2016-09-06, 16:01
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Anna har nu lagt ut en bild på sonen på instagram. Hon säger att hon är så stolt över honom och att man absolut inte ska döma en bok efter omslaget. VAD menar hon med det? Att hon tycker att har ser ut som nån man inte ska vara stolt över? Ibland borde man kanske låta klyschorna vila.
Betyder: Han ser inte ut som någon man kan vara det minsta stolt över, men ibland är jag lite stolt ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Nu står det: "Man ska verkligen inte döma en bok, efter det vackra omslaget". Låter som om att hon insinuerar att han är värre än vad han ser ut att vara.
Betyder: Han är vacker, men helvete vad dum i huvudet han är och så illa han beter sig.

Bra Anna, vi väntar på spiken i kistan nu. Den definitiva avrättningen av grabben.
Citera
2016-09-06, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Betyder: Han ser inte ut som någon man kan vara det minsta stolt över, men ibland är jag lite stolt ändå.

Betyder: Han är vacker, men helvete vad dum i huvudet han är och så illa han beter sig.

Bra Anna, vi väntar på spiken i kistan nu. Den definitiva avrättningen av grabben.

Hur ska hon ta sig ur det här? Blir spännande att se....
Och vem är det som har dömt sonen, och för vad?
Citera
2016-09-06, 19:26
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende

Hur ska hon ta sig ur det här? Blir spännande att se....
Och vem är det som har dömt sonen, och för vad?

Undrar om hon förstått vad ordspråket betyder, det låter förvirrat. Och hon kör väl en "jag står ööööver allt ifrågasättande och ignoreeeerar" antar jag.

Viss självkritik verkar finnas, ingen brun geggamojja på ett tag.
Citera
2016-09-06, 19:46
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Undrar om hon förstått vad ordspråket betyder, det låter förvirrat. Och hon kör väl en "jag står ööööver allt ifrågasättande och ignoreeeerar" antar jag.

Viss självkritik verkar finnas, ingen brun geggamojja på ett tag.

Lite trist att Anna och sonen inte kan visa varandra kärlek och känslor privat, utan måste basunera ut det på nätet. Men men, vi är alla olika. Och sonen skickade ju några hjärtan till sin mor på instagram, så då är väl familjelyckan total.

Själv föredrar jag the real deal.
Citera
2016-09-06, 23:52
Medlem
StigAllans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=DQZ8a2g5MXg
Så det är detta som hon fortfarande lever för och på?
Tragiskt!

Har du lyckats ställa in dina gåstavar korrekt ännu Anna?
Men antagligen som för alla fetton så finns det en anledning till att dessa gåstavar ligger i något skåp undangömda.
Latheten och rädslan att svettas!
Kostproblematiken att äta fettlöst vegetariskt ett halvår klarar superAnna galant eller hur?
Senast redigerad av StigAllan 2016-09-06 kl. 23:54.
Citera
2016-09-07, 11:58
Medlem
Aigiss avatar
Så är vi överens om att det är pojk-booken med det "vackra" omslaget som blivit "särbehandlad", alltså mobbad, pga av Anna alternativt pga att han är ganska töntig? Han har väl dessutom just börjat gymnasiet?

Sjukt pinsamt för grabben om så är fallet, det är väl något man sköter privat och inte lägger ut till allmän beskådan. Men men, Anna kanske fiskar efter ännu en snyftartikel...

Fast läser man lite noggrannare så kanske det är dottern det gäller? Hon har fått sparken eller nån annan har tagit ett jobb hon tycker hon borde fått?
Senast redigerad av Aigis 2016-09-07 kl. 12:15.
Citera
2016-09-07, 12:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Lite trist att Anna och sonen inte kan visa varandra kärlek och känslor privat, utan måste basunera ut det på nätet. Men men, vi är alla olika. Och sonen skickade ju några hjärtan till sin mor på instagram, så då är väl familjelyckan total.

Själv föredrar jag the real deal.

Hon basunerar ut sin kärlek till hela familjen via sociala medier hela tiden. Hennes älskade dotter, make och vad det nu kan vara. Hennes fans blir tårögd av hennes "äkta" kärleksförklaringar. Så vackert och så mycket kärlek är det 💕.

Om man nu hela tiden måste bevisa för andra hur mycket man älskar sin partner så kanske det inte är så jävla äkta. Precis som de som säger "jag älskar dig" till varandra vid nästan varje samtal. De kan omöjligt verkligen mena det hela tiden. Anna är likadan och som andra osäkra människor med kanske svajiga förhållanden måste hon visa för andra hur mycket hon älskar sin man. Jag lägger själv aldrig ut nå sådant om min sambo, vill jag säga att jag älskar honom så gör jag det till honom direkt och inte via Facebook eller instagram.

Undrar vad det är som de som håller på så måste bevisa?
Citera
2016-09-08, 19:13
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Anna Book berättade precis på Periscope att Ricky Martin kysste henne på munnen när de träffades varpå Roberto blev så svartsjuk att han tvingade henne att göra en tatuering för att manifestera sin kärlek till sin äkta make istället.

Hon berättade det på ett skämtsamt sätt, som att det var en kul grej. Undrar vad den underbara fantastiska mannen har för andra "fina sidor"...
Citera
2016-09-08, 20:49
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Anna Book berättade precis på Periscope att Ricky Martin kysste henne på munnen när de träffades varpå Roberto blev så svartsjuk att han tvingade henne att göra en tatuering för att manifestera sin kärlek till sin äkta make istället.

Hon berättade det på ett skämtsamt sätt, som att det var en kul grej. Undrar vad den underbara fantastiska mannen har för andra "fina sidor"...

Låter ju romantisk och väldigt hälsosamt.
Citera
2016-09-08, 21:48
Medlem
snowbells avatar
Citat:

Jag har för mig att Ricky Martin är homosexuell, i så fall har ju maken inget att oroa sig för...men jag kanske har fel...
Citera
2016-09-08, 21:59
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag har för mig att Ricky Martin är homosexuell, i så fall har ju maken inget att oroa sig för...men jag kanske har fel...

Stämmer. Det verkar dock inte ha påverkat Robertos svartsjuka, denne skulle bl.a. "kasta honom tillbaka till Puerto Rico".
Citera
2016-09-08, 22:04
Medlem
Citat:

FY vilken hemsk karl! Hur kan man tvinga någon att tatuera sig? Jag tycker att Anna skall anmäla, begära skilsmässa och fly.

Nu misstänker jag att hon kanske mest ville ha sagt att hon kysst Ricky Martin, men hur framstår inte hennes man OM det är som hon påstår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in