2021-02-14, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Hon har en JÄVULSKT VIDRIG andedräkt!!!!! Fy fan. Inga problem att hålla avstånd till henne, man gör det utan rekommendationer också.
En sån där stank av ruttet liksom...🤮
Hur vet du det?
Citera
2021-02-14, 06:58
Medlem
Photoshoppeds avatar
Det är så märkligt. Jojobejto har lagat mat själv. För första gången någonsin. Och är såååå duktig. Karln är ju över 50. Alltså vafan?

Och sen sitter hon och tafsar på den där stackars Micke. Helt distanslös. Och kramas kind mot kind i coronatider. Det finns liksom ingen gräns på hur stört allt är. Jag tror jag har sagt det förut, men nu loggar jag ut. Kommer inte ta del av den där sjuka familjens förehavanden igen. Tappar tron på människor för mycket.
Citera
2021-02-14, 07:17
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/p9JJ8dg

Vad är det för stackars människor hon lurat dit??
"Ansvarig för det tekniska och chatten när hon har sina matlives "
När en tjej sa att hon inte kommer in på Facebook och Anna frågar sin "tekniker " blir svaret att det hade han ingen aning om varför det är så.
"Men det är ju du som är ansvarig för tekniken "
Sedan visade det sig att tjejen glömt sitt lösenord och därför inte kommer in på Facebook.
"Då får du skaffa ett nytt lösenord " blev svaret.
Snillen spekulerar 🙄
Matgästen som står bakom Anna och sedan trycks mot hennes barm ser helt förvirrad ut stackaren.
Lite kul att se ändå hur alla dessa tre män ser rätt lika ut 😁
Citera
2021-02-14, 07:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är så märkligt. Jojobejto har lagat mat själv. För första gången någonsin. Och är såååå duktig. Karln är ju över 50. Alltså vafan?

Och sen sitter hon och tafsar på den där stackars Micke. Helt distanslös. Och kramas kind mot kind i coronatider. Det finns liksom ingen gräns på hur stört allt är. Jag tror jag har sagt det förut, men nu loggar jag ut. Kommer inte ta del av den där sjuka familjens förehavanden igen. Tappar tron på människor för mycket.

Stackarn, det är därför Robetto grät hejdlöst när Anna pratat om vad som skulle hända om hon dör.
Han har ju inget självförtroende, fast övertygad om att utan Anna så skulle han svälta ihjäl, utan kunskaper hur man kokar ärtor.

Jag antar att Anna fått en livskris efter besöket hos doktorn och kommit på bättre tankar, på att äntliga lära Robetto hur man brer smör på mackor, steker en kyckling alldeles själv, nåja med stöd av Anna, då ska det kunna gå.

Denna familj har verkligen alldeles för lågt ställda krav på varandra.
Långt ifrån snillekrav, långt ifrån Normal Svensson IQ krav, det enda kravet är väl att de slår upp ögonen på morgonen..
Citera
2021-02-14, 07:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

När en tjej sa att hon inte kommer in på Facebook och Anna frågar sin "tekniker " blir svaret att det hade han ingen aning om varför det är så.
Sedan visade det sig att tjejen glömt sitt lösenord och därför inte kommer in på Facebook.
Snillen spekulerar 🙄
Matgästen som står bakom Anna och sedan trycks mot hennes barm ser helt förvirrad ut stackaren.

Herre min je.. Corona.. Vad är det?
Dessa två gubbar är ju inga Anna känner superväl, där kramas hon och har det.
Även om hon nu påstår att hon haft Corona oklart med resten av familjen, men om hon pussar barnen på munnen osv lär ju de ha haft det också.
Att det finns möjligheter att bli smittad igen det är inget som Anna har tid att tänka på, finns inte plats med någon annan än Anna själv i hennes hjärna.
Citera
2021-02-14, 07:44
Medlem
cece123s avatar
Anna äter 5 potatisar, 2 stora schnitzlar och en större smörklick än hennes man har på sin tallrik..https://pasteboard.co/JOhfjOa.jpg
Säkert körde Anna med en repris efter att hon käkade upp första tallriken.
Inte undra på att hon jäser, hennes ansikte är numera inte ens runt, det är fyrkantigt...

Om någon skulle undra över storleken på matportionen, skulle Anna säkert påstå att det var Lukas som åt upp den och att Anna tog bara en ärta, en tugga av schnitzeln och en bit av potatisskalet, hon äter ju som en fågelunge..
Föresten hon åt inte ens upp ärtan, skalet och tuggan av schnitzeln.. Hon pickade i sig några smulor bara.
Citera
2021-02-14, 08:35
Medlem
[quote=Magnusperfektanka|74667618]
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hahaha, snälla, har du spelat in det så du kan dela det med oss andra?

Förlåt men har folk betalat för att
se henne laga detta?
- koka potatis, ärtor och en skiva citron?

Man har betalat för att se när hon panerar och steker en kyckling?

Resultatet ser ut som en lunch på en dålig vägkrog typ....

Maten är verkligen fult upplagd, det ser ut som mat ibland ser ut på vägkrog som du säger eller som en jobbare med tungt arbete som behöver mycket mat lagt upp.
Citera
2021-02-14, 09:59
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Snillen spekulerar 🙄

Nej, riktigt så var det inte. Anna trodde att tjejen glömt sitt lösenord, men tjejen skrev sen att hon inte kom åt liven trots att hon betalat. Det totalt ignorerades från Book o co.
Han med jackan som kom in, hörde jag helt fel eller sa hon att det var deras best man?
Citera
2021-02-14, 10:34
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna äter 5 potatisar, 2 stora schnitzlar och en större smörklick än hennes man har på sin tallrik..https://pasteboard.co/JOhfjOa.jpg
Säkert körde Anna med en repris efter att hon käkade upp första tallriken.
Inte undra på att hon jäser, hennes ansikte är numera inte ens runt, det är fyrkantigt...

