låtar Helen Sjöholm gör. Det skulle bli fiasko men då skulle Tunnan skylla på att musiken var fel inspelad.
Citera
2021-02-11, 15:21
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
För maten ska bli fet är vad bregott är tillför
Fast då använder man väl ändå smör? Vem lagar mat med
Bregott?
Citera
2021-02-11, 15:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Fast då använder man väl ändå smör? Vem lagar mat med
Bregott?
*skyldig*
Citera
2021-02-11, 15:25
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
*skyldig*
Haha. Men dessutom måttet: 2 dl Bregott. Känns svårt.
Jag har också stekt i Bregott, men för matlagningskurs känns det väldigt odd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in