2020-10-21, 18:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Alltså... Man ser verkligen hur girigt Anna ser fram emot att få KORV.
Fingrarna spelar i luften av längtan att få greppa den. Fast utan bröd förstås, Anna äter ju inte bröd. Men Anna är så glad ändå. Ingen kan visa sån matglädje som Anna.

(Jag tror att My Martens i sitt stilla sinne njöt oerhört av att lägga upp denna bild på sin "vän" i hennes NATURLIGA tillstånd...)

Anna som beskrivit sig som naturlig och osminkad i flera filtrerade och halvfixade bilder.
Den där bilden är ju mer sann än 1000 bilder Anna själv lägger upp, trots att hon då och då menar att nu minsann är hon naturlig på bilderna.. Möjligtvis naturlig i Annas alldeles egna Universum.
Citera
2020-10-21, 18:27
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
De blir uttänjda och hon byter till allt större och mer töjbara. Hon sa i en live nyligen att hon behövde nya kläder...
Jag vill se henne i tajta jeans. 😍
Kommer hon ens i tajta jeans? Det spricker i sömmarna när dom är på och direkt hon böjer sig så är det kört.
Citera
2020-10-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Alltså... Man ser verkligen hur girigt Anna ser fram emot att få KORV.
Fingrarna spelar i luften av längtan att få greppa den. Fast utan bröd förstås, Anna äter ju inte bröd. Men Anna är så glad ändå. Ingen kan visa sån matglädje som Anna.

(Jag tror att My Martens i sitt stilla sinne njöt oerhört av att lägga upp denna bild på sin "vän" i hennes NATURLIGA tillstånd...)
Är vänskapen ömsesidig?
Citera
2020-10-21, 18:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har Anna någonsin gått omkring i ett par blå tajta jeans?
De där som ska sy de nya gardinerna kan väl sno ihop ett par. På landet passar det bättre med jeans och t-tröja än fjolliga volangblusar och zigenarkjolar. Joggingskor har hon ju redan, om hon inte växt ur dem också.

I liven i fredags hade hon en ribbstickad tröja, det syntes så tydligt hur utspänd den var på vissa ställen...

På en bild när de åt på Valvet hade hon på sig ett par byxor som såg ut som de där av jersey med sydda pressveck som runda tanter hade på 60- och 70-talet.
Nej det var när hon hjälpte My med häcken.
Citera
2020-10-21, 18:56
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Är vänskapen ömsesidig?

Som jag förstår det har de känt varandra ett tag, kanske till och med flera år. De umgås emellanåt enligt deras respektive instagram.
Det förefaller utåt sett som att vänskapen är ömsesidig.

Men jag har en känsla av (med reservation för att detta är min spekulation) att Anna är mer angelägen om Mys vänskap än My är om Annas. Läser man mellan raderna på Mys blogg och instagram (återigen min spekulation) så verkar det som om My ibland vill antyda att Anna är ganska krävande och påträngande. Det är svårt att sätta fingret på det, men det känns som om My kommer med små subtila antydningar och dolda pikar gentemot Anna.

Att My väljer att publicera "den osminkade sanningen" om Anna på sin insta när hon är medveten om att Anna själv gör allt för att dölja den på sin egen instagram, får mig att fundera lite... En RIKTIG vän borde inte vilja publicera såna bilder på sin väninna, när väninnan nu har en hangup beträffande sitt utseende. Men det är som sagt bara min tanke.
Citera
2020-10-21, 19:02
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
I all sin prakt, heeeere's Anna: https://imgur.com/a/jPUeRCr

Svart på vitt varför Anna bara lägger upp filtrerade bilder från axlarna och uppåt.

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Brödet är med som vanligt på varje frukostbild trots att hon inte äter bröd...

Brödet är bara dekoration! Efter bilderna äter Anna pålägget och slickar av smöret. Brödet får Roberto i lunchlådan tillsammans med en lapp där Anna ritat 30 emojis.
Citera
2020-10-21, 19:09
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
De blir uttänjda och hon byter till allt större och mer töjbara. Hon sa i en live nyligen att hon behövde nya kläder...
Jag vill se henne i tajta jeans. 😍

Stackars Anna. Hon borde inte ha sålt sina gamla XXXXXXL-trosor på nätet. Nu behöver hon dem ju.

Jeans är nog svåra för Anna. Fettets kroppsform ställer till det. Hon är klotrund med korta ben, det skulle vara som att försöka trä på ett par jeans på en pilates-boll.

Men jeansleggings kanske skulle funka, många kraftigt överviktiga bär såna. Och de går ju att rulla upp nedtill om de är för långa.
Men Annas vader bekymrar mig, de är otroligt grova. Jag tvivlar på att det ens går att rulla upp ett cirkustält över dem...

Nej, jag tror dessvärre inte att vi kommer att kunna få njuta av en jeansbeklädd Anna.

Har det för övrigt nånsin publicerats en bild på Anna i jeans?
Citera
2020-10-21, 19:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Svart på vitt varför Anna bara lägger upp filtrerade bilder från axlarna och uppåt.
Fel! Det är från axlarna upp till några cm ovanför ögonbrynen.
Citera
2020-10-21, 19:10
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Sant! Annas panna är nästan lika stor som hennes ego.
Citera
2020-10-21, 19:11
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har Anna någonsin gått omkring i ett par blå tajta jeans?

Den frågan ställde jag också precis. Jag kan inte påminna mig om att jag har sett henne i nånting dylikt. Hon verkar mest bära kärring-byxor, hiskeliga klänningar, ziggekjolar och "myskläder".
Citera
2020-10-21, 19:15
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

För min del skulle hon gärna kunna kapa nedanför ögonbrynen också. De är fruktansvärda. Jag kan vid gud inte förstå hur hon kan vilja ha ögonbryn som ser ut så där.
Men det är klart... Ser man hennes tänder så blir det väl begripligt.
Det är lika bra hon kapar nedanför hakan...
Citera
2020-10-21, 19:21
Medlem
Jockemannen75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Anna begriper förmodligen inte själv hur smällfet hon är. Hon är verkligen ohälsosam.

Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
I all sin prakt, heeeere's Anna: https://imgur.com/a/jPUeRCr

Hur många kilo kan hon ha gått upp sen Biggest Looser 2017? 10kg per år? Runt 30 pannor nu tro...

Snälla kan inte programmet ”Du är vad du äter” med Anna Skipper göra comeback, jävlar vad motorsågen Skipper skulle gå lös i Märsta😏😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in