2021-02-14, 11:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna äter 5 potatisar, 2 stora schnitzlar och en större smörklick än hennes man har på sin tallrik..https://pasteboard.co/JOhfjOa.jpg
Säkert körde Anna med en repris efter att hon käkade upp första tallriken.
Inte undra på att hon jäser, hennes ansikte är numera inte ens runt, det är fyrkantigt...

Om någon skulle undra över storleken på matportionen, skulle Anna säkert påstå att det var Lukas som åt upp den och att Anna tog bara en ärta, en tugga av schnitzeln och en bit av potatisskalet, hon äter ju som en fågelunge..
Föresten hon åt inte ens upp ärtan, skalet och tuggan av schnitzeln.. Hon pickade i sig några smulor bara.

Hon har ju verkligen totalt saboterat sin gbp operation, hon bör verkligen inte äta så stora operationer. Borde väl vara svårt också eftersom magsäcken krympt. Hon lär ju ha tänjt ut den bra mycket.
Citera
2021-02-14, 11:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kryddsmöret såg ut som en klick potatismos. Jag har alltid gjort kryddsmör av riktigt smör, format som en rulle och skivat efter stelning. Annas upplägg såg slafsigt ut.
Och om det är gäster eller lite finare är det råskalad potatis.

Till den, vem det nu var, som såg en vårta. Det var väl mikrofonen? Den var beigerosa. Hon hade ju kunnat lägga solpuder på den...

Även om man nu bara rör ihop det likt Anna, kan man ju anstränga sig lite för att få det att se snyggt ut. Att ta två skedar och göra smöret till en liten oval kula är inte jättesvårt
Citera
2021-02-14, 12:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Som vanligt när det kommer till Anna..
Blir det Geggamojja

Verkligen, fattar inte heller vilka som vill betala 119 kronor för att se henne laga rätt mediokra rätter. God mat ja det är det men recepten och tillvägagångssätt finns väl dessutom på tusentals andra sidor och Youtubekanaler och då är det gratis. Är folk så dåliga på att laga mat att de behöver någon som visar dem hur man lägger lite kött på en brödbit.
Citera
2021-02-14, 12:11
Medlem
MongoHasses avatar
Jag skulle hellre äta en burk daggmaskar än att tvingas se Anna slafsa ihop lite snabbmakaroner med stekta prinskorvar, serverade med ketchup och senap i en filmad "cockin" med Anna...
Citera
2021-02-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Nej, riktigt så var det inte. Anna trodde att tjejen glömt sitt lösenord, men tjejen skrev sen att hon inte kom åt liven trots att hon betalat. Det totalt ignorerades från Book o co.
Han med jackan som kom in, hörde jag helt fel eller sa hon att det var deras best man?
Ja, hon sa det. Hur många är det som flotterar med bookarna?
Covid, vem bryr sig? Eller?
Citera
2021-02-14, 12:43
Moderator
oilslicks avatar
När man gjort en GBP operation, kan man töja ut magsäcken efter det?
Jag tänkte att magsäcken skulle bli väldigt tunn.

Som jag fattat det så snöper man av magsäcken så att den blir mindre, eller har jag missuppfattat det?
Citera
2021-02-14, 12:56
Medlem
Någon som vet hur många betalade för underhållningen från Bookska köket igår?
Citera
2021-02-14, 13:04
Medlem
Citat:
Nä, det är en live efter matliven.
Ja? Den ligger fortfarande i hennes instaflöde.
Citera
2021-02-14, 14:09
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Nej, riktigt så var det inte. Anna trodde att tjejen glömt sitt lösenord, men tjejen skrev sen att hon inte kom åt liven trots att hon betalat. Det totalt ignorerades från Book o co.
Han med jackan som kom in, hörde jag helt fel eller sa hon att det var deras best man?

Oj då var det ju riktigt illa.
Men hon har fått sina pengar så då kanske hon inte lägger så mycket energi på detta.
Citera
2021-02-14, 14:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Någon som vet hur många betalade för underhållningen från Bookska köket igår?

