2020-11-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Nytt på story:

https://postimg.cc/gallery/x2mNcNt

Larv. Som vanligt.

Jösses så tragiskt. Hur gammal är Anna egentligen? Trodde bara barn höll på sådär...
Citera
2020-11-04, 23:32
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kör med botox, botox, botox. Plus filter.
Det var hennes tandläkare som satte in kaklet i Annas mun som började med att behandla Annas rynkor.
Tandläkaren erbjuder även skönhetsbehandling.

Eller ska man säga att Annas ansikte stelnade till av skräck efter tandläkarbesöken, så att ansiktet har liksom låst sig..Så måste det vara..
Eftersom Anna inte erkänt att hon använde Botox inför BLVIP, utan först efteråt..

Noterar att Tandläkaren Jelena är vän med Pia Book.. och fortfarande med Alexander Erwik.
(Anna Books manager, vars jobb slutade med bråk.. Såklart)
Anna som älskade sin tandläkare.. borde då i rimlighetens namn ha funnits vid Jelenas sida när hon fick veta att hon var sjuk nyligen.. . Icke, däremot fanns halvsyster Pia Book där med tröstande ord...
Anna hade botox långt innan Jelena-behandlingarna.
Och självklart fanns hon inte där, de blev ju ovänner.
Citera
2020-11-04, 23:32
Medlem
Citat:
Nytt på story:

Larv. Som vanligt.

Kan ingen be henne sluta ösa på med versaler mitt i meningarna?
Inte ens en sjundeklassare skriver så omoget och fjantigt. Mina ögon blöder.
Citera
2020-11-04, 23:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Kan ingen be henne sluta ösa på med versaler mitt i meningarna?
Inte ens en sjundeklassare skriver så omoget och fjantigt. Mina ögon blöder.

När Anna skriver på det där intensiva, målande och uttrycksfulla sättet, så vill hon visa hur mycket hon bryr sig om andra, och hur ödmjuk, omtänksam och tacksam hon är.
Anna vill att ingen ska kunna missförstå eller tvivla på hennes känslor.
Anna vill sprida kärlek.
Anna är god.
Citera
2020-11-05, 00:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna kör med botox, botox, botox. Plus filter.
Det var hennes tandläkare som satte in kaklet i Annas mun som började med att behandla Annas rynkor.
Tandläkaren erbjuder även skönhetsbehandling.

Eller ska man säga att Annas ansikte stelnade till av skräck efter tandläkarbesöken, så att ansiktet har liksom låst sig..Så måste det vara..
Eftersom Anna inte erkänt att hon använde Botox inför BLVIP, utan först efteråt..

Noterar att Tandläkaren Jelena är vän med Pia Book.. och fortfarande med Alexander Erwik.
(Anna Books manager, vars jobb slutade med bråk.. Såklart)
Anna som älskade sin tandläkare.. borde då i rimlighetens namn ha funnits vid Jelenas sida när hon fick veta att hon var sjuk nyligen.. . Icke, däremot fanns halvsyster Pia Book där med tröstande ord...

Jag vill minnas att även Fisan skulle göra något käft-ingrepp hos Jelena, vad var det?

För övrigt tycker jag synd om Jelena. Hennes tandläkarverksamhet är säkert helt ok, men numera kan jag inte förknippa henne med nånting annat än Fettet och hennes bedrövligt fula och missanpassade tänder. Även om det var Anna själv som insisterade på insättadet, storleken, färgen osv...

Jelena lär ju ha förlorat många kunder pga Fettets jävla "marknadsföring". Men det är inte förvånande, allt Fettet agerar ambassadör för går åt helvete.
Citera
2020-11-05, 00:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jag vill minnas att även Fisan skulle göra något käft-ingrepp hos Jelena, vad var det?

För övrigt tycker jag synd om Jelena. Hennes tandläkarverksamhet är säkert helt ok, men numera kan jag inte förknippa henne med nånting annat än Fettet och hennes bedrövligt fula och missanpassade tänder. Även om det var Anna själv som insisterade på insättadet, storleken, färgen osv...

