2020-08-30, 14:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kikar in ytterligare en timme senare. Hon håller på ännu. Och äter igen. Eller fortfarande?
Maniskt skov?
Citera
2020-08-30, 14:49
Medlem
Mumpss avatar
Tittade in i liven igen och hon är seriöst en parodi på sig själv - sitter och karvar i en stor torkad skinka och smaskar i sig.
Citera
2020-08-30, 14:56
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/3hNXFj8
När man tror att hon inte kan bli argare och märkligare 🙄🤪
Idag blev hon fullständigt rabiat av frågor som hon vanligtvis har långa och ingående utläggningar om.
"Hur kan du sjunka så lågt att du frågar detta? Har du inget liv??"
Hon är såååå trött på frågor om vad hon äter och hur hon gjort maten.
Stackars dom som frågade hur hon ska fira sin 50 års dag!
Hade hon velat bjuda hade det kommit massor av folk.
Massor.
Men även massor av folk som hon inte ville träffa.
När någon frågade vem det skulle vara så blev hon helt galen!
Hon har verkligen ingen som hon har något otalt med!!
Men du sa ju precis att det skulle komma massor av folk som du inte tyckte om 🙄
Någon frågade om hon gillade äldre eller nyare musik bäst.
Det kunde hon inte svara på.
Det var som att välja mellan pest eller kolera sa hon.
Nja det uttrycket använder man ju om man måste välja mellan två negativa saker.
Hon fortsatte att raljerar vilken fin människa hon är.
Rak och ärlig.
Hon använde ordet Flashback upp emot 30 gånger men hon har verkligen inte varit där och läst!
Gode värld 🙄
Citera
2020-08-30, 15:04
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu har hon en live där hon visar hur man filar sina naglar.
Någon av barnen frågade något men fick ett snabbt " det ver jag inte!"
Herregud mamma har ju live!
För 200 personer.
Citera
2020-08-30, 15:07
Medlem
ElimGaraks avatar
Varför sitter människan och äter när hon har sina livesändningar? Det ser väldigt oproffsigt ut.

Med tanke på att hon betraktar sina livesändningar på samma sätt som Ludvig XIV betraktade sina framträdanden inför folket så borde hon väl försöka vara mer seriös i sina framträdanden.

Kan ni tänka er någon kändis som har någon form av "interaction" med sina fans som sitter och stoppar i sig en massa mat mitt under framträdandet.

Sitter just nu och kollar in första delen av hennes "live" från någon dag sedan och hon får ett frispel när någon börjar fråga om hennes vikt mitt i ätandet och skäller om detta i flera minuter
Citera
2020-08-30, 15:14
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Varför sitter människan och äter när hon har sina livesändningar? Det ser väldigt oproffsigt ut.

Med tanke på att hon betraktar sina livesändningar på samma sätt som Ludvig XIV betraktade sina framträdanden inför folket så borde hon väl försöka vara mer seriös i sina framträdanden.

Kan ni tänka er någon kändis som har någon form av "interaction" med sina fans som sitter och stoppar i sig en massa mat mitt under framträdandet.

Sitter just nu och kollar in första delen av hennes "live" från någon dag sedan och hon får ett frispel när någon börjar fråga om hennes vikt mitt i ätandet och skäller om detta i flera minuter

Människan är sjuk
Citera
2020-08-30, 15:16
Medlem
Men herregud, hon livar fortfarande. Hur många timmar är hon uppe i? Nyss åt hon salami i alla fall.
Citera
2020-08-30, 15:26
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Men herregud, hon livar fortfarande. Hur många timmar är hon uppe i? Nyss åt hon salami i alla fall.

Något är, väldigt, väldigt, väldigt....trasigt. I det huvudet... Stackars människa
Citera
2020-08-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen

Började före 12 såg jag bak i tråden. Så uppe i snart fyra timmar när jag tittade in åt hon nån lufttorkad skinka lr nåt. Hon e fan sjuk!
Citera
2020-08-30, 15:43
Medlem
Tuttlutts avatar
Fint när hon sa att "fläskfilén kan vi äta imorgon för då är alla lediga" till någon av barnen.
Alla lediga?
Det är ju bara Roberto som arbetar i familjen 😅
Citera
2020-08-30, 15:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Enligt alla är alla som läser på Flashback sjuka i huvudet. Alla som ö h t klickar in sig på Flashback har en störning i hjärnan.
Själv läser hon aldrig på Flashback. Utom när hon får äckliga skärmdumpar ... av folk som då tydligen har en störning i hjärnan.

Som dessutom är Annas fans.. Som är dumma i huvudet.
Citera
2020-08-30, 15:50
Medlem
Mumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Fint när hon sa att "fläskfilén kan vi äta imorgon för då är alla lediga" till någon av barnen.
Alla lediga?
Det är ju bara Roberto som arbetar i familjen 😅
Anna har faktiskt så mycket att göra i veckan att hon inte ens orkar tänka på det. Så det var skönt för henne att ha en ledig söndag! Hon har dessutom blivit tillfrågad att sjunga på en begravning (lät som det var någon bekant) men hon tror tyvärr inte att hon hinner det för hon har så mycket att göra. Hennes prioriteringar är så sjuka att jag blir provocerad. Vad kan vara viktigare än en begravning? Åka till solariet? Äta på valvet? Äta på stadshotellet? Äta hemma hos My? Äta hemma hos sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in