2021-01-02, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
När Anna hade bröst, ogillade hon uppmärksamheten och var blyg.
Anna opererade bort en del av tuttarna och förstod inte att man måste vara smal dessvärre för att få en karriär.
Under 80 och 90 talet fick ju fotomodeller fronta och mima och tjockisarna fick stå i studion..
Samantha Fox körde hårt med toplessbilder och utnyttjade vad hon hade, och sög knappast på tummen vid denna tid.. . medan Anna mest längtade efter att gosa med mamma och sög knappast på något annat än just sin tumme.

Anna verkar ju inte ha mentalt hängt med riktigt med kroppens utveckling. En latebloomer.
Om inte Mehmet träffat henne skulle Anna säkert ha varit oskuld och precis som Felicia bott hemma innan hon träffade Roberto, för hon verkar inte riktigt så framåt på den planen. Anna behövde ju en hjälpande hand för att få ihop det med Roberto.

Annas karriär bestod av tuttar 1986, sedan blev hon fett stor i sin karriär.. Pga sin övervikt.

Anna lever ju i sin egen lilla drömvärld som inte riktigt stämmer överens med hur verkligheten ser ut. En inte allt för vågad gissning är väl att även förhållandet med Mehmet målas upp på ett sätt som inte riktigt stämmer överens med verkligheten.

I kändispodden berättar Fetlicia om hur hennes föräldrar verkligen älskade varandra och hur Annas egenskrivna texter speglade deras enorma kärlek för varandra. Men läser man mellan raderna på vad Fetlicia berättar förstår man att förhållandet var allt annat än lyckligt.

Mehmet var en kåt tonårskille som ville ha sex. Anna med sina daddy ishues och attraktion för mörkmuskiga killar blev därmed ett lätt offer för Mehmets uppvaktningar. Anna älskade Mehmet men kände någonstans att han inte skulle stanna varför hon såg till att bli med barn för att på det sättet tvinga honom kvar i relationen. Tyvärr misslyckades taktiken och varken Mehmet eller hans familj verkar vilja ha något med Fetlicia att göra.

Medan Fetlicia för Anna är det verkliga kärleksbarnet (vilket kan förklara varför Anna ständigt ska hylla Fetlicia i allt hon gör) så var Fetlicia för Mehmet och hans familj inte alls ett efterlängtat barn utan mer ett olycksfall i arbetet. Det kan förklara varför Fetlicia har problem med att få en fungerande relation med sin pappa och hans familj.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag förstår inte varför man väljer en orutinerad tonårstjej att sjunga detta. Ansvariga på Mello ville inte att Anna skulle sjunga låten, men Anna plus hennes morsa envisades.
Förmodligen övade även Anna för litet på låten, genom att hon var "sjuk" som vanligt.

Kollar man idol, går det snabbt att förstå att vissa har inga problem att ta till sig vilken låt som helst,de skulle fixa en sådan låt.
Andra har stora svårigheter.
Det märktes ju även då Anna sjöng hemma i sovrummet

Vem vill inte ha en superfin röst som folk beundrar,men vissa har ju verkligen inte det, problemet blir dem som kan sjunga typ ok..
Då är det bra att man förstår det själv var gränsen går, det kan inte Anna som har dålig självinsikt, självkänsla och social begåvning.Hon tror ju absolut på vad morsan och vad andra tondöva har sagt och säger.
Anna hoppas än idag på att slå igenom som sångerska, att sista tåget inte har gått.
Men i en ålders och utseendefixerande värld gick tåget för Anna för minst 20 år sedan.
Blir man dessutom stämplad för sin personlighet är det ännu mer kört.
🙎‍♀️❌🎤🎶👋🚂

Att Anna fortfarande tror på ett genombrott som artist är verkligen skrattretande. Hon hade sin hit 1986 med ABC men hennes artistkarriär var över 1987 med det katastrofala framträdandet i Mello.

I takt med att det kommit fler tv-kanaler och sedan Mello gick från 12 till 32 låtar har behovet av C- och D-kändisar som utfyllnad i program ökat. Det är detta som hållit Anna kvar i rampljuset och denna funktion hon har fyllt. Det är ju i allehanda lek- och förnedringsprogram som Anna har hållit sitt kändisskap vid liv, inte tack vare en blomstrande karriär som artist.

