2021-02-14, 15:38
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är så märkligt. Jojobejto har lagat mat själv. För första gången någonsin. Och är såååå duktig. Karln är ju över 50. Alltså vafan?

Och sen sitter hon och tafsar på den där stackars Micke. Helt distanslös. Och kramas kind mot kind i coronatider. Det finns liksom ingen gräns på hur stört allt är. Jag tror jag har sagt det förut, men nu loggar jag ut. Kommer inte ta del av den där sjuka familjens förehavanden igen. Tappar tron på människor för mycket.
Han har lagat mat förr. Det har t o m synts på instagram. Men han har kanske inte lagat mat The Anna Way ...
Citera
2021-02-14, 17:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story...

https://postimg.cc/gallery/4cf11XD
Dukat för 5. Vem blev utan?
Citera
2021-02-14, 18:17
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/WVfzd3g

Anna dansar för oss igen 😬
Citera
2021-02-14, 18:18
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De har uppdaterat FB-sidan lite. De har tagit bort möjligheten att tacka ja eller visa intresse och ersatt med kappen "betala". Då kan inte vi se förhandsintresset längre. Men det är möjligt att Roberto lockade några pilska hemmafruar till köket? Han ser väl rätt bra ut ändå?

Anna körde en live efter maten, långt in på småtimmarna. Hon säg väldigt glad ut. Sådär glad som man kan bli om man råkat få i sig lite bakpulver.

Jag tänker på hennes magoperation. Gastric bypass. Jag har en släkting som gjort en sån operation och hen kan inte äta mer än en halv portion längre. Och gör det inte heller. Kilona har rasat till en normalviktig person. Vad jag har hört så kan man inte äta mer med mindre än att man kräks eller i värsta fall blir inlagd. Anna äter ju dubbla portioner. Och väldigt ofta. Hur går det till? Har hon ljugit om sin operation? Är Roberto en feeder i hemlighet?

Jag tror det är bra för samhället i stort att Flisan bor hemma. Någon skrev här att de tvingat hennes kille att betala hyra hos dem. Det låter rimligt. Jag förutsätter att Flisan också gör det. Någon slags bidrag får hon väl? Skulle de kasta ut henne skulle hon förmodligen knarka ner sig och börja fnaska och därmed kosta samhället enorma pengar. På så sätt är det bra att hon har ett slags skyddat boende. Här handlar det ju inte om när barnen ska flytta hemifrån utan om när föräldrarna ska flytta hemifrån. Skulle Anna och Roberto flytta till Spanien tror jag villan skulle brinna ner inom några veckor.
Det var ganska många år sedan hon opererades och hjälpen den gav är borta sen länge då man kan vänja magen vid att ta emot och hantera mer mat igen.
Citera
2021-02-14, 19:05
Medlem
Jag har inga problem med hur människor ser ut. Men, det har stötts och blötts i Anna-tråden väldigt länge om hur hon ser ut i kroppen då får hon faktiskt skylla sig själv när hon visar upp dessa gigantiska tallrikar. Det är ju riktigt äckligt! Kolesterolen måste ju slå i taket varenda gång Anna öppnar munnen. Alltså! Dessa portioner som hon visar upp gör mig så illamående. Att hon stadigt ökar i vikt dag efter dag ser vi alla som kan delta på hennes live. Att hon inte är mer rädd om sitt liv är för mig a big issue! Jojjebetto är en feeder som har ett mycket lågt intellekt. Eller som man kan säga med ett bättre ord: Efterbliven. Inget att skämmas för. Lite typiskt att Anna Book hittade en sån man att gifta sig med Dpelar ingen roll att han har det bästa utseendet i denna dysfunktionella familj. Men retarded är han! En känga till den 30-åriga dottern som uttalar sig om ” all cash” hon fick in på banken genom att vara med i Farmen. Skäms skäms! Du är en dömd liten kackerlacka i Sveriges domstolar för åldringsrån som du fått ett straff för. Jag hoppas att du har cash att betala tanten för vad du gjorde mot henne! Tur att din egen mormor är död så hon slapp utsättas för detta övergrepp av en kackerlacka!! Knip din lilla käft
Citera
2021-02-14, 19:15
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Ja, hon sa det. Hur många är det som flotterar med bookarna?
Covid, vem bryr sig? Eller?
Men asså guud, Anna har ju lixom haft Corona å har antikroppar nu. De är säkert speciella antikroppar som är för evigt.... speciella bookiska antikroppar som inte bryr sig om sånt där som tid och enheter å sånt trivialt.
Citera
2021-02-14, 19:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag har inga problem med hur människor ser ut. Men, det har stötts och blötts i Anna-tråden väldigt länge om hur hon ser ut i kroppen då får hon faktiskt skylla sig själv när hon visar upp dessa gigantiska tallrikar. [klipp]

Ärligt talat så hade det nog inte pratats så mycket om Annas vikt om inte:

1) Anna själv hade tagit upp det konstant själv i media dom senaste 30 åren i desperata försök att hålla sig relevant.
2) Anna inte hade ljugit så förbannat om sin egen matkonsumtion när det är uppenbart att hon inte äter som sparv eftersom då hade hon inte varit större nu än innan Biggest Loser.

... sedan så har vi filtergrejen också där hon tappar cirka 20 kilo beroende på hur effektivt det är.
Citera
2021-02-14, 20:04
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Min gissning:Lilla pojken Lukas
Citera
2021-02-14, 20:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat så hade det nog inte pratats så mycket om Annas vikt om inte:

1) Anna själv hade tagit upp det konstant själv i media dom senaste 30 åren i desperata försök att hålla sig relevant.
2) Anna inte hade ljugit så förbannat om sin egen matkonsumtion när det är uppenbart att hon inte äter som sparv eftersom då hade hon inte varit större nu än innan Biggest Loser.

... sedan så har vi filtergrejen också där hon tappar cirka 20 kilo beroende på hur effektivt det är.

Precis, hade hon inte ljugit kring detta hade hon kunnat vara lika tjock som Cyndee Peters eller Lasse Flinckman utan att någon hade kommenterat det hela.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-02-14 kl. 20:18.
Citera
2021-02-14, 21:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag förstår inte dukningen. Äter de gräddost till pannkakor? Och sallad? Eller är det gröna paprika? Och varför gör hon små pannkakor? Det heter ju annars plättar. Verkar omständigt att göra pannkakor med bakformar.
Citera
2021-02-14, 21:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag förstår inte dukningen. Äter de gräddost till pannkakor? Och sallad? Eller är det gröna paprika? Och varför gör hon små pannkakor? Det heter ju annars plättar. Verkar omständigt att göra pannkakor med bakformar.
Mögelhyvlad hushållsost. Dryg som fan. Hängt med i flera veckor nu. Anna har massor av tips när det gäller mat. Hon brukar säga att "man kan ta vadsomhelst" och det visar hon nu.
Genom att kalla pankisarna "minipancakes" så har hon hittat på ett nytt recept.

Jag störs mest av den skrynkliga duken och att hon inte kan duka snyggt och korrekt. Sa hon inte innan hon började med sina matlives att man skulle ge och få tips om matlagning och till exempel dukning?
Hon kan inte ens få till gardinerna i vardagsrummet. 😫
Citera
2021-02-14, 21:17
Citat:
Det är väl helt enkelt pannkakor a la Anna? I två olika storlekar.

Nu selfie i storyn ... Jag undrar om det inte är de maffigaste ögonbrynen hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in