2020-12-19, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Japp, nu vill vi se lite action här...!

Kommer sugröret att klara ännu en latte, och kommer löständerna att hålla för ytterligare en lussebulle?
Ska julskinkan intas på IKEA?
Kommer Julgröten att räcka till fem vuxna slöhögar? (Roberta inte inräknad här).
Kommer gräsmattan att hinna slås, hässjas, kläs och agera julgran på det ärorika godset Ankersborg?
Kommer Fisan att stå för kålsoppan i år igen?
Kommer tomten överhuvudtaget att orka slå sig fram med lien?
Kommer han att bli bjuden på en tonfiskmacka eller ett glas vatten?
Kommer Roberta att ställa upp med sitt (o)-tvungna flin på julens familjefoto lagom till Kalle och hans vänner?
Hinner Anna bädda rent och duscha?
Kommer det att finnas rena handdukar så det räcker?
Kommer Julen nånsin att bli sig lik?

Anna, vi vill ha svar NU!!!

Jag tycker du är taskig. Tomten blir naturligtvis bjuden på ett glas färskt vatten.
Citera
2020-12-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja så är det. Men de andra bör ju se det och påtala Anna det hon håller på med mot henne.

Jag tycker Anna beter sig helt sjukt mot hela sin familj, och framför allt sina barn. Hon mobbar Vanessa och hyllar Felicia (även om hyllningarna är rätt kränkande) och försummar sin son. Undra på att två av tre vuxna barn har blivit helt förstörda och kriminella. Och varför sätter inte Roberto ner foten när Anna skämmer ut sig och familjen på det sätt hon gör?
Citera
2020-12-19, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Jag tycker du är taskig. Tomten blir naturligtvis bjuden på ett glas färskt vatten.

...med sugrör i så fall.
Det är ju ändå Jul...
Citera
2020-12-19, 17:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Jag tycker Anna beter sig helt sjukt mot hela sin familj, och framför allt sina barn. Hon mobbar Vanessa och hyllar Felicia (även om hyllningarna är rätt kränkande) och försummar sin son. Undra på att två av tre vuxna barn har blivit helt förstörda och kriminella. Och varför sätter inte Roberto ner foten när Anna skämmer ut sig och familjen på det sätt hon gör?
Roberto har bevisat flera gånger att han är en mes och en toffel. Hade han bara haft lite stake i sig hade nog barnen blivit annorlunda.
Citera
2020-12-19, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Normal?
I grund och botten en normal 60-talskåk ja. Sedan har någon renoverat upp och grävt ut framför källarväggen för att kunna sälja dyrt till Stolledanos.
Citera
2020-12-19, 17:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Märkligt att inte Anna umgås så mycket med My numera.
Är det Mys sambo som sagt ifrån?

Annars kunde man ju tycka att de som haft covid-19, d.v.s My, grabben hennes och Anna som redan varit sjuka, skulle kunna umgås utan risk för smitta?
Eller kan det vara så enkelt att Mys saknade låda med julsaker hamnat i lilla Annas julgran i år?

Vad har hänt egentligen?
Är vänskapen slut nu?
Kommer nästa inlägg på Annas insta att handla om att hon varit hemma hos My på fika?

Frågorna hopar sig, spänningen är olidlig!

PS Det var hela 2! due, deux, two, zwei, dos paket som försvann.
Möjligt att Anna och Felicia "missförstod" att de skulle få varsitt paket skräp att kasta.
Och tog två andra paket med sig hem, för ingen skulle väl märka ifall lite fina grejer försvann i allt flyttbestyr.
När Anna och Felicia har velat vara hjälpsamma förr och trängs sig på har de ju fått med sig saker.
Citera
2020-12-19, 17:53
Medlem
Citat:
Roberto har bevisat flera gånger att han är en mes och en toffel. Hade han bara haft lite stake i sig hade nog barnen blivit annorlunda.
Hela patrasket är väl inte direkt särskilt begåvade. Gick roberta ut grundskolan tro?
Citera
2020-12-19, 18:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Jag skulle inte äta eller dricka nåt alls i det där hushållet. Såg när Anna hade drinkskola i köket i Solna.
Fullt av tomflaskor och burkar på köksgolvet. Köksbänkarna fulla med allt möjligt rammel.
Anna tog fram flaskorna ur den fullproppade kylen, en flaska var kletig. Anna tog disktrasan och torkade av klibbet, slängde iväg trasan, gick till frysen och grävde med händerna fram isbitar ur en låda. Utan att tvätta händerna. 🤮
Isbitarna ner i glasen. Anna hämtar jordgubbar i kylen, tappar några på golvet, plockar i dom i plastförpackningen och sköljer av dem lite snabbt under kranen, spretande med sina äckliga naglar.
Anna kysser den kvinnliga gästen på munnen och dom dricker sen drinkarna med sugrör. Gästen säger att det är "starkt". Anna håller med.

Jag dör hellre av törst än dricker nåt som Anna fixat.

Annas drinkskola:
https://youtu.be/EYpcI9IwNEM

Citat:
Anna: CASHING! Visst tar det helvete i huvvet!?!?
Citera
2020-12-19, 18:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Jag tror inte att det är så enkelt. Roberto har troligen varit otrogen som ryktet säger samt på väg att lämna äktenskapet om vi får tro brevet Anna viftade med för något år sedan innan de skulle flytta. Hon har själv sagt att han kommer att få det tufft om han inte rättar sig i ledet så Anna har en massa hållhakar på honom och troligen även sin svärfar.
Citera
2020-12-19, 19:26
För en månad sedan var Anna äntligen sig själv i kortare hår och trivdes kanonbra. Nu är hon äntligen sig själv i längre hår igen och trivs bäst.
Citera
2020-12-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Endast Anna Book lägger upp ett antal taskiga bilder på en skål gröt och tycker väl att hon gjort sitt dagsverke för denna dagen.
https://pasteboard.co/JFDTOQW.jpg

Gröt, kanel, socker och sirap... hmm
Citera
2020-12-19, 19:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror inte att det är så enkelt. Roberto har troligen varit otrogen som ryktet säger samt på väg att lämna äktenskapet om vi får tro brevet Anna viftade med för något år sedan innan de skulle flytta. Hon har själv sagt att han kommer att få det tufft om han inte rättar sig i ledet så Anna har en massa hållhakar på honom och troligen även sin svärfar.
Okej det är så pass alltså. Vilken sund relation dom har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in