2016-03-05, 14:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
Hennes moster hade alkoholproblem http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12658729.ab
Likaså mamma Maritha.
Citera
2016-03-05, 15:13
Medlem
Det var en intervju med henne i nya tidningen Motor om vilken sportbil hon gillade mest, eller vad det var
Citera
2016-03-05, 20:35
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Det var en intervju med henne i nya tidningen Motor om vilken sportbil hon gillade mest, eller vad det var

Och vad svarade oraklet?
Citera
2016-03-05, 21:37
Medlem
Någon som vet hur man lyckas spara en livesändning från periscope? Var det ngn mer såg dagens pinsama sändning inne på MoS, när hon går in på kicks för att hälsa på dottern o handla. Tyckte mej se rysningar från Lill tunnan.. Kollegan ville inte vara med på bild och smet. Fii faan om det varit min morsa som storma in så där på min arbetsplats 😳😳
Citera
2016-03-05, 22:32
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Någon som vet hur man lyckas spara en livesändning från periscope? Var det ngn mer såg dagens pinsama sändning inne på MoS, när hon går in på kicks för att hälsa på dottern o handla. Tyckte mej se rysningar från Lill tunnan.. Kollegan ville inte vara med på bild och smet. Fii faan om det varit min morsa som storma in så där på min arbetsplats 😳😳

Stackars dotter som måste förklara för chefen varför det ofta försvinner varor när hennes mamma besöker butiken
Citera
2016-03-06, 00:32
Medlem
godboys avatar
Vilken mastodonttråd.

Hela Sveriges Tunna har helt klart rätt mycket psykiska besvär. Har dock mycket svårt att tycka synd om Tunnan då hon aldrig någonsin erkänner att hon fabulerar eller har fel.

Jag tror på det mesta som står i denna tråd då nästan alla tokigheter som nämns kan styrkas från Tunnans eget instagram, även om hon raderat inlägget. Mycket styrks också av diverse intervjumatrial från TV.

Jag fattar inte att bl.a Läckberg ens beblandar sig med Tunnan p g a alla som tidigare haft bekymmer med henne. Läckberg har uppenbarligen gjort en kass research. Vem som helst som googlar Tunnan begriper att hon är mycket svår att samarbeta med. Allt skall ske på hennes vilkor, annars tar hon till lipen och smutskastar allt hon bara kan. Dessutom utnyttjar Tunnan gärna andra. Tunnan vill bl.a spela storbystad polis i en Läckbergfilm

Tunnan har tidigare "hotat" med att flytta till Spanien, men vad ska hon leva av där? Tror tyvärr aldrig det kommer ske. Hade varit skönt för både Tunnan och Sveriges befolkning som sluppit henne i slaskpressen och i TV.

Då Tunnan totalt saknar självinsikt och tror att världen kretsar kring henne, vilket kanske är lätt att tro när man har samma size som Jupiter, kommer hon att försöka vara med i var enda TV produktion som finns.

Det bästa Tunnan kan göra är att ärligt söka psykiatrisk hjälp och lägga ner att tro att hon, bara hon, alltid har rätt. Dessutom bör hon stänga alla sociala medier konton och hålla sig ifrån TV, tidningar och övrig media.
Citera
2016-03-06, 07:50
Medlem
Fick info igår att hennes gubbe Roberto tycker gräset är grönare på andra sidan om man säger så.
Senast redigerad av Delaroche 2016-03-06 kl. 07:54.
Citera
2016-03-06, 08:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Fick info igår att hennes gubbe Roberto tycker gräset är grönare på andra sidan om man säger så.

Det är ju förvisso förståeligt när hans liv är som en ambulerande vaudevilleteater. Allt som görs privat kablas ju ut över världen av hans fru.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-03-06 kl. 08:37.
Citera
2016-03-06, 11:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det är ju förvisso förståeligt när hans liv är som en ambulerande vaudevilleteater. Allt som görs privat kablas ju ut över världen av hans fru.

Varav följer att eftersom vi inte hört något gråtraseri är det förmodligen rent hittepå. Jag tror att den man som gift sig med fru Tunna knappast är en häradsbetäckare utan mer en undergiven, timid stackare.
Citera
2016-03-06, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche
Jag gillar egentligen inte otrohet men efter alla år med Tunnan är han väl värd en normal kvinna i en normal kropp! Att Tunnan inte gråtit ut om detta beror på att hon inte vill visa att det finns sprickor i fasaden hos den lyckliga familjen!
Citera
2016-03-06, 12:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Jag gillar egentligen inte otrohet men efter alla år med Tunnan är han väl värd en normal kvinna i en normal kropp! Att Tunnan inte gråtit ut om detta beror på att hon inte vill visa att det finns sprickor i fasaden hos den lyckliga familjen!

Jag hoppas att detta är ett falskt rykte. Även om Tunnan är som hon är så tycker jag man bryter upp innan man går vidare.

Men för en gång skull lär väl slasktidningen Aftonbladet ringa Tunnan och inte tvärt om för att kolla upp ryktet. Är det sant så lär vi ha rubriker inom någon dag. För Aftonbladet lär ju bevaka här för skop.
Citera
2016-03-07, 09:29
Medlem
Anna book är en kärring som leker att hon och familjen e så perfekta, men i verkliga fallet har dom riktigt stora problem, det är något som är fel i skallen. Hon har hett temperament och skriker mycket osv .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in