2021-02-10, 22:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkar1717
Bilder från dagen live
https://postimg.cc/34vNJ9WV
https://postimg.cc/bdnSzYtr
https://postimg.cc/jWjJKzHY
https://postimg.cc/nC8779Jq
Snygga miner du fångade av Märstatunnan.
Citera
2021-02-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Snygga miner du fångade av Märstatunnan.

Ja verkligen på bilderna ser man att hon inte har alla hästar hemma.
Citera
2021-02-10, 23:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack! På en av bilderna såg hon ut som nån seriefigur.
Barbapappa tror jag.

Dunderklumpen möjligtvis..
https://pasteboard.co/JNLMWVDT.jpg
Citera
2021-02-10, 23:40
Medlem
Jag tror helt klart att Anna är bibolär(manodepressiv),och nu är hon i en manisk fas som mer är att likna vid att hon är psykotisk.Både familj och vänner är antagligen djupt oroliga för henne,och därför försöker de vara hos henne så mycket som möjligt så hon slipper vara ensam.
Kin är en sådan fin empatisk tjej som verkligen bryr sig om andra,så nu är hon säkert hos Anna för att hon är orolig för henne.
Hoppas familjen eller vänner kan förmå Anna att söka hjälp,för det finns behandlingar/medicin som kan hjälpa.

Vill minnas att någon skrev i tråden för flera år sedan att Robertos mor hade problem med sin psykiska hälsa innan hon dog.Det skulle förklara varför Roberto blivit medberoende till Annas sjukdom.
Citera
2021-02-11, 00:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jag tror helt klart att Anna är bibolär(manodepressiv),och nu är hon i en manisk fas som mer är att likna vid att hon är psykotisk.Både familj och vänner är antagligen djupt oroliga för henne,och därför försöker de vara hos henne så mycket som möjligt så hon slipper vara ensam.
Kin är en sådan fin empatisk tjej som verkligen bryr sig om andra,så nu är hon säkert hos Anna för att hon är orolig för henne.
Hoppas familjen eller vänner kan förmå Anna att söka hjälp,för det finns behandlingar/medicin som kan hjälpa.

Vill minnas att någon skrev i tråden för flera år sedan att Robertos mor hade problem med sin psykiska hälsa innan hon dog.Det skulle förklara varför Roberto blivit medberoende till Annas sjukdom.

Det var fint skrivet av dig. Jag fick tänka om lite där. När Anna tar fram anteckningsblocket för att brainstorma och hitta på nya kreativa idéer är det egentligen de andra som låtar henne hållas och tar fram idéer som kan hjälpa henne. Det vore fantastiskt. Det skulle även förklara varför Roberto lägger ut så mycket pengar på ett kamerateam som filmar en tant som steker kyckling.

Det är Truman Show helt enkelt. En film från slutat av 90-talet där Jim Carrey spelar Truman. En glad kille som går till jobbet varje dag och lever ett normalt liv. Det är bara det att allt är kulisser och alla han möter är skådespelare. Allt spelas in och sänds på TV som en reality show. Den enda som inte vet att det är iscensatt är Truman själv. Anna behöver inte vara avundsjuk på Wahlgrens. Hon har redan sin egen show och det är vi som är publiken.
Citera
2021-02-11, 00:12
Medlem
Jag såg en liten snutt av liven och då pratades det om TV-programmet Masked Singer. Anna var noga med att påpeka att hon visste vad det var för program redan innan det blev klart med en svensk version, och inte nog med det utan det var också viktigt att hon även var väl insatt i Let's Dance innan det kom hit med. I alla fall kommenterade någon att PW är med i Masked Singer, var det någon som se om Anna bemötte det?