Jelena lär ju ha förlorat många kunder pga Fettets jävla "marknadsföring". Men det är inte förvånande, allt Fettet agerar ambassadör för går åt helvete.

Anna kom ju dragande med hela sin familj plus kusin och gud vet allt till Jelena, alla tycks ha tandläkarskräck i den familjen.
Vanessa skulle väl få någon specialbehandling också?
Felicia gjorde det här..
https://pasteboard.co/JyRXxpI.jpg
https://bloggbevakning.se/2017/06/28/bokhylla/
Undra om Jelena fick någon slant öht av Booken efter alla ingrepp. Hoppas det.
Citera
2020-11-05, 06:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna hade botox långt innan Jelena-behandlingarna.
Och självklart fanns hon inte där, de blev ju ovänner.

Jag var ironisk, men det är märkligt ändå att inte ett ord har yttrats för ovanlighetens skull,
efter att deras intensiva kontakt bara tvärdog.
De firade ju även en midsommar ihop.
Misstänker att Jelena är för snäll.
Annars skulle det väl ha blivit ett öppet krigade i medierna som vanligt.

Nej, Annas djupa rynkor har hon haft tills dess att hon hamnade på Brottby, vilket även Bloggbevakning tog upp.
Svårt att förklara för den som inte ser skillnad på en botoxpanna och en obehandlad panna.
Men det blir ett speciellt utseende på pannan, när någon har fått botox insprutat. Plus att pannan kan inte röra sig.

Du får gärna komma med underlag med ditt påstående att Anna använt botox före sommaren 2017, för det syns tydligt att hon inte har haft det innan.
Citera
2020-11-05, 07:03
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja nu förstår jag ändå mindre vad det var för vits att skriva om hur duktig hon var på första stället idag med att hålla distans .
https://imgur.com/gallery/NLBRmqE

Har en känsla av att hon var på det första stället för att tigga till sig någon behandling, men att hon där gick bet. Sen blev det det andra stället som fick ta sig an henne.
Citera
2020-11-05, 07:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Exakt och därför kommer det ju bli ytterst problematiskt den dagen lill tunnan flyttar

Det behöver man nog inte oroa sig för - hon har helt kört sig på både arbetsmarknaden med sina flinka fingrar och jag gissar på att hon varken har pengar undanstoppade för en bostadsrätt eller stått i bostadskö. Pojkvännen är betydligt yngre så det finns en chans att han bara sjappar och lämnar Fisan till sitt öde.

Nej, jag tror hon kommer bo hemma tills Anna faktiskt dör. Det enda av Annas barn som verkar visa någon slags självständighet är den yngsta och då antagligen för att hon verkar vara hackkycklingen.
Citera
2020-11-05, 08:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Nytt på story:

Larv. Som vanligt.
Hon är verkligen ett barn i sinnet. Ser bara 10åringar hålla på så där.
Citera
2020-11-05, 08:38
Medlem
foton från martens blogg

https://postimg.cc/gallery/RqpRvrM
Citera
2020-11-05, 09:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det behöver man nog inte oroa sig för - hon har helt kört sig på både arbetsmarknaden med sina flinka fingrar och jag gissar på att hon varken har pengar undanstoppade för en bostadsrätt eller stått i bostadskö. Pojkvännen är betydligt yngre så det finns en chans att han bara sjappar och lämnar Fisan till sitt öde.

Nej, jag tror hon kommer bo hemma tills Anna faktiskt dör. Det enda av Annas barn som verkar visa någon slags självständighet är den yngsta och då antagligen för att hon verkar vara hackkycklingen.

Ja risken är stor att det blir så, nä det är rätt tragiskt. Ja Vanessa verkar vilja "bryta sig" sig fri lite och det är kanske därför Anna fortsätter hacka på henne som hon verkar gjort bra länge nu och Vanessa börjar väl få nog. Stackars barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in