2020-11-17, 16:55
Medlem
Oh vad hon framhåller sig själv och hur ansvarsfull hon är gällande pandemin. Hur skamligt det är med folk som reser utomlands på semester, hur hon absolut inte har behov av att äta på restaurang, att de inte ska åka iväg nånstans alls (inte heller till Umeå eller Luleå vilket väl ska betyda att de inte ens åker till andra städer i Sverige, hur hennes försörjning är viktigare än att kunna resa, dreja och rida t t ex o s v. Det är som om allt före typ oktober inte gills längre. Och inte en del som hänt senaste veckorna heller.
Citera
2020-11-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Fantastiskt att känna behov av ett låååångt utlägg som svar på frågan hur hon ställer sig till vaccin om det krävs för resa till Spanien.

Eller hur? Det spelar väl egentligen ingen roll hur frågan lyder. Anna besvarar alltid med långa utlägg till svar - även en fråga som skulle kräva ett enkelt jakande eller nekande till svar besvarar med minst ett svar på tio minuter.
Citera
2020-11-17, 17:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Live igen, och Anna fortsätter hävda att hon inte hade några symtom när hon tog sitt corona-test. Men vi som sett lives och filmsnuttar på story vet ju att hon var uppenbart förkyld i samband med att hon gjorde testet och strax innan.
Då har hon jävligt dåligt minne. Har nyss tittat på liven från 3/10 när hon skulle testas. Hon var täppt i näsan, strök gång på gång med fingret under näsan, gnuggade sig i ögat - sa att hon blivit kall av att ha suttit ute. Men nää nå symtom hade hon inte...

Dan efter skrev hon femtielva sidor på insta om det hemska som drabbat henne och sen fick dottern ta över skrivandet så vi skulle förstå hur sjuk hon var...

https://youtu.be/DW1ygKc-8u4

Nån som vet vad hon svarade på kommentaren om att hon och hennes familj inte står riktigt först i kön för vaccin?
Jag såg bara lite av en kommentar under en av bilderna mamma40 la upp.
Citera
2020-11-17, 17:12
Medlem
nickomyras avatar
Har hon fixat ögonbrynen igen ? Tycker de ser så ut .
Citera
2020-11-17, 17:21
Medlem
För en stund sedan pratade familjen lite högt och Anna sa ifrån skarpt. Men sitt inte där och prata i evigheter med främlingar via instagram och avkräv tystnad i övriga hushållet för det!
Citera
2020-11-17, 17:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon förtydliga att det var förra ägarens byggjobbare som lämnat skräpet och att de hade varit lovad att någon skulle ta redan på det men efter ett tag fixar man väl det själv väntar inte över 1,5 år

Glöm inte att Anna tog över 6 år på sig för att fixa handfatet på toan, som i slutänden Arga snickaren fixade.
I Annas Universum motsvarar 1 1/2 år nog 1 månad.
Citera
2020-11-17, 17:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
För en stund sedan pratade familjen lite högt och Anna sa ifrån skarpt. Men sitt inte där och prata i evigheter med främlingar via instagram och avkräv tystnad i övriga hushållet för det!
Jag har sett ibland att hon blängt på nåt utanför bild, med den där rynkan mellan ögonbrynen. Bara väntat på att hon skulle explodera. Troligen nåt av barnen, när Roberto sagt emot henne i bilen har hon låtit lite kuvad och osäker, protesterat lite försiktigt. Men bara lite.
Citera
2020-11-17, 17:32
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/kqQBxLh