I sin story tidigare idag lade hon också upp en filmsnutt av henne själv från sin date med Kin och liksom "Alltså SÅG du så spontan och härlig jag var????" "
Citera
2021-02-11, 00:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa

Nää, jag tror inte det. Det handlar nog om det som Anna har bölat om på liven.
Npgit mer fysiskt i första hand. Som sedan glr Anna ännu mer deppad.
Har dock inte läst att Robettos morsa skulle ha varit sjuk, det får nog vidimeras mera så det inte blir en FB sanning.
Senast redigerad av cece123 2021-02-11 kl. 00:17.
Citera
2021-02-11, 00:22
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu har tanten blivit tokig igen. Har lagt upp säkert 200 filmklipp från Spanien på Insta. Två år gamla. Inte ens närmsta släkten pallar se sånt skit. Det tar aldrig slut. Men den som tidigare ville se Roberto göra lakritsshots får sitt lystmäte. Säkert 25 klipp bara på det. Helt galet.
Hur kul , jag skrev faktiskt så sent som i helgen apropå innehållet i hennes cookalong:
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Jag skulle faktiskt eventuellt kunna betala bara för att se Roberto fixa turkisk peppar shots i livesändning, en favorit i repris =)
Men jag vill alltså se detta live&direct kanske redan i nästa helgs cookalong, inte några gamla klipp...
Citera
2021-02-11, 00:44
Medlem
Ni får titta på Kin Hermanssons story. Anna fick en feeling över luchen. (Insta)
Citera
2021-02-11, 01:17
Medlem
Kan ju tänkas att hon även är bipolär och det hoppas jag hon får hjälp för om det nu är så, fattar dock inte riktigt varför det av allt att döma så kapitalt missats av psykvården i alla år om det är så-det finns bra medicinsk behandling som hjälper de flesta bipolära. Självinsikt brukar de faktiskt ha också-om det inte finns någon komorbiditet som förhindrar det. Hon är ju ändå 50 och har säkert haft kontakt med psyk vid mer än ett tillfälle. När kvinnor uppvisar känslomässig instabilitet och vad som gränsar till psykotiskt beteende brukar bipolaritet vara en av de första diagnoser som misstänks, vid sidan av BPD. Men först och främst är det barnen jag lider med, inte henne hur hemskt det än må låta. Kan bara konstatera att jag har erfarenhet av att ha liknande uppväxt som hennes barn och mår rätt illa av att kunna relatera till dem. Därför känner jag både med V och F, även om V allmänt anses vara det största offret eftersom hon mer öppet retar V som hon säkert ser som både sötare och med mer potential än hon själv hade. En konkurrent. F ser hon mest som en förlängning av sig själv och därmed prisas hon för sin matlagning och annan "duktighet" Anna har konkret nytta av. F får inte frigöra sig alls, F har aldrig uppmuntrats att utveckla sin egen person och bli självständig. Ni som vet, ni vet vad jag talar om-för andra är det säkert mer ett mysterium. A är kille och därmed fredad/oantastlig, medan döttrarna är redskap och/eller konkurrenter som ges helt andra behandlingar. Alla egentligen dåliga.

Att Roberto spenderar pengar på att hon ska vara sysselsatt är förståeligt. Han är medberoende och vill att hon ska vara lugn, både för sin skull och barnens. Dock behöver han vakna upp och hjälpa sina barn till bättre förutsättningar för ett normalt liv.
Senast redigerad av Omniman 2021-02-11 kl. 02:17.
Citera
2021-02-11, 01:21
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Så har jag alltid gjort när jag steker potatis; blir imho lite annorlunda jfrt med råstekt potatis. Tycker inte det är nåt märkligt med det
Jag var ironisk... Hon hade inte behövt utförligt skriva att potatisen ska kokas innan man steker den. Basic kunskap..
Senast redigerad av Lillamig72 2021-02-11 kl. 02:06.
Citera
2021-02-11, 04:24
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badkar1717
Ni får titta på Kin Hermanssons story. Anna fick en feeling över luchen. (Insta)

Som av en händelse dansar Tunnan bakom en stolsrygg hela tiden. Och det ser ut som att huvudet sitter direkt på kroppen, halsen saknas ju.
Verkligen osmickrande för en världsartist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in