2011-06-06, 13:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Helt riktigt. Hon är jättestor! Enorm! Jag skulle gissa på 125 kg.

2 tunnor á 125 kg har varit ute o rullat i natt:

www.finest.se/imageGallery/?igid=8751#5
Citera
2011-06-06, 14:10
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
2 tunnor á 125 kg har varit ute o rullat i natt:

www.finest.se/imageGallery/?igid=8751#5
Ja huvva!!
Citera
2011-06-07, 15:47
Medlem
Nu tror Miffot att någon ska betala 200 spänn för att käka brunch med henne Ja, några biljetter ska t.o.m. lottas ut så att man får träffa och fota henne gratis, jag tror jag skrattar ihjäl mej!! Vem fan vill äta med henne, man tappar ju aptiten bara man ser henne! Snacka om bottennapp, men hon behöver väl fler läsare och kommentarer till bloggen, "stackaren"
Citera
2011-06-07, 18:30
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Nu tror Miffot att någon ska betala 200 spänn för att käka brunch med henne Ja, några biljetter ska t.o.m. lottas ut så att man får träffa och fota henne gratis, jag tror jag skrattar ihjäl mej!! Vem fan vill äta med henne, man tappar ju aptiten bara man ser henne! Snacka om bottennapp, men hon behöver väl fler läsare och kommentarer till bloggen, "stackaren"

Man kanske skulle ställa sig i den långa långa kön och betala 200 spänn för en brunch med henne och
köra ner baguette i halsen på henne så hon håller käften. Hennes snack och uppförande går i arv och hoppas hoppas att inte dottern blir likadan som de äldre i den familjen.
Citera
2011-06-13, 19:24
Medlem
Med största sannolikhet så blev det nog ingen brunch i går för i så fall skulle Miffots blogg varit full av bilder därifrån idag. Jo, det tog emot men jag var "tvungen" att gå in och kolla! Hittade dock en rolig kommentar som måste ha slunkit igenom av misstag från signaturen Bella vilken fick "lilla" Anna att gå i taket!
Citera
2011-08-06, 12:31
Medlem
William Hainess avatar
http://www.expressen.se/nyheter/1.25...ga-lakarbesked

Citat:
Läkarnas dom är hård. Schlagerstjärnan måste resten av livet undvika situps och tunga lyft för att nätet inte ska gå sönder.

Neeeej! Hur ska Anna någonsin klara av att aldrig mer göra situps?
Citera
2011-08-06, 12:39
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Sångerskan, som en stor del av livet kämpat mot övervikt, har insett att hon inte kommer att kunna träna som tidigare.
Måste stå fel i artikeln. Ska det inte vara: Kämpat för att inte träna bort sin övervikt.
Citera
2011-08-06, 12:42
Medlem
P55s avatar
Ja fy fan. Skvallerpressen med Expressen i täten måste ha det hett om öronen. Först Rovsing som
ringer och sen rullande tunnan själv, undrar vad dom får betalt.....
Citera
2011-08-06, 14:58
Medlem
Tore Franss avatar
Rätt åt henne, när ska alla tjockisar fatta att det inte finns nån "easy way out"?
Citera
2011-08-09, 19:09
Medlem
Tagelapas avatar
He he lite roligt faktiskt. Köpte Hänt Extra idag och där stod följande att läsa under Fräcka Frågor till Annika Ljungberg, Rednexstjärna. A L säger att Anna Book förstörde hennes bröllop och berättar följande:

"Vi hade ett riddarbröllp ute i skogen. Alla var uppklädda. TV var där och Runar stod vid altaret. När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt. Hon ställde sig bredvid Runar och började filma med en handkamera. "vad gör människan, få bort henne ur bild tänkte alla". Efteråt skulle hon hålla tal. Hon höll inte bara ett tal utan två. Det andra handlade mest om hennes bukoperation. Martin Stenmarck bara skakade på huvudet. Till slut sa Jan Johansen: -nu får du fan ge dig!. Men Anna stod där och grät om sina tarmar. Förstår du hur jag kände mig efteråt? Hon gjorde det här på mitt livs finaste dag! Efter det undviker jag henne......"
Citera
2011-08-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
He he lite roligt faktiskt. Köpte Hänt Extra idag och där stod följande att läsa under Fräcka Frågor till Annika Ljungberg, Rednexstjärna. A L säger att Anna Book förstörde hennes bröllop och berättar följande:

"Vi hade ett riddarbröllp ute i skogen. Alla var uppklädda. TV var där och Runar stod vid altaret. När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt. Hon ställde sig bredvid Runar och började filma med en handkamera. "vad gör människan, få bort henne ur bild tänkte alla". Efteråt skulle hon hålla tal. Hon höll inte bara ett tal utan två. Det andra handlade mest om hennes bukoperation. Martin Stenmarck bara skakade på huvudet. Till slut sa Jan Johansen: -nu får du fan ge dig!. Men Anna stod där och grät om sina tarmar. Förstår du hur jag kände mig efteråt? Hon gjorde det här på mitt livs finaste dag! Efter det undviker jag henne......"
jag blir inte ett dugg förvånad,
hon är verkligen sjuk, varför tror du vi undvek henne hemma på gatan,
hon är verkligen så rubbad en människa kan bli,detta kolosala bekräftelsebehov hon har
hörde att hon har en volvo s60 i spanien, det stämmer inte alls, det är hennes svärfars bil.
och han tåler inte henne,han har sett igenom henne,
bostäderna som dom åker till i spanien är ochså svärfaderns bostäder, hon äger absolut inget,
hennes pappa är en zigenare som var gift på mallorca,mamman köpte en charter resa,pippade med en lokal zigenare, kom till sverige och var gravid ,med fettot,
mamman packade sina barns saker och tog sig till mallorca,där blev hon bortförd av pappans familj.
han var ju redan gift,med fru och barn,där stod hon snyggt med 4 döttrar,Fettot Anna har aldrig varit uppvuxen i spanien, aldrig gått i skola i spanien,nästan aldrig sett sin far,klart att hon kan prata nu, en död man kan ju inte försvara sig,Lägenheten dom bor i i Solna ägs av enligt bostadsrättsbolaget av hennes svärfar Vicente,97% och sonen Maken Roberto 3%.Hela hon lever i en stor lögn,
ja jag kan såna historier om denna kleptoman lögnerska,så ni baxnar,men orkar inte mer,avskyr henne,gjorde det redan i skolan
Citera
2011-08-09, 19:52
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Nåja, Annika Ljungbergs stjärnstatus är inte bättre fet-booken. Om hon är så dum att hon bjuder varenda c-kändis i landet får hon vara beredd på tunnans ankomst. Och Hänt Extra är ju ett lustigt ställe att gråt ut om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in