Citat:
Ursprungligen postat av
Dansa0pausa
Jag döööör😂😂Där satte du ”spiken i kistan”! Har funderat så länge på vem Anna liknar när hon äter!! En kamel 🐫!! Exactly 😂😂 Underkäken idisslar exakt som kamelerna!!
Ha ha ha!!!! Jag ser det framför mig nu! Precis, som en kamel. Om hon lånar dotterns sponsrade underställ så har vi en kameltå också. Om den syns längre? Går hon dessutom baklänges har hon två pucklar på ryggen. Kameliadamen är presenterad!
Jag kan heller inte släppa tanken på att vi bevittnar en omvänd version av Jim Carreys film "The Truman Show". Där lever Carrey i en iscensatt låtsasstad som bara är kulisser. Alla vänner och kollegor är skådespelare. Showen ses i hela världen av alla och den enda som inte vet om det är Carrey själv.
I Ankeborg lever Anna ett liv som en prinsessa och hyllad artist. Allt hon tar i blir till guld. Hela världen tittar på, men den enda som inte inser hur det verkligen ligger till är Anna själv. Hon lever i en fantasivärld.
Ibland undrar jag faktiskt om inte barnen, Roberto och vännerna runtomkring är inhyrda skådespelare. De går till jobbet och spelar sina roller och på kvällen åker de hem till sig igen. Så Anna har en egen tv-show, det är bara det att hon inte har förstått det än.