Citat:
Ursprungligen postat av
Undseende
Lite trist att Anna och sonen inte kan visa varandra kärlek och känslor privat, utan måste basunera ut det på nätet. Men men, vi är alla olika. Och sonen skickade ju några hjärtan till sin mor på instagram, så då är väl familjelyckan total.
Själv föredrar jag the real deal.
Hon basunerar ut sin kärlek till hela familjen via sociala medier hela tiden. Hennes älskade dotter, make och vad det nu kan vara. Hennes fans blir tårögd av hennes "äkta" kärleksförklaringar. Så vackert och så mycket kärlek är det 💕.
Om man nu hela tiden måste bevisa för andra hur mycket man älskar sin partner så kanske det inte är så jävla äkta. Precis som de som säger "jag älskar dig" till varandra vid nästan varje samtal. De kan omöjligt verkligen mena det hela tiden. Anna är likadan och som andra osäkra människor med kanske svajiga förhållanden måste hon visa för andra hur mycket hon älskar sin man. Jag lägger själv aldrig ut nå sådant om min sambo, vill jag säga att jag älskar honom så gör jag det till honom direkt och inte via Facebook eller instagram.
Undrar vad det är som de som håller på så måste bevisa?