2021-06-24, 12:57
Medlem
En sak jag tänkt på nu när Anna storfirat Vanessas student + körkort i veckor, är om hon inte slår på stora trumman för att hon vill markera mot familjen Wahlgren/Ingrosso. Varken Bianca eller Benjamin har ju tagit studenten eller tagit körkort, och eftersom Book verkar besatt av Pernilla kanske hon vill visa att åtminstone ett av hennes barn kan lyckas med detta.
Citera
2021-06-24, 13:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
En sak jag tänkt på nu när Anna storfirat Vanessas student + körkort i veckor, är om hon inte slår på stora trumman för att hon vill markera mot familjen Wahlgren/Ingrosso. Varken Bianca eller Benjamin har ju tagit studenten eller tagit körkort, och eftersom Book verkar besatt av Pernilla kanske hon vill visa att åtminstone ett av hennes barn kan lyckas med detta.

Jag visste inte att Bianca och Benjamin inte hade läst på gymnasiet och det vet nog knappt någon annan heller om man inte följer deras livsöden. Men i sak har du rätt, Anna gör ingenting utan en baktanke och hittar hon något som hon kan slå andra kändisar "i huvudet" med så passar hon på att göra det. Antonio fick ingen studentfest utan nu passade hon på att fira, precis som du säger för att visa bla Pernilla och andra att ett av barnen hade lyckats ta studenten.
Citera
2021-06-24, 13:22
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/2kk6572

Nu är det så där jobbigt igen 🙄
Citera
2021-06-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Är svikaren MM den här gången?
Citera
2021-06-24, 13:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Enligt Stoppa Pressarna har Dr Alban det lika jobbigt och troligen är det relaterat till varandra. Anna gjorde bort sig genom att skvallra om skilsmässan och troligen har väl både Kin och Dr Alban skällt på Anna och frånsagt sig bekantskapen och det med all rätt. Jag läste att My åkt iväg igen samt träffat Kin och Dr Alban innan hon åkte så Anna är väl sur att deras vänskap fortfarande håller medan Anna har förstört sina vänskapsband med dem.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-06-24 kl. 14:04.
Citera
2021-06-24, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna skriver att alla barnen har klarat av skolan OCH körkort. Sonen är inte klar med sin väg mot snickartiteln, han måste göra sina lärlingstimmar först. Har han verkligen körkort? Och om han har det varför har familjen inte firat det?
Nej, Anna skarvar som vanligt. Brer på lite extra för att det ska se ut som en idyll. Vi vet inget om den yngstas betyg. Usel på matte enligt Anna men har läst ekonomi.
Konstigt att Anna inte visar upp betygen. Nej, jag väntar 6 år till och ser hur långt dottern kommit då. Och sonen.

Bilderna på Anna är nästan helt ofiltrerade, tror du skulle bli rädd om du såg henne på nära håll i verkligheten. Människors fötter säger mycket. När dom går på insidan av fötterna, nästan på fotknölarna då är det illa. I den gruppen har samtliga diffus värk och är överviktiga. På bussen, pendeln, i rulltrappan, på tåget, flyget och i väntrum äter dom ständigt.
Det har hänt att jag ätit ett äpple eller en banan på hemvägen om jag inte hunnit med lunch men aldrig att jag smällt i mig en stor kexchoklad plus en påse smågodis under den timslånga resan hem. 🤮
Sonen omnämns sällan.. har inte hört eller sett några inlägg om övningskörning med honom.
Det är inte omöjligt att han är "förhindrad" pga något missförstånd eller incident, typ våldtäkt av barn, stöld, drogande, men vad vet jag?
Citera
2021-06-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Är svikaren MM den här gången?
Haha, jag orkar inte med hennes dramatiska inlägg.
Varför envisas hon med att skriva på ett språk hon inte behärskar?
Ordföljden är helt galen, samt stavning.
Väldigt pendlande i humöret.

Är det någon som vet om Robbiz har agerat hjälte/livvakt på riktigt, alltså agerat i sitt yrke?
Kan han ryta ifrån? Har han någon "stake"?
Citera
2021-06-24, 14:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Sonen omnämns sällan.. har inte hört eller sett några inlägg om övningskörning med honom.
Det är inte omöjligt att han är "förhindrad" pga något missförstånd eller incident, typ våldtäkt av barn, stöld, drogande, men vad vet jag?

Jag tror inte heller att han har något körkort utan blir väl skjutsad eller får åka buss till stan.
Citera
2021-06-24, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Haha, jag orkar inte med hennes dramatiska inlägg.
Varför envisas hon med att skriva på ett språk hon inte behärskar?
Ordföljden är helt galen, samt stavning.
Väldigt pendlande i humöret.

Är det någon som vet om Robbiz har agerat hjälte/livvakt på riktigt, alltså agerat i sitt yrke?
Kan han ryta ifrån? Har han någon "stake"?
Han verkar vara en mjukis. Men alla vakter är väl olika.
Citera
2021-06-24, 14:13
Medlem
Junior fyller år idag. Uppmärksammas väldigt sparsamt om man jämför med tidigare uppvaktningar i familjen...
Senast redigerad av Enannanann 2021-06-24 kl. 14:16.
Citera
2021-06-24, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enannanann
Junior fyller år idag. Uppmärksammas väldigt sparsamt om man jämför med tidigare uppvaktningar i familjen...

Han är väl i spanien enl Vanessas Insta.
Citera
2021-06-24, 15:24
Medlem
TPLs avatar
Grannhuset verkar ligga tillräckligt nära för att Anna ska ta sig dit. Annas hus ligger till höger i backen upp från stora vägen med busshållplatsen. Den lilla grå fyrkanten är deras förråd. Grannens uthus, stående rektangel i bild, är uthuset och längre till höger bostadshuset lite snett.
Uppe i högra hörnet huset som är till salu.
https://www.hemnet.se/bostad/villa-5...e-574-17626298
Till vänster om infarten till området syns stället där gamlingarna Anders och Tina (?) bor.

Växla till flygfoto och se Annas gigantiska trädäck och den sönderbrända gräsmattan. Lekstugan är svår att urskilja i djungeln. Lummigt och grönt hos grannarna, hos Anna sönderbränt. Är väl för att solen lyser på deras hus heeela dan.
Det gör den på mitt också men här är det grönt. Anna gillar 50 nyanser av beige.

Sonen firades ordentligt när han slutade skolan, hade kompisar där på bubbelbad. Nån bil fick han inte. Han sägs ju vara lite eljest. Storasyster blåste så duktigt upp ballonger som väl kom från Partykungen. I år valde Anna en annan leverantör.
Hon som köpt Smålandsgran varje år sen tonåren byter nu partyfirmor, frisörer, tandläkare och hudterapeuter hela tiden. Varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in