2016-10-22, 02:07
Medlem
yips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
80 bitar för tunnan och 3 barn då maken äter pizza! Har någon här ätit 20 bitar sushi?
Sen lagar man väl inte sushi med värme.

Allt hon lägger upp får mig att skratta trots att det egentligen är tragiskt.

Maken kan äta 20 bitar sushi. Men då är han 198 cm lång, väger nästan 120 pannor (långt ifrån allt är fett) och har ett tungt jobb inom stål- och betongbranschen. Inte är han GBP-op:ad heller.
Men han lägger sig gärna i soffan efteråt och kvider: Ååååh, jag skulle inte ha ätit så många...

Han är tydligen en vekling jämfört med dessa hardcore-sushiätare.
Citera
2016-10-22, 02:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yip
Maken kan äta 20 bitar sushi. Men då är han 198 cm lång, väger nästan 120 pannor (långt ifrån allt är fett) och har ett tungt jobb inom stål- och betongbranschen. Inte är han GBP-op:ad heller.
Men han lägger sig gärna i soffan efteråt och kvider: Ååååh, jag skulle inte ha ätit så många...

Han är tydligen en vekling jämfört med dessa hardcore-sushiätare.

Hehehe din man måste lägga sig i hårdträning för att kunna matcha Anna och gänget i att äta mat

Skämt å sido är det ju tragiskt att de måste tröstäta så hemskt att de får ont i magen bara för att ge sken av att de är lyckliga.
Självklart är det saker i deras liv som fattas, annars kompenserar man inte det själsliga hålet och saknaden med en massa mat eller en massa periscopesändningar där man gör bort sig i parti och minut samt skäller på människor man inte känner.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-10-22 kl. 02:44.
Citera
2016-10-22, 02:54
Medlem
Är det nån som har det där klippet där man ser anna gapa stort och vräka i sig maten? Nån kändismiddag program var det
Citera
2016-10-22, 12:19
Medlem
cece123s avatar
Slipprigt - såg just att Andre i Bonde söker fru, gillar det mesta som Felicia Book lagt upp
på sitt instagram.
Citera
2016-10-22, 12:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilkmaid
Herrejävlar... Ja, hon var nog riktigt svartsjuk och missunnsam över din sushi Anna.
Hur kan en vuxen människa ens skriva på det här viset? Det kliar i mig att ge en lektion i grammatik och meningsuppbyggnad.
Sen måste jag säga att det är fantastiskt att de vuxna i familjen jobbar heltid och tar hand om sina tre (varav ett 25 år) barn. Bravo, det är få människor i världen som klarar det, vilken prestation.

Jobbar hon heltid...med vadå? Ta hand om tre barn...eh dottern är över 20, sen de andra 16 och 14. Jag tror de klarar sig rätt bra på egen hand.

80 bitar sushi till fyra personer, som andra påpekat hon äter ju alldeles för mycket för att vara gbp opererad. Har vänner som är det och de äter som barnportioner. Anna har fortsatt trycka isig mängder och tänjt ut magsäcken igen.
Citera
2016-10-22, 13:28
Medlem
Rondavouzs avatar
Nej, magen går inte att tänja ut igen. Man kan dock lära sig att komma över det obehag man får om man äter för mycket. 1 år sedan min gp, man kan käka typ Max 3-400gram innan det är stop. Gjort min op på samma klinik av samma läkare som tunnan. Dock billigare än hon påstår, men jag slapp väll kändis-tillägg med extra väktare.
Vill påstå att anledningen att hon inte gått ner mer beror på dryck, läs alkohol, då hon inte kan proppa i sig mat för att få i sig de kalorier som behövs för att bibehålla den övervikt hon har. Att hon gått ner 60kg är antagligen allt hon gått ner sammanlagt. -4+5-3+7 på vågen= jippi, gått ner 7kg...

Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Magen går att tänja ut igen, så det har ju Tunann absolut gjort. Om man börjar med att äta den mängden man blir tillsagd och lägger till lite vartefter, så kommer man till slut upp i nästan normala mängder igen. Jag har en kompis som gjorde gbp och blev jättesmal, men efter ett tag var hon nästan tillbaka där hon började en sådär tre år tidigare.
Citera
2016-10-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jobbar hon heltid...med vadå? Ta hand om tre barn...eh dottern är över 20, sen de andra 16 och 14. Jag tror de klarar sig rätt bra på egen hand.

80 bitar sushi till fyra personer, som andra påpekat hon äter ju alldeles för mycket för att vara gbp opererad. Har vänner som är det och de äter som barnportioner. Anna har fortsatt trycka isig mängder och tänjt ut magsäcken igen.

Jo, jag var ironisk. Hur Anna skulle jobba heltid är ett mysterium. Sen dessutom att som hon sa ta hand om tre barn när alla tre är antingen vuxna eller tonåringar är ju ett skämt.
Hennes överreaktion igår var ju helt bisarr.

Jag har ingen större koll på den här hästhoppstävlingen som hon övar så frenetiskt inför, men är de andra deltagarna lika... umm.... besatta?
Citera
2016-10-22, 19:11
Medlem
Vad tror ni det skulle kosta att boka Anna Book för ett uppträdande i ja säg... Mitt vardagsrum?

Vill höra ABC på repeat mellan 20.00 - 22.00? Medan förfesten är igång...
Citera
2016-10-22, 19:18
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Nej, magen går inte att tänja ut igen. Man kan dock lära sig att komma över det obehag man får om man äter för mycket. 1 år sedan min gp, man kan käka typ Max 3-400gram innan det är stop. Gjort min op på samma klinik av samma läkare som tunnan. Dock billigare än hon påstår, men jag slapp väll kändis-tillägg med extra väktare.
Vill påstå att anledningen att hon inte gått ner mer beror på dryck, läs alkohol, då hon inte kan proppa i sig mat för att få i sig de kalorier som behövs för att bibehålla den övervikt hon har. Att hon gått ner 60kg är antagligen allt hon gått ner sammanlagt. -4+5-3+7 på vågen= jippi, gått ner 7kg...
Jo du, den går visst att tänja ut igen, kolla här:
http://www.obesitycoverage.com/weigh...tomach-stretch
Citera
2016-10-22, 19:32
Medlem
Matmissbruk eller tvångsmässigt ätande karaktäriseras av ett tvångsmässigt eller besatt förhållande till mat.

En person som missbrukar mat äter ofta mat okontrollerat, vilket ibland kan ta formen av hetsätning, och under dessa perioder kan de uppleva sig som utom kontroll och desperata. Det är vanligt att man fortsätter att äta långt efter att man blivit mätt. Detta följs av känslor av skuld och ånger. Matmissbrukare, eller tvångsmässiga överätare, karaktäriseras av att de äter när de inte är hungriga. De skiljer sig vanligen från bulimiker genom att de inte kompenserar sitt ätbeteende genom att kräkas. Beteendet leder oftast till viktökning.

Klockrent på Tunnan, har sett GP opererade som först rasat i vikt för att sedan bli lika tjocka igen. Undrar om Tunnan har något rekord? Gick hon ner ordentligt?
Citera
2016-10-22, 21:26
Medlem
godboys avatar
Tunnan jobba? Yeh right! Vaka vid någons sjukbädd? Nja kanske tittat förbi fem minuter när hon ändå kom med ambulans till akuten p g a tovat hår eller bruten nagel. ...
Citera
2016-10-22, 22:19
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Vad tror ni det skulle kosta att boka Anna Book för ett uppträdande i ja säg... Mitt vardagsrum?

Vill höra ABC på repeat mellan 20.00 - 22.00? Medan förfesten är igång...

För två timmar? Vi snacka tusenlappar, kanske fem papp svart.

Hysteriskt kul sushi-inlägg! Tänk att hon är så sjukt osäker. Ja alla är avundsjuka på din förmåga att köpa 80 bitar sushi... Och självklart vakar Anna över sin döende vän, det ända som hjälper är när Anna viskar "A B C" i örat.

Ranten är för övrigt raderad.
Senast redigerad av Aigis 2016-10-22 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in