Om någon skulle undra över storleken på matportionen, skulle Anna säkert påstå att det var Lukas som åt upp den och att Anna tog bara en ärta, en tugga av schnitzeln och en bit av potatisskalet, hon äter ju som en fågelunge..
Föresten hon åt inte ens upp ärtan, skalet och tuggan av schnitzeln.. Hon pickade i sig några smulor bara.
Va. De skulle väl steka potatisen. Vad hände med det? Glömde hon koka potatisen innan matlusten började. För komplicerat för Roberto? Eller? Stor portion med mycket mat för övrigt.
Citera
2021-02-14, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Om de är vänner/bekanta till Roberto så är det möjligt att de ställer upp med tid och utrustning själva då de hoppas att andra influencers ska nappa på deras erbjudande. Om inte annat så bidrar Anna till deras portfolio då de kan visa upp hur deras kamerautrustning etc funkar för potentiella kunder. Skulle förklara varför det fortfarande är igång trots svalt intresse.

Jag har liksom svårt att tro att det inte är ont om pengar i hushållet - som sagt inga julklappar, Attefallshuset verkar ha lämnats till sitt öde, det skymtades till en carport som såg ut att också vara halvfärdig...

När man lyssnar på gårdagens live på IG efter eventet så får jag intrycket av att detta var något av en gemensam satsning från CookTogether och Anna Book. Man tycks ha varit överens om att göra fyra event för att sen utvärdera resultatet. Anna pratar om att de båda är ”sina egna” och har egna kostnader som de står för varför jag drar slutsatsen att Anna inte betalar CookTogether för deras arbete.

Nu tar man en paus och ska se över vad som var lyckat och vad som var mindre lyckat. Man ska komma tillbaka och öppnar för fler event i framtiden där man ska testa olika upplägg. Att CookTogether inte får betalt kan förklara varför man gör detta en lördag och inte på t ex en fredagskväll då man troligen har ett vanligt arbete som man måste sköta om dagarna.

Det framkom att den ene var bestman på Anna och Robertos bröllop så de tycks ha känt varandra sen lång tid tillbaka. Att låta Anna vara värd för eventet måste ändå ses som en ganska bra uppgörelse för CookTogethers del då Anna troligen gör detta gratis vilket ingen annan känd person troligen skulle göra. Anna är trots allt en relativt känd person som många känner till och de har då fått ett känt ansikte som de kan använda för att sälja in konceptet till andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Att den här tråden är så lång har Anna (+ 2 av barnen) byggt upp själva. Anna är ingen artist eller kock hon är en hemmafru som har bekräftelse behov. Skulle hon sluta liva så skulle snart tråden dö ut. Primadonnan vill synas till varje pris även om hon gör bort sig. Eftersom du läser här Anna så kan jag säga Lena PH, Pugh, Lundel m.m m.m är artister. Du är en föredetting.

Anna är verklighetsfrånvänd och det är skrattretande när hon påstår att hon är artist sedan 35 år tillbaka. Sanningen är den att Anna VAR artist för 35 år sedan och att artistkarriären var över efter hennes katastrofala framträdande i Melodifestivalen 1987.

Anna är sedan lång tid tillbaka en hemmafru som lever på sin man och har artisteriet som hobby. Tack vare det har hon fått möjlighet att vara med som utfyllnad i Melodifestivalen vid några tillfällen under årens lopp men som artist har hon inte försörjt sig på årtionden.

Lika misslyckad som Anna är som artist är hon som hemmafru och förälder. Fetlicia är vid 30 års ålder fortfarande hemmaboende utan jobb och inkomster samt med drogproblem och dömd för brott. Att det skulle bli något vettigt av Fetlicia är väldigt svårt att tro.

Samtidigt undrar man hur det står till med Roberto. Hur kan han acceptera att försörja en 30-årig kvinna som inte ens är hans dotter med mat och husrum? Mina föräldrar hade aldrig accepterat att försörja mig som 30-åring utan hade bara kort konstaterat att jag fick ansvara för mitt eget liv. Hur menlös är man inte om man ser det som helt ok att en vuxen kvinna ska få parasitera på en?

Antonio visar också på hur misslyckad Anna är som förälder. Att ha två barn som dömts för brott mot barn och åldringar är något väldigt få föräldrar lyckats med. Hon har haft all tid i världen till att fostra sina barn när hon strosat hemma hela dagarna medan Roberto arbetat och stått för försörjningen men ändå misslyckats. Anna har haft fullt upp med sig själv och sitt kändisskap för att orka engagera sig i sina barn.
Citera
2021-02-14, 11:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Maten är verkligen fult upplagd, det ser ut som mat ibland ser ut på vägkrog som du säger eller som en jobbare med tungt arbete som behöver mycket mat lagt upp.
Kryddsmöret såg ut som en klick potatismos. Jag har alltid gjort kryddsmör av riktigt smör, format som en rulle och skivat efter stelning. Annas upplägg såg slafsigt ut.
Och om det är gäster eller lite finare är det råskalad potatis.

Till den, vem det nu var, som såg en vårta. Det var väl mikrofonen? Den var beigerosa. Hon hade ju kunnat lägga solpuder på den...
Citera
2021-02-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Va. De skulle väl steka potatisen. Vad hände med det? Glömde hon koka potatisen innan matlusten började. För komplicerat för Roberto? Eller? Stor portion med mycket mat för övrigt.

blev helstekt potatis ist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in