2021-01-04, 12:36
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Med modern teknologi är det väl inte längre ett jätteingrepp att avlägsna livmodern, vad jag vet får man åka hem nästa dag om allt gått bra, men det kan ju vara riskabelt med narkos om BMI är högt.

BMI hos henne ligger över 35 om man räknar på skribenterna i trådens beräkningar, och då har jag varit snäll nog och valt de lägsta förslagen.

Det innebär risknarkos och ett BMI över 35 innebär även risk för: Diabetes, högt blodtryck, hjärtkärlsjukdom, belastningsskador och sömnsvårigheter m.m

Inget optimalt utgångsläge direkt.
Citera
2021-01-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Upptäckte något riktigt obehagligt liven som Loquita lagt upp.

Vanessa kommer in och då passar Märstsmorsan på att berätta att
”Farfar har sagt till Vanessa att han tycker hon blivit tjock

Hon slutar inte där utan säger
Gordita (betyder fet kvinna på spanska).

Efter det fortsätter hon att le sitt otäcka leende vänder sig till Vanessa och säger
”Farfar tycker att Du fläskat på dig Vanessa”.

Jag tycker att det är SÅ okänsligt och elakt!!

Helt sjukt! Hur reagerade stackars Vanessa? Förutom att hon är det enda av "barnen" som är skötsam är hon ju också väldigt smal. Kanske sticker i ögonen på Anna som ju uppenbart haft stora problem med sin vikt i hela sitt liv.
Citera
2021-01-04, 13:00
Medlem
Tackar Loquita (med reservation för felstavning såklart) för uppladdningarna 🙏
Har bara sett 2/4
En sak som slog mig är att när en människa ljuger, vill hen gärna peta på näsan elr hålla för munnen
När nyår ifjol kom på tal..och alkohol nämndes så blev det många krafs på näsan 😄🥳🍾🥂🍻🍹🍸
Bara den som har problem med dricka/uppåttjack/onlinespel_o.s.v vill gärna slå ifrån sig och gå i försvar

Hon är onekligen intressant att beskåda som studie i psykologi 😄
Citera
2021-01-04, 13:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Tackar Loquita (med reservation för felstavning såklart) för uppladdningarna 🙏
Har bara sett 2/4
En sak som slog mig är att när en människa ljuger, vill hen gärna peta på näsan elr hålla för munnen
När nyår ifjol kom på tal..och alkohol nämndes så blev det många krafs på näsan 😄🥳🍾🥂🍻🍹🍸
Bara den som har problem med dricka/uppåttjack/onlinespel_o.s.v vill gärna slå ifrån sig och gå i försvar

Hon är onekligen intressant att beskåda som studie i psykologi 😄

Till Annas försvar så har hon alkoholmissbruk i släkten. Många människor som har det blir oftast defensiva från en ung ålder eftersom det anses skamligt. Jag tror inte Anna missbrukar alkohol för övrigt, utan i så fall så är det olika piller som får utskrivet.
Citera
2021-01-04, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Till Annas försvar så har hon alkoholmissbruk i släkten. Många människor som har det blir oftast defensiva från en ung ålder eftersom det anses skamligt. Jag tror inte Anna missbrukar alkohol för övrigt, utan i så fall så är det olika piller som får utskrivet.

Håller med dig ifråga om skammen
Men Anna LJUGER om att hon inte alls druckit speciellt mycket och bara ngn enstaka gång under sina tonår och vuxna liv
Vi har väl alla sett Annas Drinkskola på YT
Tycker vi att hon verkar spiknykter där?
NO BUT NOO

Jag klankar verkligen inte ner på beroende människor, vad de nu än missbrukar
Struntar i om Anna är pillertrillare eller alkoholist, men hade respekterat henne oh så mycket om hon bara kunde stå för något någon gång
Senast redigerad av NY2020 2021-01-04 kl. 13:58.
Citera
2021-01-04, 14:00
Medlem
Citat:
Jag tror inte heller hon missbrukar alkohol däremot att hon brukar det på ett sätt hon ihärdigt påstår att hon inte gör.
Citera
2021-01-04, 15:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Man undrar hur många riktiga följare hon har? Anna ska ha drygt 56k följare och får oftast 300-600 gilla/inlägg. Kikki Danelsson har ca: 23k följare ock får 3k likes på ett inlägg om att hennes son fyller år.
Är det sant är Kicki superpopulär. Och det kan jag tänka mig att hon är. Hon är folklig. Man brukar normalt säga att det är bra med ett gensvar på en 3-4%. Samma sak gäller faktiskt för försäljning. Om man har ett riktat utskick av reklam för en produkt som utvalda människor sagt de är intresserad av kan man räkna med ett positivt gensvar hos 3-4%. Har man 1000 följare kan man känna sig nöjd med fyra svar. Är man en privatperson på Facebook utan att vara en kändis har man sällan 1000 följare. Å andra sidan är det oftast nära vänner och familj, varför utfallet procentuellt blir högre. Kanske tio procent?

Däremot undrar jag om såna här köpta följare även går in och gillar inlägg? Jag antar att man kan köpa både och. Men det borde vara lite dyrare att köpa såna som även gillar inlägg. Vilket jag misstänker att Pyttipanna inte har råd med. Anna har alltså ett gensvar på lite drygt en procent, vilket gör att man med gott samvete kan förutsätta att 30-40.000 följare är köpta. Låtsaskompisar om man så vill. Jämför med liknande c-kändisar i samma gärsgårdsliga - som dessutom är omtyckta - har de i regel några tusen följare. Det finns de som har fler, men de har också köpt sin kompisar.
Citera
2021-01-04, 15:55
Medlem
Nu blir det spanska på insta ihop med ny filterselfie.
”Den enda kärleken. Min själ och min väg.” Ungefär ...
Citera
2021-01-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu blir det spanska på insta ihop med ny filterselfie.
”Den enda kärleken. Min själ och min väg.” Ungefär ...
Och lite ”det är bra att lära sig nya saker” till en annan filterselfie
Citera
2021-01-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och lite ”det är bra att lära sig nya saker” till en annan filterselfie
Herregud vad mycket filter . Vilken sjuk människa som ägnar tiden åt att lägga filter och hejaklacken beundrar henne och skriver att hon är så vacker. De hyllar en låtsasfigur som inte finns. USCH!
Citera
2021-01-04, 16:30
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Upptäckte något riktigt obehagligt liven som Loquita lagt upp.

Vanessa kommer in och då passar Märstsmorsan på att berätta att
”Farfar har sagt till Vanessa att han tycker hon blivit tjock

Hon slutar inte där utan säger
Gordita (betyder fet kvinna på spanska).

Efter det fortsätter hon att le sitt otäcka leende vänder sig till Vanessa och säger
”Farfar tycker att Du fläskat på dig Vanessa”.

Jag tycker att det är SÅ okänsligt och elakt!!
Just när man trodde det vidriga fettot nåt botten... hittar hon en spade och börjar gräva sig djupare. Fullkomligt motbjudande...
Citera
2021-01-04, 16:46
Medlem
Citat:
Hur då försvar och fr a defensiv? Kärringen är en mytoman av stora mått, den maligna kroniska varianten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in