Flashback bygger pepparkakshus!
2021-02-23, 21:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon delade ju ut något pris till influencers när Jocke friade på scen och kärringen högg in i kramkalaset. hon har väl blivit lite av en ikon i influencerkretsar pga det? Ungefär som hon är för bögarna, man man tänka.

Skulle inte förvåna mig, vissa influencers och fd deltagare från Reality program är ju definitivt inte kända för sin IQ.
Man tappar ju framtidshoppet när man ser dessa IQ befriade fiskmåsar.
De skulle älska vilket skit som helst, utan att tänka.
Citera
2021-02-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Så sant Alice Timander var en fantastisk välutbildad kvinna som roade sig kungligt,enligt rykten snäll och respektfull motsatsen till Booken
Alice Timander var dessutom tandläkare, inte en latmask som Anna.
Citera
2021-02-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Finns även på Josephines story. Så jävla pinsam e hon tanten
Det är verkligen pinsamt att se men de befinner sig på ett gammalt mentalsjukhus och där passar Anna perfekt. Hon är sinnesjuk och sjunger ABC som hon gjorde 1986, hon har fastnat i det förflutna och borde få stanna kvar på mentalsjukhuset när de andra reser därifrån.
Citera
2021-02-23, 23:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är verkligen pinsamt att se men de befinner sig på ett gammalt mentalsjukhus och där passar Anna perfekt. Hon är sinnesjuk och sjunger ABC som hon gjorde 1986, hon har fastnat i det förflutna och borde få stanna kvar på mentalsjukhuset när de andra reser därifrån.

Anna lägger händerna under hakan när hon sjunger i en av sekvenserna, ser ubota fånigt ut när en 50 årig kärring gör så.
Hon ser inte söt ut. På det kommer hennes hesa alkiskärring skratt.
Annars brukar det vara småbarn som gör sådana rörelser, typ småtjejer i beauty pageant tävlingar.
Fast det är ju klart.. Anna är någonstans mentalt i åldern 3-13 år.
Citera
2021-02-23, 23:21
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Har hon Small i overallstorleken också?

Ja, det är bara ett enmannatält.

Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Varför Anna?
Varför tar dom inte någon yngre av fam Book?
Och är det ett jobb att leka?

Varför skulle man göra det? Yngsta dottern är totalt okänd och sonen ökänd och självklart helt omöjlig att beblanda sig med. Då återstår dottern som misslyckats kapitalt med att bli influencer och är "känd" för att varit med i Fångarna på fortet med sin mamma. Enda anledningen att nån Book får va med är för att man hoppas Anna ska hamna i nån rolig situation för att hon är tjock eller att hon ska gråta för att hon är så värdelös på allt. Programmets egna hovnarr.
Senast redigerad av Aigis 2021-02-23 kl. 23:31.
Citera
2021-02-23, 23:27
Medlem
cece123s avatar
Inser att Benjamin är taskig mot Anna...
inte i ett e n d a s t e avsnitt har han släpat Anna över tröskeln, bjudit in henne för att prata om alla hennes spruckna magar och döda morsa...och delikata avacadomackor
Inte i ett e n d a s t e, fy fan va taskigt.
Benjamin som verkar så go...
https://www.hant.se/noje/benjamins-p...r-2021/7280400
Nåja Anna får nöja sig med att umgås med ö kändisar som inte är speciellt kreddiga...
och leka pajas istället,en vana hon har som hon gör varje dag på sina lives.. Leka pajas 🤡
Citera
2021-02-24, 07:25
Medlem
Denna bilden som är på Annas story retar ihjäl mig, jag tror på riktigt hon tror hon är i samma ålder som övriga flickor o så dessa poser hon gör

https://postimg.cc/k6xZ3Gz3
Citera
2021-02-24, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Denna bilden som är på Annas story retar ihjäl mig, jag tror på riktigt hon tror hon är i samma ålder som övriga flickor o så dessa poser hon gör

Hon håller nog att urinera på sig, med tanke på hur hon håller händerna.
Citera
2021-02-24, 08:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Hon håller nog att urinera på sig, med tanke på hur hon håller händerna.

Anna är ju en medelålders tant, möjligtvis i klimakteriet.
Urininkontinens är ju inte ovanligt för många
i den sitsen.. Anna ser faktiskt ut som hon
är kissnödig på bilden.. väldigt kissnödig.
Det vore något för Anna, att vara ansiktet utåt för alla klimakterietanter, göra reklam för urinläckage.
Synd att mamma Maritha inte var där, då skulle
Mamma fått följa lilla Anna på tojletten.
Citera
2021-02-24, 08:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna tänker... "Mission accompliced" om hon skulle läsa detta.
Det är ju det Anna är ute efter i livet..
Inte att arbeta
Inte att ta självständigt ansvar
Inte att Uppfostra barnen till fristående lagföljande individer med fast arbete
Inte att utveckla sig som artist, jobba hårt för det
Inte att förändras och jobba hårt för det
Annas grej i livet är att provocera.. Som en trotsig 5 åring, ja Anna är ju mentalt i den åldern, fast kroppen däremot åldras varje sekund.
Citera
2021-02-24, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna lägger händerna under hakan när hon sjunger i en av sekvenserna, ser ubota fånigt ut när en 50 årig kärring gör så.
Hon ser inte söt ut. På det kommer hennes hesa alkiskärring skratt.
Annars brukar det vara småbarn som gör sådana rörelser, typ småtjejer i beauty pageant tävlingar.
Fast det är ju klart.. Anna är någonstans mentalt i åldern 3-13 år.

Jag tror hon håller handen så för att kunna dra sin dubbelhaka bakåt så den inte ska synas så mycket.
Citera
2021-02-24, 09:33
Medlem
Citat:

Kom ihåg när du åldersmobbar kvinnor att du själv är på väg mot pension. Lägg av med att åldersdöma. Eller lev som du lär och gå i idé när du fyllt 45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in