De har uppdaterat FB-sidan lite. De har tagit bort möjligheten att tacka ja eller visa intresse och ersatt med kappen "betala". Då kan inte vi se förhandsintresset längre. Men det är möjligt att Roberto lockade några pilska hemmafruar till köket? Han ser väl rätt bra ut ändå?

Anna körde en live efter maten, långt in på småtimmarna. Hon säg väldigt glad ut. Sådär glad som man kan bli om man råkat få i sig lite bakpulver.

Jag tänker på hennes magoperation. Gastric bypass. Jag har en släkting som gjort en sån operation och hen kan inte äta mer än en halv portion längre. Och gör det inte heller. Kilona har rasat till en normalviktig person. Vad jag har hört så kan man inte äta mer med mindre än att man kräks eller i värsta fall blir inlagd. Anna äter ju dubbla portioner. Och väldigt ofta. Hur går det till? Har hon ljugit om sin operation? Är Roberto en feeder i hemlighet?

Jag tror det är bra för samhället i stort att Flisan bor hemma. Någon skrev här att de tvingat hennes kille att betala hyra hos dem. Det låter rimligt. Jag förutsätter att Flisan också gör det. Någon slags bidrag får hon väl? Skulle de kasta ut henne skulle hon förmodligen knarka ner sig och börja fnaska och därmed kosta samhället enorma pengar. På så sätt är det bra att hon har ett slags skyddat boende. Här handlar det ju inte om när barnen ska flytta hemifrån utan om när föräldrarna ska flytta hemifrån. Skulle Anna och Roberto flytta till Spanien tror jag villan skulle brinna ner inom några veckor.
Citera
2021-02-14, 15:27
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De har uppdaterat FB-sidan lite. De har tagit bort möjligheten att tacka ja eller visa intresse och ersatt med kappen "betala". Då kan inte vi se förhandsintresset längre. Men det är möjligt att Roberto lockade några pilska hemmafruar till köket? Han ser väl rätt bra ut ändå?

Anna körde en live efter maten, långt in på småtimmarna. Hon säg väldigt glad ut. Sådär glad som man kan bli om man råkat få i sig lite bakpulver.

Jag tänker på hennes magoperation. Gastric bypass. Jag har en släkting som gjort en sån operation och hen kan inte äta mer än en halv portion längre. Och gör det inte heller. Kilona har rasat till en normalviktig person. Vad jag har hört så kan man inte äta mer med mindre än att man kräks eller i värsta fall blir inlagd. Anna äter ju dubbla portioner. Och väldigt ofta. Hur går det till? Har hon ljugit om sin operation? Är Roberto en feeder i hemlighet?

Jag tror det är bra för samhället i stort att Flisan bor hemma. Någon skrev här att de tvingat hennes kille att betala hyra hos dem. Det låter rimligt. Jag förutsätter att Flisan också gör det. Någon slags bidrag får hon väl? Skulle de kasta ut henne skulle hon förmodligen knarka ner sig och börja fnaska och därmed kosta samhället enorma pengar. På så sätt är det bra att hon har ett slags skyddat boende. Här handlar det ju inte om när barnen ska flytta hemifrån utan om när föräldrarna ska flytta hemifrån. Skulle Anna och Roberto flytta till Spanien tror jag villan skulle brinna ner inom några veckor.

Roberto är snygg men utseende betyder ingenting när en man beter sig som en tonåring och flamsar som han gör.
De flesta kvinnor vill ha en man som är lugn och stabil och feminina drag som Roberto har så mycket av är väldigt avtändande.
Men han passar som hand i handske för lilla Anna och det är ju bra då utbudet kanske inte är så stort för någon av dom.
Lägger man till deras bagage dvs två kriminella barn plus en kriminell inneboende svärson så är det nog rätt kört.
Citera
2021-02-14, 15:36
Medlem
nytt på story...

https://postimg.cc/gallery/4cf11XD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in