2017-01-09, 09:49
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Och i kommentarerna till nämnda inlägg kommer frågan om AB gör egen sås eller om hon gör den på pulver! Dagens vadslagning gäller alltså tidpunkten då en kränkt AB går bananas och skäller ut såsfrågaren efter noter! Jag satsar mina pengar på kl 09.45.
Book idiotförklarar alla som inte kan vispa ihop en sås efter alla hemkunskapslektioner från skoltiden.

Jag gör egen & har lagt upp recept på mina såser hur många ggr som helst ~ Speciellt denna 😂😂😂 Eftersom min familj älskar just den här. Och det är inte svårt att göra sås heller baskunskaper som 99% borde kunna OM man någonsin haft hemkunskap i skolan 👍🏼😂😂😂😂
Citera
2017-01-09, 09:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boba F
Ja, hon är ju för lustig och hennes följare/beundrare är fan inte helt friska heller.
Det finns ju ett par, tre stycken som skriver nån meningslös kommentar under tamejfan varenda bild.
Den där maritafriberg1 och susannewollter framför allt! Även om Bookskan hade lagt upp en toalettbild där hon precis hade bajsat så hade de skrivit "ååh vilket fint bajs, kraaaamizzz" Hur i helvete orkar de svara på varenda jävla bild?

B

Jag börjar tro att det är hennes ungar som ligger bakom de där kommentarerna för de är de enda som hela tiden ger positiva kommentarer
Citera
2017-01-09, 10:24
Medlem
Loquitas avatar
Vad i helvete?
Känner Catrin Hedlund och Anna Book varandra, eller vad försöker hon?

https://www.pixeltopic.com/image/uyjgxozjdiswbp/

(För er som inte känner till Catrin, enjoy &#128522

(FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri
Citera
2017-01-09, 12:10
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Vad i helvete?
Känner Catrin Hedlund och Anna Book varandra, eller vad försöker hon?

https://www.pixeltopic.com/image/uyjgxozjdiswbp/

(För er som inte känner till Catrin, enjoy &#128522

(FB) Järnabon Catrin Hedlund som bla sålde falska biljetter, fälld för bedrägeri

Båda är ju ganska rättvist behandlade på Bloggbevakning så det är väl därför bedragerskan dyker upp där. Sedan är de nog av samma skrot och korn. I en kommentar till senaste inlägget på Bloggbevakning skriver någon före detta sommarvikarie på ICA om hur Anna blev spärrad från att scanna med sitt kort eftersom hon lät bli att scanna dyra varor som fläskfilé. När hon sedan började scanna med makens kort, så blev det spärrat det också. Herregud så pinsamt.
Citera
2017-01-09, 15:31
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Book idiotförklarar alla som inte kan vispa ihop en sås efter alla hemkunskapslektioner från skoltiden.

Jag gör egen & har lagt upp recept på mina såser hur många ggr som helst ~ Speciellt denna 😂😂😂 Eftersom min familj älskar just den här. Och det är inte svårt att göra sås heller baskunskaper som 99% borde kunna OM man någonsin haft hemkunskap i skolan 👍🏼😂😂😂😂

Fast det är ju inte svårt att göra sås på hennes vis, man går till affären, köper en färdig sås, spär ut den enligt anvisningen på paketet. Voila-klart!
Citera
2017-01-09, 20:22
Medlem
Satan i helvetet så fet tunnan är i denna videon

https://www.youtube.com/watch?v=tgkAatPPmj0

Alltså så jävla bitter hon är på bland annat Molly Sanden:

https://www.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA
Citera
2017-01-09, 20:31
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Ja, där peakade hon nog viktmässigt. Andfådd sången igenom vilket var synd eftersom "Samba sombrero" är det bästa hon gjort. Lite kul när hon ska vara sexig på scenen, undrar vad den manliga dansaren tänkte. Roberto satt väl ändå och kokade av svartsjuka ute i publiken.
Citera
2017-01-09, 20:41
Bannlyst
Citat:

Knappast något skvaller, bara barnsligt och pinsamt upprepande i varenda eviga inlägg om hennes vikt och smeknamnet "Tunnan".

