2020-12-04, 14:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
I ärlighetens namn låter det inte som att Anna faktiskt ska ha skrivit detta. Hon skulle aldrig skriva "min skadade man". MEN telefonen är antagligen inte hackad utan lånad av någon, låt oss säga Antonio.
Jag tror hon skrev "älskade man" men det blev skadade i stället. Har testat flera "felstavningar" av ordet älskade för att se om skadade kom upp som förslag. Tyvärr inte.
Kan det bero på vad man skrivit tidigare? Orkar inte lista ut hur det gick till men är säker på att Anna själv skrivit texten.

Hur kommer hon att tolka de nya rekommendationerna/råden nästa vecka? Hon tyckte ju att det var okej att umgås väldigt nära med frissan - "de känner ju varann" så då tycker Anna man kan posera kind mot kind. Huvudsaken att man har munskydd på sig i bilen.

Har hon sagt nåt mer om den där "speciella" ultraljudsundersökningen hon var på? Utöver de 2 befintliga metoderna finns det nu en "Anna-variant"?

I den där cancerpodden sa hon att hon inte varit på vare sig mammografi eller cellprovtagning men skulle genast "ta tag i det". Hon har ju varit så upptagen med sitt lajvande så det har hon väl inte hunnit än...
Såna undersökningar ingår nog bland allt som skjutits upp på grund av pandemin men när Anna bestämt sig för en undersökning så får vården rätta sig efter det.
Citera
2020-12-04, 17:26
Medlem
Jaha Tunnan som talangscout blir säkerligen en fullträff. Med tanke på hur hon skött sig egen "karriär" så vet alla utom Ers Hemskhet hur det hela kommer att sluta. Förresten så kommer det inte ens att börja något sådant kräver disciplin och arbete de dygderna är Tunnan kemiskt befriad från.
Citera
2020-12-04, 18:41
Medlem
Spjernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha Tunnan som talangscout blir säkerligen en fullträff. Med tanke på hur hon skött sig egen "karriär" så vet alla utom Ers Hemskhet hur det hela kommer att sluta. Förresten så kommer det inte ens att börja något sådant kräver disciplin och arbete de dygderna är Tunnan kemiskt befriad från.

Äsch... Hon vill väl in i idoljuryn...
Citera
2020-12-04, 19:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Är ingen som vill ta i henne med tång ens, så hon kan fortsätta att drömma.
Citera
2020-12-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Klart som fan att det är hon som skrev det. Roberto var ju skadad då efter cykelolycka om jag minns rätt.

Imponerande att du har koll på när en abcdefghijklmn.... O-kändis var skadad.
Citera
2020-12-04, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Så skriver bara ett äkta slödder.

"Borde fan jobba"

Ja, hon är ju grym på att spota

Sätt det på CV:t du Anna, så blir du säkert anställd som talangscout.
Citera
2020-12-04, 21:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Det var inte svårt, Anna skrev ju om det i flera veckor. För övrigt tycker jag synd om honom som måste cykla hela tiden medan hon har bilen och åker på Sverigeturnè till frisörer och Ikeabutiker mm.
Citera
2020-12-04, 21:18
Medlem
Citat:

Inte speciellt imponerande o inget jag skulle haft ”koll på” om inte Anna skrivit otaliga inlägg om detta på ig. Anledning till att hon skrev ” min skadade man” på ikeasjulbordsincident. Finns måååånga inlägg ang detta låååångt bak i tråden.
Citera
2020-12-04, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta,filterdeluxe

https://postimg.cc/rzNbddJh

Haha, ja, Anna 32 år. Tror hon på fullaste allvar att folk tror att hon ser ut så?!
Citera
2020-12-04, 21:33
Citat:

Anna i idol juryn hade blivit succé, quick-temper, dåligt omdöme och noll verklighetsförankring skulle verkligen bli bra.

För att öka fredagsfeelingen:

https://youtu.be/tgkAatPPmj0
Citera
2020-12-04, 22:37
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
I ärlighetens namn låter det inte som att Anna faktiskt ska ha skrivit detta. Hon skulle aldrig skriva "min skadade man". MEN telefonen är antagligen inte hackad utan lånad av någon, låt oss säga Antonio.
Han kan ju ha varit med på IKEA, fått låna mammas mobil medan de stod i kön och han tog ett bord. Skojat till det lite och försökt skriva som sin mamma. Han vet ju att hon använder emojis tex.
Mamma blev förstås vansinnig på honom, och hittade på den löjliga lögnen.
Jag tror på uns sanning i denna förklaring, dock med metaforisk modifikation:
"Stöld från bilen" egentligen utlåning av mobilen
"Rådgivare och polis" egentligen Roberto och socialtjänsten (som sagt till henne att inte berätta detaljer om förfarandet för barnens skull).
"Folk vill att hon ska förlora följare" egentligen barnen som inte alltid varit så bekväm med att mamma lägger ut allt om dem för öppen ridå.

Att denna knasiga lögn skulle förfölja henne i år hade hon nog inte räknat med. Hade hon tagit bort inlägget och bara skrivit "så kan det gå när man lånar ut telefonen. Jag hoppas ni förstår att jag inte skrivit det där och jag inte har värderingar om folk vid IKEAs julbord, eftersom vi själva åt där. Dock inte jag som fick nöja mig med en sallad pga en magoperation" så tror jag inte att någon hade kommit ihåg händelsen idag.
Mat, viktuppgång, fysisk och psykisk ohälsa, svårhanterliga barn med stora problem, kärlek till sin man, husköp, kaffedrickande, shopping etc - allt sånt är ju fullt normalt att genomgå, uppleva och göra.
Men Anna tar det till en egen nivå pga sitt lynniga humör. Det är hennes galna efterspel till allt runt om henne som gör att hon hamnar i en så ofördelaktig minnesbank hos folk.

Jag håller inte med. Visserligen tillhör det ovanligheterna att Anna talar om Roberto i hårda och häcklande ordalag (iaf utåt, vad som försiggår innanför hemmets väggar och utanför livesen kan jag inte uttala mig om), men det har ju hänt flera gånger. T ex i flertalet bil-lives när Roberto diggar till musiken och Anna roas med en väldigt nedlåtande attityd, när de var i Spanien och Anna hetsade Roberto att visa upp sina "simkonster" i poolen... och icke att förglömma när hon pratade om hur hon skulle göra livet surt för honom om han hade mage att lämna henne.
Det skulle inte förvåna mig om de innan Anna la ut sitt numera legendariska Ikea-inlägg hade ett "bråk" om julbordet, dvs att Roberto var fräck nog att inte hålla med Anna och därmed kränkte henne något oerhört.
Citera
2020-12-04, 22:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Anna i idol juryn hade blivit succé, quick-temper, dåligt omdöme och noll verklighetsförankring skulle verkligen bli bra.

För att öka fredagsfeelingen:

https://youtu.be/tgkAatPPmj0
Usch. Hon kan inte sjunga. Orkade lyssna fram till 1:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in