Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-01, 19:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Skulle posta länken på Facebook. Fick upp att inlägget inte postats för att innehållet är olämpligt. Så nu kan Booken gråta ut över det också.
Då måste hon ha anmält den någonstans. Annars skulle inte FB egenmäktigt gå in och stoppa den. Jag menar, den innehåller ju inget naket, som FB skulle kunna reagera på.

Det är nog bara något Tunnan-fan som knåpat ihop sidan. Susanne Wollter eller Marita Friberg?
Citera
2017-02-01, 19:32
Medlem
Aigiss avatar
Vad är det här för nåt då: AKTUELL i nya grymma Projekt2017👍🏼⭐️👏🏼

http://imgur.com/a/K4tx3
Citera
2017-02-01, 19:37
Medlem
Vilket program har hon varit programledare i ?
Citera
2017-02-01, 19:54
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
http://annabook.nu

Vem ligger bakom detta virtuella mästerverk?

Ja, det undrar jag med. Tänker också på nån av ungarna, ser ju som sagt ut som något tidigt tonårsprojekt. Kan det vara Tunnan själv? Fast skrivsättet är inte lika uselt, det saknas massa smilys

Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Vad är det här för nåt då: AKTUELL i nya grymma Projekt2017👍🏼⭐️👏🏼

http://imgur.com/a/K4tx3

Troligen ett gig på lokala kinakrogen eller pizzerian.
Citera
2017-02-01, 22:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, det undrar jag med. Tänker också på nån av ungarna, ser ju som sagt ut som något tidigt tonårsprojekt. Kan det vara Tunnan själv? Fast skrivsättet är inte lika uselt, det saknas massa smilys

Troligen ett gig på lokala kinakrogen eller pizzerian.

Nja hon skrev ju förut att hon och dottern träffat några tunga gossar inom mediabranschen.
Det låter ju mer som en tv-gala eller något. Kanske har något att göra med SVT:s jubileum
Citera
2017-02-01, 23:10
Medlem
Alltså.. Hälsoavsnittet på annabook.nu är bland det bästa jag läst, saxat därifrån:

"Anna Book har varit aktiv inom hälsa på flera fronter. Framförallt handlar det om viktnedgång, något som hon själv har gått igenom. Genom att bland annat prata om sina egna erfarenheter så hoppas hon inspirera andra att själva gå ned i vikt. Hon har bland annat hjälpt till att sprida information om mat, motion och öppet talat om sina egna problem."

Har hon själv varit intervjuad för hemsidan eller är det ett hängivet fan som sväljer allt AB säger?
Citera
2017-02-01, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
inspirera andra att själva gå ned i vikt

Det gör hon väl hela tiden bara genom att finnas. Hon är ju som ett vandrande exempel på hur illa det kan gå.
Citera
2017-02-02, 00:02
Medlem
SpencerHastingss avatar
Hur Anna än vill vinkla och få till det som att det minsann är stora grejer i görningen så tror jag knappast att det rör sig om mer än att vara med i ett eller två lekprogram i samma stil som Fångarna på fortet. Det mumlades väl också om en blogg? Hur det ska funka är något jag undrar över. Folk lär ju lämna kommentarer som misshagar damen och så börjar offervalsen att spela igen.

Men visst, om det skulle komma en reality serie om Anna så skulle jag tycka att det var fantastiskt. Och med fantastiskt så menar jag att den elaka sidan av mig skulle gnugga händerna varje vecka i väntan på vad Anna nu skulle ställa till med.
Citera
2017-02-02, 00:55
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nja hon skrev ju förut att hon och dottern träffat några tunga gossar inom mediabranschen.

Hon kanske menar fetknopparna från Biggest Loser?
Citera
2017-02-02, 01:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon kanske menar fetknopparna från Biggest Loser?

ja det vore ju något förstås. Hon kanske vill vara med den här säsongen
Citera
2017-02-02, 01:11
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
ja det vore ju något förstås. Hon kanske vill vara med den här säsongen

Hennes dotter är ju ihop med en av dem. Bara hon får tv-tid så ställer hon upp på precis vad som helst, sex med igelkottar eller dricka en liter skirat smör - no problems!
Citera
2017-02-02, 01:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hennes dotter är ju ihop med en av dem. Bara hon får tv-tid så ställer hon upp på precis vad som helst, sex med igelkottar eller dricka en liter skirat smör - no problems!

Aha, det visste jag inte
Jaha då är det bara att vänta och se när hon säger att hon ska vara med i Biggest Loser 2017
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in