Här syns tydligt hur illa ställt det är med tänderna.
I sista liven idag informerade hon oss om hur hon slitit i trädgården idag.
Det var blött och äckligt och hur trampade snett två gånger!
Pratade om något tvprogram som heter Anders knackar på.
Det var ett program som hon var jävligt glad att hon inte var med i.
"Som folk beter sig!!"
Och så hade folk mage att dra upp hur hon betedde sig i arga snickaren!
Felicia hördes gapa i bakgrunden.
Hon är om möjligt ännu märkligare än Anna.
Citera
2020-11-17, 17:46
Medlem
Citat:
Oh vad hon framhåller sig själv och hur ansvarsfull hon är gällande pandemin. Hur skamligt det är med folk som reser utomlands på semester, hur hon absolut inte har behov av att äta på restaurang, att de inte ska åka iväg nånstans alls (inte heller till Umeå eller Luleå vilket väl ska betyda att de inte ens åker till andra städer i Sverige, hur hennes försörjning är viktigare än att kunna resa, dreja och rida t t ex o s v. Det är som om allt före typ oktober inte gills längre. Och inte en del som hänt senaste veckorna heller.
Anna tar inget ansvar för pandemin. Anledningen att hon inte gör allt som står i texten ovanför beror bara på att de inte har råd att göra något. Alla pengar går till mat.
Citera
2020-11-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

I sista liven idag informerade hon oss om hur hon slitit i trädgården idag.
Det var blött och äckligt och hur trampade snett två gånger!
Pratade om något tvprogram som heter Anders knackar på.
Det var ett program som hon var jävligt glad att hon inte var med i.
"Som folk beter sig!!"
Och så hade folk mage att dra upp hur hon betedde sig i arga snickaren!
Felicia hördes gapa i bakgrunden.
Hon är om möjligt ännu märkligare än Anna.
Oj, ja det var väldigt snett och vint, lite svart här och där, är dom fastsatta en och en tro? Då blir det inte roligt för Anna när den ena efter den andra lossnar..
Citera
2020-11-17, 17:56
Medlem
cece123s avatar
Hittade en gammal intervju...
https://nt.se/nyheter/anna-book-blev...t-1901378.aspx
Där framkommer det att Anna spelar dataspel hela tiden med Felicia..
Och att hon visst gjort mycket i sitt liv.. För det vet hon..
Citat:
Hon lever med kändisskapet, men hennes höstschema är ganska lugnt.
Citat:
I folks ögon ute i Sverige tror man ABC är det enda jag gjort, men jag har gjort så mycket mer än det. Jag vet det. Det är huvudsaken, säger Anna Book bestämt.
-Jag har valt familjen i första hand och låtit karriären åka med vid sidan.
Citat:
Skolan känns lite långt borta, säger Anna Book och skrattar.
Uppenbart har skola om sig och gå på skolan aldrig varit Annas dröm, eftersom hon säger detta när hon är 33, vore ju en annan sak om hon var 63 år.. .
Citat:
Jag går stadigt på jorden med min kurviga kropp och stora hjärta. Jag har - och kommer alltid vara - ödmjuk inför de jag möter och känner.
Here we go again..
Kurvig är en omskrivning, eller självljug av Anna, har man en kurvig kropp har man midja, det har inte Anna så mycket av.
Anna gnäggar på om sitt stora feta hjärta och sin enooorma ödmjuka (ego).
Djävligt mycket jag, jag, jag och att hon gör uppoffringar för familjen typ.
Citat:
Det är mycket skratt i Anna Books liv.
Intervjun gjordes 2003, strax innan Anna insåg att hon kunde få stora rubriker för stt gråt.
Läser man mellan raderna inser man att Anna är en föredetting som inte får så mycket erbjudanden.
Apo Melodifestivalen
Citat:
Jag har fått en del tips på låtar, men ingen har känts riktigt, riktigt bra
Citat:
Det kan bli en skiva till.
-Absolut... om jag hittar ett skivbolag som ser mig för den jag är.
Citat:
Jag har inte stått på scen på länge. Jag har tagit det lugnt, men det här har varit bokat sedan länge.
Citat:
Jag har fått flera bra och roliga erbjudanden genom årens lopp, men tackat nej för det inte funnits tid eller möjlighet för det. Jag ångrar inte ett enda nej.
Citera
2020-11-17, 18:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

🤩
Åh! Nu är det bara 10 tänder kvar i underkäken av de 14 hon lät sätta dit. De faller som dominobrickor nu.

Var det inte nån som påstod idag att hon satt fast den som saknades nyligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in