2017-01-03, 21:25
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Here she goes again, mer förnedringstv på g!

http://www.aftonbladet.se//nojesblad...-ett-fuskbygge
Citera
2017-01-03, 21:56
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Here she goes again, mer förnedringstv på g!

http://www.aftonbladet.se//nojesblad...-ett-fuskbygge

Något att se fram emot! Hoppas verkligen att det blir bra nu med Annas sociala liv
Citera
2017-01-03, 21:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Något att se fram emot! Hoppas verkligen att det blir bra nu med Annas sociala liv
Jag hoppas de tar dit hennes gamla kök med de gamla vitvarorna, samt den icke-fungerande tvättmaskinen och det spruckna handfatet. Leverera tillbaka hennes nedsuttna gamla soffa, och ta tillbaka alla nya fina möbler hon fick. Riv ner den rosablommiga tapeten osv.

Vidrig skabbmänniska är hon. Och Rikstoffeln Roberto nickar med.
Citera
2017-01-03, 22:01
Medlem
Snickaren kommer ha på fötterna och slakta Tunnan kommer bli underbart att se tror han är innerligt trött på hennes tokerier.
Citera
2017-01-03, 22:21
Medlem
Om där är rasrisk på ett köksskåp som kan rasa och man har barn i hemmet, varför i helskotta ser man inte till så de blir fäst då? Att bara välja att inte använda det hjälper klart en del, men de kan ju lossna ändå!!!!
Citera
2017-01-03, 22:58
Medlem
DjPuttes avatar
Begär av bekräftelse inget annat hos tunnan inget större nyhetsvärde i sig, Hon söker rampljuset på en el andra sättet men kommer inte dit mer!
Citera
2017-01-03, 23:19
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
https://instagram.com/p/BOsm7fAg7wG/
Dom här skålarna från nyårsfestmiddagen ser ut som dom jag använder till mina hundar. Ja det är definitivt hundmatskålar 🙄
Ja faktiskt
Hon har dessutom glömt tagga #annadukarfint
Citera
2017-01-03, 23:20
Medlem
SpencerHastingss avatar
Lustigt, det är tydligen knappt något som fungerar i köket och allt verkar halvtrasigt. Konstigt att man inte har råd att fixa det utan att man istället köper dyra julklappar. Prioriteringar, inte alla har dem.
Herregud hade någon erbjudit sig att ge mig nya möbler och renovera och göra fint så hade jag varit evigt tacksam. Konstigt att det tydligen bara är hos Anna allt är fel och de har gjort ett bra jobb i alla andra hem de renoverat. Vilket mysterium!
Citera
2017-01-03, 23:48
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Lustigt, det är tydligen knappt något som fungerar i köket och allt verkar halvtrasigt. Konstigt att man inte har råd att fixa det utan att man istället köper dyra julklappar. Prioriteringar, inte alla har dem.
Herregud hade någon erbjudit sig att ge mig nya möbler och renovera och göra fint så hade jag varit evigt tacksam. Konstigt att det tydligen bara är hos Anna allt är fel och de har gjort ett bra jobb i alla andra hem de renoverat. Vilket mysterium!

Inte konstigt alls! Hon väntar bara på karma...

Om jag fick göra om i hennes hem skulle jag också jävlas!
Citera
2017-01-03, 23:56
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Enligt Book har köksön, som familjen fick byggd, en stor springa i mitten som fått slipas flera gånger, diskmaskinen fungerar inte som den ska, kylskåpet har gått sönder och matbordet har fått bytas ut flera gånger.
– Det verkar som att det går lite troll i våra vitvaror. Vi har även ett skåp som inte har satts dit ordentligt så att det har funnits rasrisk. Så vi har valt att inte använda det skåpet.

Hur kan det bli fel på ett köksbord?
Börjar misstänka allt för våldsamt kökssex. Köksön såväl som köksbordet har gått sönder. Det blir väl så när +200 kg Toledano/Book går igång ordentligt.

Hur kan inte Roberto klara av att antingen skruva fast skåpet eller plocka ner det?

Nej, det är väldigt svårt att inte tycka illa om den där familjen.
Citera
2017-01-04, 00:15
Medlem
karlsoons avatar
Varför är Anna Book så himla arg på allt och alla? Hon ger sken av att vara så himla bitter och tycker synd om sig själv hela tiden.

Jag fattar ju att man är bitter när man lever ett liv i misär som hon gör med allt vad det innebär. Men de jag inte fattar varför gör hon inte något åt det, är hon så dålig slö och korkad att hon på riktigt inte kan ta hand om vare sig själv eller ett hushåll?

För mig blir det än mer obegripligt att hon sedan stoltserar med det i TV när vanligt folk skulle skämmas och ta sig i kragen.
Citera
2017-01-04, 00:43
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hur kan det bli fel på ett köksbord?
Börjar misstänka allt för våldsamt kökssex. Köksön såväl som köksbordet har gått sönder. Det blir väl så när +200 kg Toledano/Book går igång ordentligt.

Hur kan inte Roberto klara av att antingen skruva fast skåpet eller plocka ner det?

Nej, det är väldigt svårt att inte tycka illa om den där familjen.

Jag tror du är inne på rätt spår, jag misstänker att hingsten har tagit några livvaktsgrep som kastat runt tunnan på rygg, den oemotståndliga härliga gräddbakelse hon e

Att skruva fast ngt som leggat på en annans person jobb är under deras värdighet, fint folk gör inte så. Dessutom skapar det inga krokodiltårar rubriker i aftonh*ran
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in