2021-02-11, 06:35
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men kan det inte vara Fisan ?

Jo.
Citera
2021-02-11, 06:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag var ironisk.. Hon hade inte behövt skriva så utförligt...

Anna brukar väl alltid skriva allt som hon gör utförligt.
Det verkar vara tvångsmässigt.
Undrar om Anna ställde kastruller i led som barn? Hennes städande av lådor och dokumenterandet av det verkar inte så normalt.
Citera
2021-02-11, 07:28
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkar1717
Ni får titta på Kin Hermanssons story. Anna fick en feeling över luchen. (Insta)
En rultande Redstripe-flaska med löst sittande koppel. Hon rör sig ganska mycket för att vara så invalidiserad att hon var tvungen att sluta med sina ”morgonpromenader” utomhus. Lättare att morgonpromenera till kylskåpet istället.
Citera
2021-02-11, 08:11
Medlem
Anna har ett nytt instainlägg om kommande matliven. Och informerar om att ingredienserna fås genom direktlänk till eventet som finns i hennes bio. En direktlänk som dock leder till första eventet, i januari 😆.

Jag tror det kan bli ett vinnande drag att locka med Roberto. Tror det blir dubbelt så många deltagare som förra gången.
Citera
2021-02-11, 08:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har ett nytt instainlägg om kommande matliven. Och informerar om att ingredienserna fås genom direktlänk till eventet som finns i hennes bio. En direktlänk som dock leder till första eventet, i januari 😆.

Jag tror det kan bli ett vinnande drag att locka med Roberto. Tror det blir dubbelt så många deltagare som förra gången.

I Annas fall tror jag att nyfikenheten lockar, men sedan går lockelsen över ganska snabbt.
Fast vem vet.. en dag smäller det och då har Anna 56 0000 köpare av hennes cookalongshow, köpare som Anna har köpt..
Citera
2021-02-11, 08:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja verkligen på bilderna ser man att hon inte har alla hästar hemma.
Nej det syns klart och tydligt.
Citera
2021-02-11, 09:23
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hur lät den hälsningen?
Var att hon hälsade till sitt största fan som hon SÅG var inne å att denne skulle ta hand om sig å inte skriva så mycket skit på sitt tangentbord (typ).

Var andemeningen av det hela. Så tolkade det som att hon menade oss här på FB

Här är lite bilder precis i slutet när hon ”hälsade”.
https://postimg.cc/gallery/GbhbpRp
Citera
2021-02-11, 11:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Var att hon hälsade till sitt största fan som hon SÅG var inne å att denne skulle ta hand om sig å inte skriva så mycket skit på sitt tangentbord (typ).

Var andemeningen av det hela. Så tolkade det som att hon menade oss här på FB

Här är lite bilder precis i slutet när hon ”hälsade”.
https://postimg.cc/gallery/GbhbpRp
Det kör hon med varenda live. Hon VET minsann vilka vi är , men hon har ingen aning!!!! .
Jag och en kompis tävlar om vem av oss som lyckas leverera kommentaren som får henne att säga: Taaack, vad gullig du är” (Jag leder ⭐️ )
Citera
2021-02-11, 11:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Som av en händelse dansar Tunnan bakom en stolsrygg hela tiden. Och det ser ut som att huvudet sitter direkt på kroppen, halsen saknas ju.
Verkligen osmickrande för en världsartist.

Hon "dansar" inte. Det har hon aldrig gjort. Inte ens på scen. Hon kompenserar detta med att flytta armarna i takt. Det är ett vanligt koreografiskt trick för de som inte förmår att dansa. Anna är ju mer ett kassaskåp med armar. På videon hos Kin ser man faktiskt att stolsryggen inte helt förmår att dölja när Anna väl tar ett danssteg. Då tittar magen fram och det är fan ingen vacker syn.

Hon är väldigt noga med att påpeka att när rätt låt dyker upp får hon "feeling". Just den här låten handlar om att man tvångsmässigt ska vara lycklig över de små sakerna i livet och inte gräma sig över "spilld mjölk". Tror det är Lisa Nilsson som sjunger? Anna sjunger ju inte direkt dåligt. Om hon gick ner till den lokala puben i Märsta skulle hon säkert kunna vinna en karaoketävling. Hon skulle garanterat göra eventuella riktiga fans glada i alla fall.

Hon vill väldigt gärna visa vad hon kan, trots att hon har sångförbud. Sångförbud? Av vem då och varför? Är hon sjuk? Eller är det familjen som fått nog? The Truman show must go on.
Citera
2021-02-11, 11:54
Medlem
Lena Ph fått kunglig medalj 😅 Undras om Booken är avis? 🤪 Lena har också varit artist i 35 år...
Citera
2021-02-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon "dansar" inte. Det har hon aldrig gjort. Inte ens på scen. Hon kompenserar detta med att flytta armarna i takt. Det är ett vanligt koreografiskt trick för de som inte förmår att dansa. Anna är ju mer ett kassaskåp med armar. På videon hos Kin ser man faktiskt att stolsryggen inte helt förmår att dölja när Anna väl tar ett danssteg. Då tittar magen fram och det är fan ingen vacker syn.

Hon är väldigt noga med att påpeka att när rätt låt dyker upp får hon "feeling". Just den här låten handlar om att man tvångsmässigt ska vara lycklig över de små sakerna i livet och inte gräma sig över "spilld mjölk". Tror det är Lisa Nilsson som sjunger? Anna sjunger ju inte direkt dåligt. Om hon gick ner till den lokala puben i Märsta skulle hon säkert kunna vinna en karaoketävling. Hon skulle garanterat göra eventuella riktiga fans glada i alla fall.

Hon vill väldigt gärna visa vad hon kan, trots att hon har sångförbud. Sångförbud? Av vem då och varför? Är hon sjuk? Eller är det familjen som fått nog? The Truman show must go on.

Inte direkt dåligt? Jag tycker hon sjunger för jävligt!!! Lika kraxig whiskystämma som hennes rökande dotter.... och så extrem-vibrato på det. *kräks-dåligt*
Citera
2021-02-11, 12:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Panerad utbankad kyckling gör vi varannan vecka. Dock med ägg/parmesan/panko och en god tomatsås till. Lite mer italiensk än den Anna plankat från Jennie Wallden, fattas bara Felicias chillimajjo. Vad 2 dl bregott är till för har jag dock ingen aning om. Smälter hon bregottet? Strange.... Men det jag skulle komma till är att det är helt obegripligt varför någon skulle betala 119 kr för att se en sån enkel maträtt lagas. Anna ser man ju gratis tills man kräks i hennes livesändningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in