Citat:
Alltså så jävla bitter hon är på bland annat Molly Sanden:

https://www.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA

Men det är ju rätt också, varför ska hela Sveriges gullebarn Molly Sandén få vara med men inte hackkycklingen Book, trots att båda låtarna spelats offentligt? Handlar väl knappast om bitterhet utan sunt ifrågasättande. Rätt ska vara rätt! Låter som du är mer bitter än Anna Book.
Citera
2017-01-09, 21:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Knappast något skvaller, bara barnsligt och pinsamt upprepande i varenda eviga inlägg om hennes vikt och smeknamnet "Tunnan".

Men det är ju rätt också, varför ska hela Sveriges gullebarn Molly Sandén få vara med men inte hackkycklingen Book, trots att båda låtarna spelats offentligt? Handlar väl knappast om bitterhet utan sunt ifrågasättande. Rätt ska vara rätt! Låter som du är mer bitter än Anna Book.

Boken framstår dock som rätt stillös. Det är inte klädsamt att uttrycka sig som hon gör. Hon skulle behöva en coach för att förbättra sin image. Möjligen genererar den i dagsläget ändå pengar eftersom hennes märkliga agerande ger publicitet. Dock kommer detta att leda till att seriösa aktörer, till exempelvis i schlagerbranschen, aldrig kommer att vilja ha med henne att göra. Kanske kan du Wienna bli hennes mentala coach. Fast du verkar ha en antydan till samma approach som Boken, med alla dina
Citera
2017-01-09, 21:01
Medlem
Citat:

Är väl knappast Molly själv som avgör om hennes låt eller inte diskas
Är Anna en hackkyckling? Vad grundar du det på?

Varför skulle jag vara bitter? Utveckla gärna din mening.

Men att du är en Book-anhängare lyser genom ganska mycket
Är du en av hennes trogna som kommenterar så positivt om ALLT hon skriver på instgram?
Citera
2017-01-09, 21:34
Bannlyst
Citat:
Är väl knappast Molly själv som avgör om hennes låt eller inte diskas
Är Anna en hackkyckling? Vad grundar du det på?

Varför skulle jag vara bitter? Utveckla gärna din mening.

Men att du är en Book-anhängare lyser genom ganska mycket
Är du en av hennes trogna som kommenterar så positivt om ALLT hon skriver på instgram?

Även om det inte är Mollys eget beslut, så kvarstår fakta, att dom båda särbehandlats. Anna Book lägger ingen skuld på Molly.

Jag kan informera dig om att jag läser aldrig Annas instagram, blogg eller vad det nu är hon har. Jag är helt ointresserad av henne som person, till skillnad från dig tydligen. Det man kan konstatera är att ni kastar så mycket skit och spyr så mycket galla som ni någonsin orkar på en människa, från morgon till kväll, varenda rad hon skriver ska kommenteras. Detta trots att ni uppenbarligen ogillar henne så mycket. Ni är helt sjukligt besatta av Anna Book.

Jag öppnade denna tråd av en ren slump och blev faktiskt riktigt chockad av allt hat och alla obekräftade påståenden som frodas här.

Det är dessutom ganska tjatigt och barnsligt och kalla henne tunna i varenda inlägg. Till vilken nytta? Gör något vettigt istället.
Citera
2017-01-09, 22:22
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Hon var duktig i Fångarna på Fortet sist och kämpade på bra!
Hon gnällde och betedde sig till dess att hon vann en gren. Då blev hon till en översittare. Hennes vanliga modus. Maken till obehaglig person är svårt att finna.

Jag förstår att du tycker att det är lite kul att skapa debatt här, Mr Putin, men hennes beteende på Instagram och Periscope, som exempel, är svårt att bortse från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in