Anna har inte fått vara med i Mello igen för att hon är en duktig artist utan för att man behöver fylla ut de många framträdandena med mediokra och okända artister då de riktiga artisterna ratar Mello. Anna har dock tagit det som intäkt för att hon är en duktig och folkkär artist medan alla vet att hon är som kvart i tre-ragget på krogen.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fick en obehaglig tanke. Jag tänker att det var väl som värst under 80 och 90-talet med sexuella övergrepp på minderåriga. Det händer ju än idag, men tittar man på killarna bakom Solstollarna och andra tv-program de gjorde - inser man att det är två gubbsjuka killar som leker rockstjärnor och omger sig med massor av småtjejer. Kan dessvärre tänka mig att Anna lät sig utnyttjas av andra för att hon trodde det skulle bli bra för karriären. Sedan har hon antagligen förträngt det mesta. Men det kan ju vara en förklaring att hon är som hon är idag. Ett rosa fluffigt romantiskt skimmer över det förflutna som gör att hon aldrig fått växa upp och bli en vuxen kvinna.

PS När man kollat på melodifestivalen på Öppet arkiv får man automtiskt förslag på en annan tv-serie av Solstollarna. Den här gången utspelar det sig på en herrgård där det spökar. Ett stående inslag i programmet är när huvudpersonerna själva får stå på scen och spela sina rätt mediokra poplåtar medan ett femtiotal lättklädda småflickor dansar på dansgolvet. Det står att Anna Book ska vara med, men jag hittade henne inte.

Nu har det inte framkommit under Me too att några oegentligheter förekommit bakom kulisserna i dessa program och det är bara att hoppas att så också är fallet. Men tanken slår en absolut med tanke på hur programmet är utformat.

Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Men det här är ju fascinerande - enligt flashback är ju lite större kvinnor valrossar och oknullbara. Hur kan Anna då ha lockat män med sina stora bröst när hon samtidigt alltid varit tjock som en liten julegris? Mycket motsägelsefullt!

Man får ha i åtanke att människor på 80-talet fortfarande var väldigt smala. Ur det perspektivet så ansågs Anna vara ”rund” men hon var definitivt inte fet som hon är idag. Anna hade ”former” vilket säkert attraherade gubbsjuka män samt att hon faktiskt var väldigt söt.
Citera
2021-01-02, 13:23
Medlem
nickomyras avatar
Är Anna släkt med Baldwins fru 😄 verkar komma från samma provins i Spanien
https://www.facebook.com/737942403/p...389872404/?d=n
Senast redigerad av nickomyra 2021-01-02 kl. 13:28.
Citera
2021-01-02, 13:31
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Men det här är ju fascinerande - enligt flashback är ju lite större kvinnor valrossar och oknullbara. Hur kan Anna då ha lockat män med sina stora bröst när hon samtidigt alltid varit tjock som en liten julegris? Mycket motsägelsefullt!
Mycket motsägelsefullt?
Jag är legio?
Jag är flashback?
Citera
2021-01-02, 13:40
Medlem
Musslis avatar
Anna skriver på storys att hon gör jobb #idiellt i 4 inlägg på raken... Hon kanske gör reklam idiellt för att dem behöver hjälp utav Anna? 😳
Citera
2021-01-02, 13:49
Medlem
Rondavouzs avatar
Undrar mer om appen hon gör ideell reklam för ”Guardy” flaggar för hennes son på nätet.
Är en porr-filer app för föräldrar att se till att barn slipper porr.
Borde ju filtrerar bort den hak-löse, så Anna kan ju testa lajv!
Citera
2021-01-02, 13:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Anna lever ju i sin egen lilla drömvärld som inte riktigt stämmer överens med hur verkligheten ser ut. En inte allt för vågad gissning är väl att även förhållandet med Mehmet målas upp på ett sätt som inte riktigt stämmer överens med verkligheten.
I kändispodden berättar Fetlicia om hur hennes föräldrar verkligen älskade varandra och hur Annas egenskrivna texter speglade deras enorma kärlek för varandra. Men läser man mellan raderna på vad Fetlicia berättar förstår man att förhållandet var allt annat än lyckligt.
Mehmet var en kåt tonårskille som ville ha sex. Anna med sina daddy ishues och attraktion för mörkmuskiga killar blev därmed ett lätt offer för Mehmets uppvaktningar. Anna älskade Mehmet men kände någonstans att han inte skulle stanna varför hon såg till att bli med barn för att på det sättet tvinga honom kvar i relationen. Tyvärr misslyckades taktiken och varken Mehmet eller hans familj verkar vilja ha något med Fetlicia att göra.
Medan Fetlicia för Anna är det verkliga kärleksbarnet (vilket kan förklara varför Anna ständigt ska hylla Fetlicia i allt hon gör) så var Fetlicia för Mehmet och hans familj inte alls ett efterlängtat barn utan mer ett olycksfall i arbetet. Det kan förklara varför Fetlicia har problem med att få en fungerande relation med sin pappa och hans familj.
Anna fick hjälp med att skriva en tung book om sig själv för typ 10 år sedan och där berättade hon om relationen med Mehmet, som skulle ha varit fylld av bråk och våldsamhet.
Anna blev ju av med sin oskuld med honom, det fick hela världen veta av Anna herself..
Under tiden relationen pågick så var Anna dock gärna med i gullegull reportage med honom.
När jag tänker tillbaka inser jag att Anna har pinsamt dålig integritet, från första start.
Har väl med hennes någon sämre sociala förmåga att göra.
Favorit i repris.
Anna påstår att hon har både integritet, duger som hon är och har äntligen lärt sig att inte söka bekräftelse hos andra..
Intervjun gjordes för snart 7 år sedan..
https://www.expressen.se/halsoliv/an...hampagne-till/

