2021-01-18, 17:30
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Hur många kcal per dag innehållet denna Book-diet, känns som en gissning på 6000kcal är en aning blygsamt.

Förresten, har man problem med ekonomin är väl det första man fimpar missbruket, Anna håller ju för sjutton att äta både sig själv och familjen ur huset.
Det låter som du misstänker att Anna är någon sorts matmissbrukare...
De flesta av våra komiker har varit överviktiga, från Thor Modén till Sune Mangs.
Även Ulf Larsson var lite kul, tills han började banta. Han dog ju kort efter han uppnådde någon sorts normalvikt också. Komiker ska vara feta och välgödda, det blir roligare då.
Tjockisar som börjar klaga på brist på mat är inte speciellt roliga.
Jag hoppas vi någonsin slipper se Märsta-Tunnan i den situationen, för jag finner henne väldigt rolig, som det är nu...
Senast redigerad av Rimbert 2021-01-18 kl. 17:48.
Citera
2021-01-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det låter som du misstänker att Anna är någon sorts matmissbrukare...
De flesta av våra komiker har varit överviktiga, från Thor Modén till Sune Mangs.
Även Ulf Larsson var lite kul, tills han började banta.
Feta tjockisar som börjar klaga på brist på mat är inte speciellt roliga.
Jag hoppas vi någonsin slipper se Märsta-Tunnan i den situationen, för jag finner henne väldigt rolig, som det är nu...
Du har rätt i att feta komiker är roligare, kolla bara på Jonah Hill efter viktnedgången, inte rolig för fem öre.. Anna Book är ju dock ingen komiker, även om hon får folk att garva men det beror på andra personliga egenskaper.
Citera
2021-01-18, 17:52
Medlem
Hur mycket jag än försöker kan jag inte komma på en enda människa som är lika otrevlig som Anna Book. Den stackaren som i liven inte höll med om att Primark liknar H&M........OJ vilken utskällning!! Stop with the pointing fingers gormade hon.....behåll din åsikt för dig själv! Hur i hlvete kan man välja att frivilligt umgås med detta åbäke?!
Citera
2021-01-18, 17:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hur mycket jag än försöker kan jag inte komma på en enda människa som är lika otrevlig som Anna Book. Den stackaren som i liven inte höll med om att Primark liknar H&M........OJ vilken utskällning!! Stop with the pointing fingers gormade hon.....behåll din åsikt för dig själv! Hur i hlvete kan man välja att frivilligt umgås med detta åbäke?!
Om du har någon humor, kan du se det roliga i detta. Anna är en komiker som man inte skrattar med, utan skrattar åt.
Jag tycker hon verkligen är rolig på sitt omedvetna sätt.
Det är inte det sämsta, i dessa dystra tider.
Senast redigerad av Rimbert 2021-01-18 kl. 18:02.
Citera
2021-01-18, 18:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Är det kanske nakenbilder på sin avföda hon menar? Från uppväxten, antar jag.
Man får ju ändå hoppas att hon inte håller på och ta nakenfoton på Fisan, Antonio och Vanessa nuförtiden?
Fast man vet aldrig.. Mitt i allt kommer de väl ut som nudistfamilj.

Vad obehagligt när man tänker på det.
Hela familjen Book/Toledano nakna, utövandes nudistaktivitet.
Typ frisbee, utegrill och badminton. Sånt där som utövande nudister alltid ska hålla på med när de filmas.
Anna spelar inte så mycket, hon är domare från solstolen och äter flintastek.
Luckan vinner i badminton medans Roberto är vassare på frisbee.
Roberto har liksom det där med frisbee i sitt baleariska medelhavsblod!
Jag hade inte varit särskilt lycklig om mina föräldrar lagt ut nakenbilder på mig som barn på Facebook. Med tanke på alla pedofiler där ute, så hur tänkte hon?
Citera
2021-01-18, 18:03
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag hade inte varit särskilt lycklig om mina föräldrar lagt ut nakenbilder på mig som barn på Facebook. Med tanke på alla pedofiler där ute, så hur tänkte hon?
Ja hon valde tydligen att inte lägga ut bilderna va?
Ni tänker tydligen på samma sätt i det fallet.

Sen är nog Anna nästan garanterat en sån där som visar nakenbilder på sina ungar för gäster på studentskiva, födelsedagsfest och andra lämpliga tillfällen.
Senast redigerad av HateWreck 2021-01-18 kl. 18:07.
Citera
2021-01-18, 18:04
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon tänkte väl inte alls, i vanlig ordning.
Att begära logiskt tänkande av Anna är väl optimistiskt.
Senast redigerad av Rimbert 2021-01-18 kl. 18:09.
Citera
2021-01-18, 18:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, Anna är ju omättlig, hon kan inte se sig mätt på sig själv, därför är hon tvungen att äta hela tiden, medan hon speglar sig i mobilen och blir därefter ännu hungrigare på sig själv.
Kollar man in andra personers IG, syns andra personer ofta i helfigur. Anna kör med sina smalfiltrerade ansiktsbilder, vilket ger ett enormt enformigt intryck. Allt för att dölja hennes viktuppgång.

Anna kan ju försöka påstå att hon älskar sin familj så mycket, men hon älskar sig själv mest. Alla dessa livestunder, selfies på sig själv, jag, jag, jag meningar och hennes tro att alla vill betala och fixa saker åt henne, utan att hon själv jobbar och betalar för det känns ju som att Anna ger mest till sig själv.
Börjar undra om inte Donald Trump reste till Sverige en kulen dag 1970 och träffade på en kvinna som hette Maritha.. Och sådde ett frö.
Brukar uppskattar dina inlägg för det mesta förutom att du ofta blandar in Trump. De flesta har en åsikt om Trump men ser inte vitsen med att blanda in den i tråden om Anna Book. Jag skulle kunna skriva ett antal sidor som visar på att Trump gjort ett fantastisk jobb som president trots att han ständigt motarbetats av MSM men tycker inte det har med Anna Book tråden att göra.
Citera
2021-01-18, 18:16
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Piller-förrådet verkar vara påfyllt igen!
Hennes live kan sammanfattas ungefär såhär:
☺️🦷😄💪🏼😂😇😢👊🏼😍🤪😎🗣😒😔😡🤬🖕🏼😭😭🤯👊🏼😉😭😢😊😌😙🤬😡🙄😬🤮🥺😢

https://youtu.be/anrPbkhAvWs
Första gången jag kollar. Är det alltid så tokigt?!!
Citera
2021-01-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Om du har någon humor, kan du se det roliga i detta. Anna är en komiker som man inte skrattar med, utan skrattar åt.
Jag tycker hon verkligen är rolig på sitt omedvetna sätt.
Det är inte det sämsta, i dessa dystra tider.
Ja självklart ser jag det roliga, älskar att förfasa mig över detta vrak. Förstår bara inte hur man kan välja att umgås med henne.
Citera
2021-01-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Är det nåt Anna inte klarar så är det ju att nån har en annan åsikt än hon. Spelar ingen roll om nån säger att dom gillar jordgubbsglass bättre än chokladglass, för Anna är det en personlig kränkning.
Citera
2021-01-18, 18:57
Medlem
nickomyras avatar
Bokis är på löpet idag

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...liga-sjukdomen
Nu förändras tillvaron.
Anna Book berättar själv om sitt nya liv.
Sångerskan är redo för utmaningen efter att ha genomlidit den dödliga sjukdomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in