Citat:
Ursprungligen postat av
shaftesbury
Någon som vet hur många betalade för underhållningen från Bookska köket igår?
De har uppdaterat FB-sidan lite. De har tagit bort möjligheten att tacka ja eller visa intresse och ersatt med kappen "betala". Då kan inte vi se förhandsintresset längre. Men det är möjligt att Roberto lockade några pilska hemmafruar till köket? Han ser väl rätt bra ut ändå?
Anna körde en live efter maten, långt in på småtimmarna. Hon säg väldigt glad ut. Sådär glad som man kan bli om man råkat få i sig lite bakpulver.
Jag tänker på hennes magoperation. Gastric bypass. Jag har en släkting som gjort en sån operation och hen kan inte äta mer än en halv portion längre. Och gör det inte heller. Kilona har rasat till en normalviktig person. Vad jag har hört så kan man inte äta mer med mindre än att man kräks eller i värsta fall blir inlagd. Anna äter ju dubbla portioner. Och väldigt ofta. Hur går det till? Har hon ljugit om sin operation? Är Roberto en feeder i hemlighet?
Jag tror det är bra för samhället i stort att Flisan bor hemma. Någon skrev här att de tvingat hennes kille att betala hyra hos dem. Det låter rimligt. Jag förutsätter att Flisan också gör det. Någon slags bidrag får hon väl? Skulle de kasta ut henne skulle hon förmodligen knarka ner sig och börja fnaska och därmed kosta samhället enorma pengar. På så sätt är det bra att hon har ett slags skyddat boende. Här handlar det ju inte om när barnen ska flytta hemifrån utan om när föräldrarna ska flytta hemifrån. Skulle Anna och Roberto flytta till Spanien tror jag villan skulle brinna ner inom några veckor.