Mehmet blev direkt betraktad som tönt när han blev tillsammans med Anna.
Glömmer aldrig när han var med på programmet Söndagsöppet samtidigt med Nicklas Wahlgren och Emilio.
Dessa två personer som tyckte att de var så otroligt creddiga att de frös ut Mehmet i direktsändningen. Otroligt pinsamt, fast Emilio och specifik Nicklas är ju två fjollor å andra sidan.
Senast redigerad av cece123 2021-01-02 kl. 14:38.
Citera
2021-01-02, 14:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Kan man egentligen kalla sig artist, sedan 35 år, när man inte har åstakommit någonting sen -80 talet?
Det som skapat rubriker är ju hennes mage som sprack och oceaner av gråtkalas?

Vart går gränsen? Om jag är med i en musikal på gymnasiet, kan jag då kalla mig musikalartist för resten av livet? Eller jag är ordförande i elevkåren, kan jag sätta det som titel då? For life?

Absolut, speciellt om du inte fyller på ditt tunna CV...
Annas presentation på IG "BLVIP vinnare 2017", kommer nog att hänga med på hennes IG till 2071, liksom vad ska Anna nu lägga till?
Citera
2021-01-02, 14:35
Medlem
cece123s avatar
Anna flyttade till Solna typ 2001, strax därefter började Anna växa till..
https://pasteboard.co/JHMfNOB.jpg

Jag förstår att Anna vill kämpa med plastikkirurgi, smink,fakebryn and you name it,
för att inte likna sin mor.
Som är lika gammal som Anna är idag på denna bild.
https://pasteboard.co/JHMh162.jpg
Anna påstår ju hela tiden att hon la på sig vikt efter att hon fick barn..bilden togs före det.
Anna säger i undertexter att mamman följde med henne som skydd, jo, tack jag kan misstänka att morsan skrämde iväg snuskgubbar...
Men Anna borde ju ha skyddas från sin mamma med.

https://pasteboard.co/JHMnoax.jpg
Tragiskt att Felicia genom hela sitt liv fått lida av sin mors dåliga kostintag.
Som förälder är man ju skyldig till att se till att barnen inte blir överviktiga.
Eller hade Felicia också PCOS, som barn?
Uppenbart är att fetman är ärftligt parat med dålig kostintag och lite rörelser i åratal som gjort att 3 generationer burit på grav fetma.
Dock har inte Annas halvsyskon på spanska och svenska sidan samma problem.
Det ligger nog i att Annas mor, Anna och Felicia har nog liknade personlighet som har gått i arv.
Senast redigerad av cece123 2021-01-02 kl. 14:46.
Citera
2021-01-02, 16:48
Medlem
Behöver ni någon som behöver pepp? Anna löser det med ett pep-talk på Memmo!
Citera
2021-01-02, 17:04
Medlem
Giant Squids avatar
Hur gick det för Mehmet efter han kom loss?
Vad gör han idag?
Citera
2021-01-02, 17:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Behöver ni någon som behöver pepp? Anna löser det med ett pep-talk på Memmo!
Säkert jättemånga som behöver ett pep-talk ifrån Tooken. Känns som hon blir alltmer desperat efter inkomst.
Citera
2021-01-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur gick det för Mehmet efter han kom loss?
Vad gör han idag?
Har inga detaljer, men ... utifrån vad jag läst är han inte den saltaste pommesen i samhällets Happy Meal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in