2010-10-25, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ja hon gjorde mycket, hon sålde bantingspreparat, kläder, kan däremot inte komma ihåg att hon någongång hade fast arbete,
hon tog ju hand om sina barn samtidigt som hon tog hand om 2 syskonbarn,
och det fick hon väl en slant för
Skönt...Då var bara det andra elaka rykten..
Citera
2010-10-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Skönt...Då var bara det andra elaka rykten..
jag vet vad du tänker på men ville inte skriva det,,jo det gjorde hon ochså
Citera
2010-10-25, 21:18
Medlem
Citat:
jag vet vad du tänker på men ville inte skriva det,,jo det gjorde hon ochså

Men snälla, jag vill också veta vad mamman till världens mest självgoda människa gjort
Citera
2010-10-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Men snälla, jag vill också veta vad mamman till världens mest självgoda människa gjort
hon horade varken mer eller mindre,
anna blev till på en charter resa en spansk zigenare satte på henne, hon blev gravid
födde fettot,,, anna,,,
drog tillbaka till spanien,men då ville dom inte veta av dom, han var ju redan gift,fettot´s farsa alltså,
så hon har egentligen aldrig haft med spanien att göra så.han bodde på mallorca,men är död sedan 10 tal år,
anna gick en klass över mig i nacka, ingen tåöde henne hon var alltid skitig och stal från kompisar
Citera
2010-10-25, 21:31
Bannlyst
Citat:
anna blev till på en charter resa en spansk zigenare satte på henne, hon blev gravid
födde fettot,,, anna,,,
drog tillbaka till spanien,men då ville dom inte veta av dom, han var ju redan gift,fettot´s farsa alltså,
så hon har egentligen aldrig haft med spanien att göra så.han bodde på mallorca,men är död sedan 10 tal år,
anna gick en klass över mig i nacka, ingen tåöde henne hon var alltid skitig och stal från kompisar
Kvalificerat inlägg

On topic: Vad jobbar Books man Roberto med?
Citera
2010-10-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feldt
Kvalificerat inlägg

On topic: Vad jobbar Books man Roberto med?
inom person skydd tror jag,men enligt vår gemensamma väninna som umgås med dom,så är han väl mer eller mindre arbetslös eller går på halvtid,han är rätt trög i skallen,han strular med en brud som heter renate tror jag,
Citera
2010-10-25, 21:43
Medlem
Citat:
födde fettot,,, anna,,,

Tack. Underbart. Pusselbitarna faller på plats. Mamman dog väl i KOL nyligen och prettoAnna kommer med all säkerhet att äta sig till döds.

Att ha så mycket problem med magen, som tarmvred, bråck och sammanväxningar, och fortfarande ägna så mycket tid åt mat, mat, mat så kan det inte gå annat än åt helvete.
Citera
2010-10-25, 21:47
Medlem
Citat:
inom person skydd tror jag,men enligt vår gemensamma väninna som umgås med dom,så är han väl mer eller mindre arbetslös eller går på halvtid,han är rätt trög i skallen,han strular med en brud som heter renate tror jag,

Underbart skvaller Har länge misstänkt att han måste ha något fel i skallen som står ut med denna läbbiga kvinna.
Citera
2010-10-25, 21:48
Medlem
Citat:
Tack. Underbart. Pusselbitarna faller på plats. Mamman dog väl i KOL nyligen och prettoAnna kommer med all säkerhet att äta sig till döds.

Att ha så mycket problem med magen, som tarmvred, bråck och sammanväxningar, och fortfarande ägna så mycket tid åt mat, mat, mat så kan det inte gå annat än åt helvete.
anna är sömntablettsberoende,
hon äter dom i tid och otid känner ingen hunger därav alla sjukhus besök när kroppen skriker,
hon och dottern är bulimiker, dottern åt för hon aldrig hade några kompisar,och hon växte på alla håll
dottern är nog ochså lite efterbliven,har inte alla hästar hemma,
ja deras mamma dog i KOL, men ryktet säger att hon tog livet av sig,
mamman var mentalt lite svag ochså.men det har stora problem,vi bodde andra sidan i området och dom bodde på tattargatan
Citera
2010-10-25, 21:57
Medlem
Citat:
anna är sömntablettsberoende,
hon äter dom i tid och otid känner ingen hunger därav alla sjukhus besök när kroppen skriker,
hon och dottern är bulimiker, dottern åt för hon aldrig hade några kompisar,och hon växte på alla håll
dottern är nog ochså lite efterbliven,har inte alla hästar hemma,
ja deras mamma dog i KOL, men ryktet säger att hon tog livet av sig,
mamman var mentalt lite svag ochså.men det har stora problem,vi bodde andra sidan i området och dom bodde på tattargatan

Ja man förstod ju på Molybdens utmärkta beskrivning av fetknoppens sjukhusvistelse att hon likt en elefant kräver stora doser sömnmedel och morfin. Jisses alltså, snacka om att leva på en livslögn.

Citera
2010-10-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ja man förstod ju på Molybdens utmärkta beskrivning av fetknoppens sjukhusvistelse att hon likt en elefant kräver stora doser sömnmedel och morfin. Jisses alltså, snacka om att leva på en livslögn.

ja det är anna hon beskriver,anna kan vara riktigt jävla falsk och elak,
dessutom har flera av hennes vänner fått reda ut alla stölder hos vänner och bekanta,
hon stjäler allt hon kommer över,adde har tagit henne 3 ggr på Nk för stjäla märkes trosor,
ingen pallar med henne,dom som orkar är rövslickare,branchen gillar henne inte alls,
dessutom fick hon socialbidrag i enskede,visserligen inget fel i det om folk behöver hjälp,men då ska man inte spela stor o tro man är någonting,
Citera
2010-10-25, 22:17
Medlem
Citat:
ja det är anna hon beskriver,anna kan vara riktigt jävla falsk och elak,
dessutom har flera av hennes vänner fått reda ut alla stölder hos vänner och bekanta,
hon stjäler allt hon kommer över,adde har tagit henne 3 ggr på Nk för stjäla märkes trosor,
ingen pallar med henne,dom som orkar är rövslickare,branchen gillar henne inte alls,
dessutom fick hon socialbidrag i enskede,visserligen inget fel i det om folk behöver hjälp,men då ska man inte spela stor o tro man är någonting,

Ja så har jag uppfattat henne också, som falsk, elak och divig, medans hon själv framställer sig som Mrs. Perfect.

Är det sant att även dottern gjort en Gastric Bypass?

Läser man hennes och mamma Annas bloggar så förstår man genast besattheten av mat och kakor. Är väl en tidsfråga innan de mindre barnen fettar på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in