2016-10-23, 01:52
Medlem
Gnomegirls avatar
nevermind ta bort
Senast redigerad av Gnomegirl 2016-10-23 kl. 02:15.
Citera
2016-10-23, 05:24
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
För två timmar? Vi snacka tusenlappar, kanske fem papp svart.

Hysteriskt kul sushi-inlägg! Tänk att hon är så sjukt osäker. Ja alla är avundsjuka på din förmåga att köpa 80 bitar sushi... Och självklart vakar Anna över sin döende vän, det ända som hjälper är när Anna viskar "A B C" i örat.

Ranten är för övrigt raderad.

kan inte vara så mycket, baserat på att hon ändå åkt till klippan för att lira karaoke på en pizzera -->.

VARNING för stört material http://www.svt.se/klippans-karaokecu...on-vagar-vara/
Citera
2016-10-23, 13:03
Medlem
torrenttobbes avatar
Får fortfarande inte det här med sushin och pizzan att gå ihop.
Hon är för trött för att ordna mat men bakar en pizza?

Det ser verkligen ut som "köpepizza" kategori fryst
Citera
2016-10-23, 13:13
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Ska hon inte vara med i Stjärnhopparna på SVT? Har de skaffat en Ardennerhäst bara åt henne eller ska nån stackars ponny få sätta livet till? Rund är hon i alla fall. Och tung.
Citera
2016-10-23, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Ska hon inte vara med i Stjärnhopparna på SVT? Har de skaffat en Ardennerhäst bara åt henne eller ska nån stackars ponny få sätta livet till? Rund är hon i alla fall. Och tung.

Ardennerhäst, hahahaha!
Nån som vet VARFÖR hon tränar på hästen "Zacke" men ska tävla med hästen "Bingo official"? Det kan ju inte sluta bra, hon måste ju lära känna "sin häst" menar jag..
Citera
2016-10-23, 13:33
Medlem
Rondavouzs avatar
Jo. En GP sleeve går att tänja ut. Varken jag eller tunnan har dock gjort en sleeve.
Antingen kälar Jon konstant o helt fel grejor, eller så dricker hon läsk/alkohol. Annars borde tunnan nu vara ett sugrör, o inte en tunna.

Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Jo du, den går visst att tänja ut igen, kolla här:
http://www.obesitycoverage.com/weigh...tomach-stretch
Senast redigerad av Rondavouz 2016-10-23 kl. 13:44.
Citera
2016-10-23, 13:37
Medlem
Rondavouzs avatar
Sofiahemmet har också riktigt bra psykolog/coach hjälp efter operationen. Ingen verkar behöva denna mer än tunnan. O ja, den ingår i 5år i kostnaden tunnan. Så bara att ringa o få hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Jo. En GP sleeve går att tänja ut. Varken jag eller tunnan har dock gjort en sleeve.
Antingen kälar Jon konstant o helt fel grejor, eller så dricker hon läsk/alkohol. Annars borde tunnan nu vara ett suröl, o inte en tunna.
Citera
2016-10-23, 17:54
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

inte sett aktuell pizza men anna nagelfors för några veckor sedan då hon på instagram visade upp att hon lagat pasta, det var bara den detaljen att hon hade värmt en pasta från gooh!

samma dag hade hon också gjort hallonsmoothie och skurit sig, visade bilder på sitt blod. som arbetande sjuksköterska som torkar blod varje dag kan jag garantera att gammalt blod inte blir rosafärgat mot parkettgolv utan snarare ser ut som mörkröda/bruna fläckar.
Citera
2016-10-23, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Hon visade på periscope tidigare att hon hittat "jättegoda" färdiga pizzabottnar så det är säkert dem hon använt, men hon kallar det ändå hembakad pizza. Ungefär som att bre en macka med pålägg och kalla det för hembakt bröd.
Citera
2016-10-24, 03:16
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
kan inte vara så mycket, baserat på att hon ändå åkt till klippan för att lira karaoke på en pizzera -->.

VARNING för stört material http://www.svt.se/klippans-karaokecu...on-vagar-vara/

Självklart nämner hon sin förbannade "viktnedgång" i det där avsnittet...
Citera
2016-10-25, 10:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
80 bitar för tunnan och 3 barn då maken äter pizza! Har någon här ätit 20 bitar sushi?
Sen lagar man väl inte sushi med värme.

Allt hon lägger upp får mig att skratta trots att det egentligen är tragiskt.

Jag har käkat 15-16 bitar som mest så jag skulle nog kunna trycka 20. Är konstant hungrig ibland och kan trycka i mig för många andra vansinniga mängder mat. Ja jag är ett matvrak och nej jag är inte jättefet. Bara lite överjäst deg på magen som enligt sambon är härlig att klämma på.

Men ja 80 bitar till fyra pers varpå två barn är lite extremt och Anna ja som är gbp opererad, de brukar väl kunna äta 6-8 bitar som max
Citera
2016-10-25, 22:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon visade på periscope tidigare att hon hittat "jättegoda" färdiga pizzabottnar så det är säkert dem hon använt, men hon kallar det ändå hembakad pizza. Ungefär som att bre en macka med pålägg och kalla det för hembakt bröd.

Ja. Men att hon orkat lägga på fyllning på pizzakittet är för Tunnan att göra allt från grunden. Det är mer hemlagat än en microvärmd köpepasta i alla fall. I vilket fall tar det max 10 min att göra en egen pizzadeg från grunden, hur lätt som helst, bara vetemjöl, salt, bakpulver, olivolja, vatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in