2020-10-12, 16:58
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Hon e otrolig, hon har inte tänkt på att detta konto kanske är hackat eller att någon använder en annan bild?
Ingen i Märstsfamiljen har tillräckligt hög IQ för att lista ut det
Citera
2020-10-12, 17:33
Medlem
Nu har Anna lagt ut flera matbilder och hyllar Felicias fantastiska kunskaper i att laga mat. Det ser inte speciellt gott ut. Om jag hade en 29årig dotter som är kriminell, bor hemma inte har kunnat behålla något jobb mer än ett par månader och är hemma en vanlig vardag och lagar mat istället för att jobba så skulle jag vara helt tyst och inte lägga upp något. Felicia är en arbetslös nolla precis som Anna. Men det finns fans som hyllar dem till skyarna i varje inlägg.😱😡
Citera
2020-10-12, 17:42
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har Anna lagt ut flera matbilder och hyllar Felicias fantastiska kunskaper i att laga mat. Det ser inte speciellt gott ut.

Jag tycker det ser jättegott ut !
Men vad menar hon med att hon äntligen är där hon hör hemma igen ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-10-12 kl. 17:50.
Citera
2020-10-12, 17:53
Medlem
magpies avatar
Citat:
Nu har Anna lagt ut flera matbilder och hyllar Felicias fantastiska kunskaper i att laga mat. Det ser inte speciellt gott ut. Om jag hade en 29årig dotter som är kriminell, bor hemma inte har kunnat behålla något jobb mer än ett par månader och är hemma en vanlig vardag och lagar mat istället för att jobba så skulle jag vara helt tyst och inte lägga upp något. Felicia är en arbetslös nolla precis som Anna. Men det finns fans som hyllar dem till skyarna i varje inlägg.😱😡

"Är det fisk eller kyckling?"
"Kyckling som är tunnskivad av bröstfilé."

Citera
2020-10-12, 18:02
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Vid matbordet, förstås.
Där hör Anna verkligen hemma.
Citera
2020-10-12, 18:02
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
"Är det fisk eller kyckling?"
"Kyckling som är tunnskivad av bröstfilé."

Ser ut som en japansk rätt ? Gott när jag ätit på restaurang iallafall
Citera
2020-10-12, 18:06
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

All mat som Fettet och Fisan lagar ser torr och trist och brun ut.

Undrar hur många gånger Anna har försökt bjuda över grannarna på middag och de har känt sig nödgade att tacka nej, för att de inte vill äta torkad ko-gödsel.
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-10-12 kl. 18:27. Anledning: Glömde ett ord...
Citera
2020-10-12, 18:08
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Från story:

En kopp blekt diskvatten. Fast Anna kallar det "kaffe".

https://postimg.cc/YGWt9Z5S
Citera
2020-10-12, 18:14
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det är en riktigt bra fråga!
Sen är det irriterande att de kallar henne för folkkär artist!

Jag lovar att det är för att hon har tjatat hål i huvudena på producenterna. Till slut tänkte de antagligen att det är lättare att låta Fettet vara med en gång för alla, så är de av med henne sen.

Det kan också mycket väl vara en liten subtil hämnd från produktionens sida. De vet att Fettet kommer att göra bort sig totalt och bli utskrattad. Det var bergis nån som kom på den goda idén på ett morgonmöte, "att vi låter henne vara med, så får hon skämma ut sig, det kan hon gott ha för att hon gnatar och gnäller så förbannat!"
Citera
2020-10-12, 18:18
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillabusan77
Känns som Anna vill och tror att hennes Felicia är lika bra som Benjamin Ingrosso på matlagning. Skillnaden är att Benjamin lagar från grunden.
Hon önskar att hennes barn var lika framgångsrika som dem, så snart försöker hon väll slå i oss att Vanessa har ett eget märke på gång.
Hon snor en massa från Wahlgrens, vilket e lite konstigt efter som hon avskyr dem enligt pressen. Som lyx, lyx, lyx är Christinas mantra....

Skaffa dig ett eget liv och var inte en copy cat Anna. Dina barn är också kända men inte pga av framgång utan pga brott dom begått.

Den här meningen var ju träffande på flera sätt.
Vi vet ju alla att Anna snott från Denise, Magdalena Graaf, i butiker etc.
Undrar om Ingrossos saknade något efter Annas våldgästande...
Citera
2020-10-12, 18:25
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
Jag tappade hakan över betyget som de visade upp för alla att beskåda. Hur lyckas man ens att bara få en trea i barnkunskap. Själv fick jag en femma i det hittepåämnet, och jag försökte inte ens.
På den tiden kunde man få treor i allt bara man var närvarande och i alla fall försökte delta. Snacka om ogärning som hennes mamma gjort mot henne. För det är ju klart att en 14-åring gladeligen slipper gå till tråkiga plugget. De har inte tillräckligt utvecklad hjärna för att kunna ta ett sådant beslut och förstå konsekvenserna. Därav SKOLPLIKT!

Samma här! Jag fick en femma, och jag lovar att jag inte ansträngde mig ett skit! Alla snubbar fick fan femma i barnkunskap så länge man klarade av att kolla på Gudrun Schymans förlossningsfilm utan att tuppa av! För brudarna räckte det med att de typ sa att de älskade barn och ville jobba på dagis, så var saken klar.

Så varför Anna lyckades få bara en trea kan man ju fundera över. Hon kanske tappade plast-babyn i golvet. Eller vred benet av den när hon skulle byta blöja på den.
Citera
2020-10-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Recept och bild på rätten finns på Jennie walldens insta om du är sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in