2021-06-17, 19:31
Medlem
obscenitets avatar
Nu har hon lagt upp Mys kille på story
Hans blick allt och lite till
Citera
2021-06-17, 19:51
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet

Hahaha.....han gillar nog inte Anna för fem öre.
Citera
2021-06-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Det var väl bara en gissning av nån för Alban och fru separerade i samma veva som Paulo åkte dit och satt och tyckte synd om sig själv i tv.

Citat:

Vet inte vad jag för för fel men jag hittar inte Annas blogg?? Nån som kan hjälpa?
Citera
2021-06-17, 20:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
anna hyllar sej själv som vanligt..bilder från story

https://postimg.cc/gallery/VwLqQLS
Tack, det där förklarar ju det där att Anna fixade TV:n. Hon ringde både Comhem och LG. Stackars kundtjänst. Jösses.
Tekniska Anna fixade golvvärmen också... Ja Anna, det där såg extremt avancerat ut. Ungefär som min klockradio.

Nu kommer Anna att flänga runt på spontanfika, spontanluncher och mysfrukostar. Hon som var dödssjuk för ett par veckor sen.
Tur att hälsocoachen och näringsexperten hade så mycket glass hemma. Ett glas kallt vatten hade varit bättre för Anna.
Hur många kilon har hon gått upp nu i juni? Snart midsommar och då ska man äta en massa gott igen. Glufs, glufs.
Undrar om det låter som när hundar slafsar i sig blötfoder.
Citera
2021-06-17, 20:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Vet inte vad jag för för fel men jag hittar inte Annas blogg?? Nån som kan hjälpa?
Den är nedlagd, det kändes inte fint med sociala medier längre sa Anna och nu har hon bara Instagram.
Citera
2021-06-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den är nedlagd, det kändes inte fint med sociala medier längre sa Anna och nu har hon bara Instagram.

Jahaaaa då förstår jag varför jag bara hittade en från 2019 typ. Tackar!
Citera
2021-06-17, 20:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
I helvetet har tyskarna ansvar för humorn, norrmännen lagar maten och AB sköter tekniken.
I Sverige har vi universalgeniet Anna Book som har hand om både maten och humorn och Roberto sköter tekniken.
Senast redigerad av Rimbert 2021-06-17 kl. 20:41.
Citera
2021-06-17, 20:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Jahaaaa då förstår jag varför jag bara hittade en från 2019 typ. Tackar!
Men det finns massor om henne på Bloggbevakning. Det bästa av det mesta.
Citera
2021-06-17, 20:59
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Hahaha.....han gillar nog inte Anna för fem öre.
Det värsta är att hon är så upptagen sv sig själv att hon inte ens förstår det
Citera
2021-06-17, 21:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Det värsta är att hon är så upptagen sv sig själv att hon inte ens förstår det
Det bästa var när Anna skulle "hjälpa till" att plantera en häck runt Mys trädgård. My och Indianen grävde i hettan, medan Anna sprang runt och filmade det hela, samt kom med hurtiga tillrop. Jonas sneglade mot kameran ett par gånger med en blick som sa mer än tusen ord
Anna tyckte att han var sååååå trevlig.
Citera
2021-06-17, 23:47
Medlem
Men en vän som Anna behöver man inga fiender!!!! Hur i helvete lyckas hon outa en separation mellan några som lyckats ligga jävligt lågt med den hittills?!?!!! Nu står det i Aftonbladet som även anger Annas insta som källan till infon, o både Kin o doktorn har bekräftat separationen nu efter att ”journalisten” kontaktat dom…. Starkt jobbat Anna!!
Citera
2021-06-18, 00:00
Medlem
Alltså hur galet är inte detta ,om de som separerat inte gått ut med det själva så kommer kubiken Book och outar allt på sin insta så det hamnar i aftonbladet🤮som sagt med såna vänner behöver man inga fiender. Stackars barn som blandas in i allt äckel.. som my’s son.. som lyckats duscha å välja kläder helt själv vid 10 års ålder.. va fan det är väl det minsta man förväntar sig tänker jag😅 om ungen e normalbegåvad vilket han verkar vara. Hade strypt en sk vän om den så gränslöst outat privata saker som faktiskt inte rör nån annan men HON njuter väl nu när hon kan skryta med sitt lyckade äktenskap😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in