2020-10-22, 18:07
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det gjorde hon visst! Fick över 180 gillningar på den kommentaren. Det var en annan person som uppmärksammade Jenny på att Felicia hade lagat detta och skrev något i stil med "ser ut som det som jenny wallden lagat" och en taggning så jenny såg detta varpå Jenny skrev att hon tyckte att man borde nämna den som gjort receptet eller liknande. Både jennys kommentar och den kommentar som gjorde jenny uppmärksam på rätten är borttagna..

Aldrig i helvete! Jag har läst det där i detalj, flera gånger, och du har fel. Jag skiter i vad du säger för du har fel. Jennie höll stilen rakt igenom och berömde till och med F av någon anledning.
Citera
2020-10-22, 18:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Fattar du trögt eller? Anna plockar bort kommentarer efter hand som de kommer in. OLIKA PERSONER KAN SÅLEDES HA SKRIVIT SAMMA SAK. Någon annan än Jenny har uppenbarligen skrivit det som skärmdumpats. Det betyder inte att Jenny inte skrivit samma sak men som inte är med på just den skärmdumpen! Jag SÅG att Jenny också skrev detta med över 180 likes. Olyckligtvis tog jag ingen skärmdump på det. Nästa gång gör jag det eftersom vissa har lite svårt att förstå vad man skriver.

Fan vad du är dum i huvudet. Jennie har INTE skrivit det du påstår. Det är bara att krypa tillbaka dit du kom från.
Citera
2020-10-22, 18:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan Anna missuppfattat provsvaret initialt? Om det stod ”negativt provsvar” på 1177, så kanske hon tolkade det som att hon var smittad, för det är ju inte positivt alls att ha Covid-19!?
Till 100% så är det så. Bara Anna kan missuppfatta något dylikt.
Citera
2020-10-22, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Aldrig i helvete! Jag har läst det där i detalj, flera gånger, och du har fel. Jag skiter i vad du säger för du har fel. Jennie höll stilen rakt igenom och berömde till och med F av någon anledning.

Jag håller med, höll koll på tråden ganska frekvent. Såg också att Jennie berömde F. Jennie var artig hela tiden. Det var ju från början någon som taggade Jennie. När folk frågade om recept skickade ju Jennie dom till hennes sida. Det hade varit intressant om inte någon sett att det var Jennies recept för att se vad familjen svarat folk då. Som det hemliga receptet på kycklingsoppa som farmor lärt Tooken. Knorrs kycklingsoppa med en skvätt vatten?
Citera
2020-10-22, 18:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Kan Anna missuppfattat provsvaret initialt? Om det stod ”negativt provsvar” på 1177, så kanske hon tolkade det som att hon var smittad, för det är ju inte positivt alls att ha Covid-19!?

Ja det är mest troligt att det gick till så för som sagt ringer de upp en och berättar hur man ska förfara om man har blivit smittad.
Citera
2020-10-22, 18:42
Medlem
Citat:
Så kan det vara . Med det betyget hon hade i klassfesten så förstår man att hon är okunnig i det mesta. Jag har sett klassfesten många gånger men aldrig någon med så dåligt betyg. Så det skulle inte förvåna mig att hon tror att negativt är nej.
Citera
2020-10-22, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det är mest troligt att det gick till så för som sagt ringer de upp en och berättar hur man ska förfara om man har blivit smittad.
Jag menade förstås att hon tror att negativt är ja
Citera
2020-10-22, 18:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag menade förstås att hon tror att negativt är ja

Precis, jag formulerade mig kanske lite otydligt. Hon trodde att hon var smittad utifrån en feltolkning av resultatet men hade hon verkligen varit smittad hade man direkt hört av sig till henne kring karantän och sådant.
Citera
2020-10-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Precis, jag formulerade mig kanske lite otydligt. Hon trodde att hon var smittad utifrån en feltolkning av resultatet men hade hon verkligen varit smittad hade man direkt hört av sig till henne kring karantän och sådant.
Ja de hör av sig och frågar om det finns fler i hushållet och ordnar läkarintyg till den eller de som måste stanna hemma minst sju dagar och testa sig innan de får gå tillbaka till jobbet eller i Vanessas fall gymnasiet.
Citera
2020-10-22, 19:31
Medlem
Det enklaste vore väl att hon laddade upp en kopia på sitt provresultat.
Citera
2020-10-22, 19:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det enklaste vore väl att hon laddade upp en kopia på sitt provresultat.

Det kommer hon nog inte att göra.
Citera
2020-10-22, 19:46
Medlem
Har Anna givit någon reaktion på låten där hon nämns?
Vi går upp, vi går ner, vi är Anna Book
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in