Citat:
Jag tittade. Det var riktigt kul och massor av nostalgi. Det var knappt man kände igen vissa av artisterna. Hade Robert Wells peruk redan som ung?
Till Annas försvar får man väl säga att hon bara var ett barn där. Å andra sidan var inte Lena PH så gammal hon heller. Det var kanske inte hennes starkaste framträdande, men hon sjöng ändå bättre än många andra. (Lena alltså) Den enda som inte "sjöng" var Anna Book. Fast det var ju inte hennes fel. Det där var ju ingen låt man ger till sin värsta ovän. Det var så mycket text att sjunga att hon fick bita av en del ord för att få det att passa. En prestation i sig. Ja, det var mer eller mindre ett mirakel att hon lyckades ta låten hela vägen till slutet. Låten var ju totalt medioker i sig, men texten var ju pinsam och passade inte ihop med melodin. Jag tror det var därför Anna himlar med ögonen, man ser ju på henne att hon inser att det är kört redan efter första refrängen. Om det ens kan kallas refräng? Jag förstår inte hur låten kunde väljas ut alls.
Till Annas försvar får man väl säga att hon bara var ett barn där. Å andra sidan var inte Lena PH så gammal hon heller. Det var kanske inte hennes starkaste framträdande, men hon sjöng ändå bättre än många andra. (Lena alltså) Den enda som inte "sjöng" var Anna Book. Fast det var ju inte hennes fel. Det där var ju ingen låt man ger till sin värsta ovän. Det var så mycket text att sjunga att hon fick bita av en del ord för att få det att passa. En prestation i sig. Ja, det var mer eller mindre ett mirakel att hon lyckades ta låten hela vägen till slutet. Låten var ju totalt medioker i sig, men texten var ju pinsam och passade inte ihop med melodin. Jag tror det var därför Anna himlar med ögonen, man ser ju på henne att hon inser att det är kört redan efter första refrängen. Om det ens kan kallas refräng? Jag förstår inte hur låten kunde väljas ut alls.
Jag förstår inte varför man väljer en orutinerad tonårstjej att sjunga detta. Ansvariga på Mello ville inte att Anna skulle sjunga låten, men Anna plus hennes morsa envisades.
Förmodligen övade även Anna för litet på låten, genom att hon var "sjuk" som vanligt.
Kollar man idol, går det snabbt att förstå att vissa har inga problem att ta till sig vilken låt som helst,de skulle fixa en sådan låt.
Andra har stora svårigheter.
Det märktes ju även då Anna sjöng hemma i sovrummet

Vem vill inte ha en superfin röst som folk beundrar,men vissa har ju verkligen inte det, problemet blir dem som kan sjunga typ ok..
Då är det bra att man förstår det själv var gränsen går, det kan inte Anna som har dålig självinsikt, självkänsla och social begåvning.Hon tror ju absolut på vad morsan och vad andra tondöva har sagt och säger.
Anna hoppas än idag på att slå igenom som sångerska, att sista tåget inte har gått.
Men i en ålders och utseendefixerande värld gick tåget för Anna för minst 20 år sedan.
Blir man dessutom stämplad för sin personlighet är det ännu mer kört.
🙎♀️❌🎤🎶👋🚂