2021-02-11, 15:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Haha. Men dessutom måttet: 2 dl Bregott. Känns svårt.
Jag har också stekt i Bregott, men för matlagningskurs känns det väldigt odd.
Och ganska mycket
Citera
2021-02-11, 15:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och ganska mycket
De ska göra örtsmör till , så det är väl inte så mkt ..
Citera
2021-02-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Och ganska mycket
Så hon tycker man ska smälta Bregott så det blir 2 dl flytande? Vilken bra idé att krångla till det 👍
Edit - såg nu Nickomyras inlägg.
Citera
2021-02-11, 15:49
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
De ska göra örtsmör till , så det är väl inte så mkt ..
2 dl örtsmör till 4 personer är jättemycket.
Om man köper de klassiska färdiga Biggans örtsmör, som för oss räcker till flera middagar så är det 65g (0,65 dl)
Citera
2021-02-11, 15:51
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Så hon tycker man ska smälta Bregott så det blir 2 dl flytande? Vilken bra idé att krångla till det 👍
Edit - såg nu Nickomyras inlägg.
Fast fortfarande mycket att enklare att skära av från ett smörpaket än skopa upp två dl Bregott.
Citera
2021-02-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
o herre min skapare.... Undrar om hon är stolt över detta framträdande!!??

Framträdandet var så dåligt så jag orkade inte lyssna klart.
Citera
2021-02-11, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Klart hon är! Det var ju fullsatt, publiken älskade henne.Skulle du fråga Anna skulle hon säga att det var minst 4000 pers i publiken.
Anna har ju lite svårt att räkna, men räkna själv.. Så ser du att det är tusentals personer i lokalen..
Man inser dessvärre i klippet att Lena Ph,trots uteblivna STORA hitar, har haft potential och en farlig utstrålning.
Anna däremot ser snäll och gullig ut och har inte DEN utstrålningen. Hon är inte som gjord att stå på scen, snarare som gjord att stå med ett hopprep och mima framför spegeln hemma.Anna alltså.
Fast det beror ju på hur man mäter personer. Som med bastugrader. Kan ju ha varit 4 000 konsertpersoner där. Översatt till vanliga människopersoner vet vi inte vad summan blir.
Citera
2021-02-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Fast det beror ju på hur man mäter personer. Som med bastugrader. Kan ju ha varit 4 000 konsertpersoner där. Översatt till vanliga människopersoner vet vi inte vad summan blir.
Alltså det här med bastugrader....där fick Tunnan mig! Jag trodde det fanns något som hette bastugrader. Hon är för härlig...🤮
Citera
2021-02-11, 17:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Alltså det här med bastugrader....där fick Tunnan mig! Jag trodde det fanns något som hette bastugrader. Hon är för härlig...🤮
Senaste tiden skryter hon ofta om sitt ointresse (okunskap) när det kommer till enheter som tid, avstånd, hastigheter, temperaturen och... hur många besökare hon har på matlagningen
Citera
2021-02-11, 17:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Senaste tiden skryter hon ofta om sitt ointresse (okunskap) när det kommer till enheter som tid, avstånd, hastigheter, temperaturen och... hur många besökare hon har på matlagningen

Ja , men ändå ska hon alltid svara . Hon hade inte behövt säga nåt alls om hur många grader och att det ” duger ” till dem 😅
Citera
2021-02-11, 18:17
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
2 dl örtsmör till 4 personer är jättemycket.
Om man köper de klassiska färdiga Biggans örtsmör, som för oss räcker till flera middagar så är det 65g (0,65 dl)
Tja, jo till fyra personer är det mycket.
Men inte till 8 personer. Hela Annas familj plus två tekniker...
All mat är räknad till 8 personer, det är därför vi tycker det är så kopiösa mängder. Eller kanske till fler än 8 för det ska ju kunna bli lunch dagen efter också...
Citera
2021-02-11, 18:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Tja, jo till fyra personer är det mycket.
Men inte till 8 personer. Hela Annas familj plus två tekniker...
All mat är räknad till 8 personer, det är därför vi tycker det är så kopiösa mängder. Eller kanske till fler än 8 för det ska ju kunna bli lunch dagen efter också...
Och på vilket vis menar du att de få stollar som köper in sig ska behöva ta höjd för extra personal och rester att äta dagen efter? Förhöjer bara stupiditeten i upplägget, kan man inte ens göra korrekta recept men ändå vill ha betalt... klockan stannar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in