2021-02-06, 13:35
Medlem
Att hon sitter och påstår att hon inte har en aaaaaning om hur många som var med förra helgen är så pinsamt.
Jag fick höra att det var 4 betalande, men tror att det var mindre än det till o med.
Skulle hon haft en bra uppslutning hade alla minsann fått veta. INGEN har heller taggat detta på den # hon refererade till ( jo, Jeanette ) och det är för att så många vill vara privata med vad dom gör. Så därför ska hon sluta med hashtaggen. Detta bara för att det blir så uppenbart och pinsamt för henne då ingen är med.

Sen det där galna behovet hon har av att ta bilder på sin skärm och spara så hon kan gå igenom i timmar och spåra och blocka
Citera
2021-02-06, 14:09
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/GTvf9SVc
Citera
2021-02-06, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Herregud, att jämföra att se henne jämfört med att gå på bio och se en bra film.

Det finns ju kalkonfilmer så nästa vecka kanske det blir kalkon och potatissallad.
Citera
2021-02-06, 14:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Att hon sitter och påstår att hon inte har en aaaaaning om hur många som var med förra helgen är så pinsamt.
Jag fick höra att det var 4 betalande, men tror att det var mindre än det till o med.
Skulle hon haft en bra uppslutning hade alla minsann fått veta. INGEN har heller taggat detta på den # hon refererade till ( jo, Jeanette ) och det är för att så många vill vara privata med vad dom gör. Så därför ska hon sluta med hashtaggen. Detta bara för att det blir så uppenbart och pinsamt för henne då ingen är med.

Sen det där galna behovet hon har av att ta bilder på sin skärm och spara så hon kan gå igenom i timmar och spåra och blocka

Det är ju oundvikligt att se hur många som är inloggade när man sänder som hon gör. Det var bara en. Fru Edling. Möjligen en eller två till som inte hängde med och avbröt. Stort grattis!

Men det finns ett litet hopp Anna. Igår satt Christer Björkman i TV och berättade att han håller på att starta en melodifestivalen i USA. Det blir deltävlingar för varje stat, där vinnarna går till en semifinal och sedan en final. Precis som i Europa alltså. Det är tydligen bara lite formaliteter kvar kring det juridiska innan de kan dra igång. Så om du lämnar Suckinge och flyttar till... säg Ozark i Kansas (deras motsvarighet till Märsta) kan du säkert ställa upp med en amerikansk version av ABC. Sedan kan du köpa ett mansion och ta över Trumps hotell. Du kan tacka mig med en tapas senare.
Citera
2021-02-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Framför allt köpemajo. Seriöst, vem fan köper majonnäs när det går snabbare och är lättare att fixa en egen majo?
Väldigt många. Kanske t o m de flesta. Men, de flesta tar ju inte heller betalt för sina matlagningstips. Gör man det kan man väl ställa liiiiite högre krav än på vilken svensson som helst.
Citera
2021-02-06, 16:29
Medlem
Typiskt exempel på Anna-egocentrism: kollade snabbt på liven från härom dagen och Anna börjar med att kommunicera med nån hon har på insta. Dels så sa Anna att hon tänkte redan tidigare skriva nåt peppande om den personens situation när hon läst på dess Instagram men just i det ögonblicket dog hennes telefon. Sån jäkla otur. Och dels så säger hon att det var så fint att se på en av dennes filmer!! För att om Anna gjort likadant så hade hon fått jättemycket skit för det!!
Ja hon kan liksom inte ens ge någon annan nåt upplyftande och peppande utan att ändå vrida det till att handla om henne själv .
Citera
2021-02-06, 16:34
Medlem
Sen tror jag årets största lögn redan har kommit. ”Jag tycker inte om att titta på mig själv och lyssna på mig själv”.
Citera
2021-02-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Sen tror jag årets största lögn redan har kommit. ”Jag tycker inte om att titta på mig själv och lyssna på mig själv”.
Exakt. Finns ju inget hon älskar mer än att lyssna på sig själv i dessa mardrömslånga lives. Vinterkräksjukan kom tidigt i år.
Citera
2021-02-06, 16:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/GTvf9SVc

Va, nä hon ser manisk ut.
Folk har rätt Anna har ju alltid obehagligt små pupiler vare sig hon står ljust eller mörkt.
Med sitt inlägg, vill hon väl indirekt säga att hon är djupt olycklig, för det har ju hon pratat om förr.
Hon ler maniskt.
Anna kan bara ändra på sig själv, men hon tycks ha svårt med förändringar så då blir det Status quo.
Senast redigerad av cece123 2021-02-06 kl. 17:13.
Citera
2021-02-06, 17:10
Medlem
cece123s avatar
Här är en överviktig person som har ett och annat att säga om Anna och ger Anna gladeligen fingret.
https://www.google.com/amp/s/beyonds...lant-anna/amp/
Anna har bla sagt under sin korta period som smal
Citat:
"Var jag så stor? Då kan man ju förstå de där elaka typerna som skrev att jag såg ut som en elefant."
Citat:
”Tänk om jag fortfarande hade varit tjock, då hade jag kunnat krascha väggen hur lätt som helst! Tänk dig bara, Anna Book, en ångvält liksom.”
Och nu är Anna snart tillbaka ruta ett igen...
Ska man tro hennes uttalande som smal är det egentligen ok att säga sånt när hon är fet.
Eller så har Anna ingen förmåga att förstå konsekvenser och är extremt lite ödmjuk som tycks tro att allt kommer gratis, utan större ansträngning. Nåväl att banta snabbt var ju jobbigt. Men det STORA jobbet är att upprätthålla vikten. Det tycks inte riktigt Anna inse.
Citera
2021-02-06, 17:17
Medlem
TPLs avatar
Tack till Loquita ! 👍
Till alla som kollat på YT - tryck på gillaknappen. Antingen är det Annas fanclub eller folk som ogillar Anna som ger 👎 men det missgynnar Loquita som är så snäll och ger oss material.

I sista liven tyckte jag hon mest var spydig och hånfull. Obehaglig. Ena dan kan hon knappt klara av liven på grund av svåra magsmärtor. Hur går det med matlagningsliven om hon plötsligt får ont?

Och som om det inte var nog med matlagningen... Nu kan hon tänka sig att rigga en scen i vardagsrummet och ha sånglives mot betalning.

Det där frekventa knäppandet under liven, är det då hon tar skärmdumpar?

Obs! Anna betalar inspelningsgänget och all mat ur egen ficka. 😂😂😂
Citera
2021-02-06, 17:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack till Loquita ! 👍
Till alla som kollat på YT - tryck på gillaknappen. Antingen är det Annas fanclub eller folk som ogillar Anna som ger 👎 men det missgynnar Loquita som är så snäll och ger oss material.

I sista liven tyckte jag hon mest var spydig och hånfull. Obehaglig. Ena dan kan hon knappt klara av liven på grund av svåra magsmärtor. Hur går det med matlagningsliven om hon plötsligt får ont?

Och som om det inte var nog med matlagningen... Nu kan hon tänka sig att rigga en scen i vardagsrummet och ha sånglives mot betalning.

Det där frekventa knäppandet under liven, är det då hon tar skärmdumpar?

Obs! Anna betalar inspelningsgänget och all mat ur egen ficka. 😂😂😂

Nja, jag tror att folk ogillar Anna och trycker på ogilla knappen pga det, det är lite klurigt det där vilken knapp man ska trycka på ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in