Hittade en gammal intervju...
https://nt.se/nyheter/anna-book-blev...t-1901378.aspx
Där framkommer det att Anna spelar dataspel hela tiden med Felicia..
Och att hon
visst gjort mycket i sitt liv..
För det vet hon..
Citat:
Hon lever med kändisskapet, men hennes höstschema är ganska lugnt.
Citat:
I folks ögon ute i Sverige tror man ABC är det enda jag gjort, men jag har gjort så mycket mer än det. Jag vet det. Det är huvudsaken, säger Anna Book bestämt.
-Jag har valt familjen i första hand och låtit karriären åka med vid sidan.
Citat:
Skolan känns lite långt borta, säger Anna Book och skrattar.
Uppenbart har skola om sig och gå på skolan aldrig varit Annas dröm, eftersom hon säger detta när hon är 33, vore ju en annan sak om hon var 63 år.. .
Citat:
Jag går stadigt på jorden med min kurviga kropp och stora hjärta. Jag har - och kommer alltid vara - ödmjuk inför de jag möter och känner.
Here we go again..
Kurvig är en omskrivning, eller självljug av Anna, har man en kurvig kropp har man midja, det har inte Anna så mycket av.
Anna gnäggar på om sitt stora feta hjärta och sin enooorma ödmjuka (ego).
Djävligt mycket jag, jag, jag och att hon gör uppoffringar för familjen typ.
Citat:
Det är mycket skratt i Anna Books liv.
Intervjun gjordes 2003, strax innan Anna insåg att hon kunde få stora rubriker för stt gråt.
Läser man mellan raderna inser man att Anna är en föredetting som inte får så mycket erbjudanden.
Apo Melodifestivalen
Citat:
Jag har fått en del tips på låtar, men ingen har känts riktigt, riktigt bra
Citat:
Det kan bli en skiva till.
-Absolut... om jag hittar ett skivbolag som ser mig för den jag är.
Citat:
Jag har inte stått på scen på länge. Jag har tagit det lugnt, men det här har varit bokat sedan länge.
Citat:
Jag har fått flera bra och roliga erbjudanden genom årens lopp, men tackat nej för det inte funnits tid eller möjlighet för det. Jag ångrar inte ett enda nej.