2020-08-03, 16:45
Medlem
moralhoras avatar
Jag är väl mer överraskad att Anna inte gjort ett låååååååååååååångt inlägg om hur modig Darin är och hur väl hon känner Darin och hur hon stöttar och inspireras av honom samtidigt som hon också nämner hur nätt och smal hon är och hur hon är en inspiration för alla bögar runt om i landet.
Citera
2020-08-03, 18:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Både spegeln och dess ”vårdare” är tydligen tunga pjäser
Citera
2020-08-03, 18:48
Medlem
Attefallshuset Vad händer blir det aldrig färdigt ?

Familjedrejningen Vi har inte fått se resultaten Varför ?
Citera
2020-08-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Numera blir hon inte ens uppmärksammad som påhejare av en nyutkommen bög (Darin):

"I kommentarsfältet blir artisten överöst av stöd och kärlek, och profiler som Benjamin Ingrosso, Roger Nordin, Jessica Andersson och Rickard Herrey skickar alla röda hjärtan till Darin."

"Kända namn som Benjamin Ingrosso, Sarah Dawn Finer, Oscar Zia, Laila Bagge och Lina Hedlund visar sitt stöd för artisten med uppmuntrande kommentarer på hans inlägg."

Inte ens skvallertackorna på Expressen eller Aftonbladet vill skriva namnet på sina tangenter.

Kanske på grund av att hon skriver på språk hon inte kan behärska: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ CONGRATULATIONS the worlds most beautiful @darinofficial 🔥⭐💪🙏 You are amazing ❤🏳️‍🌈 and you can absolutely be proud in all ways.

Varför hon inte skriver på svenska till darin som också är svensk är en gåta.
Citera
2020-08-03, 19:32
Medlem
10 bilder på den nybäddade sängen...
Citera
2020-08-03, 20:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Numera blir hon inte ens uppmärksammad som påhejare av en nyutkommen bög (Darin):

"I kommentarsfältet blir artisten överöst av stöd och kärlek, och profiler som Benjamin Ingrosso, Roger Nordin, Jessica Andersson och Rickard Herrey skickar alla röda hjärtan till Darin."

"Kända namn som Benjamin Ingrosso, Sarah Dawn Finer, Oscar Zia, Laila Bagge och Lina Hedlund visar sitt stöd för artisten med uppmuntrande kommentarer på hans inlägg."

Inte ens skvallertackorna på Expressen eller Aftonbladet vill skriva namnet på sina tangenter.
Tror nog att till och med dessa blaskor börjat se Anna Tunnan Book som uttjänt. Finns inget medialt värde i henne längre och det är därför hon inte omnämns. Dessutom så har ju alla journalister koll på Flashback och skvallerjournalister har stenkoll på detta underforumet, så när de ser hur många inlägg som finns gällande Tunnan och vad dessa handlar om så väljer man att inte ta med henne i första taget. Tunnan med familj är nog lite för lortiga för media idag.
Citera
2020-08-03, 20:18
Medlem
Är inte sovrummet väldigt tråkigt å färglöst? Tacky.
Glas å fluff... märkligt inrett.
Personlig åsikt dock.
Citera
2020-08-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Kanske på grund av att hon skriver på språk hon inte kan behärska: ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ CONGRATULATIONS the worlds most beautiful @darinofficial 🔥⭐💪🙏 You are amazing ❤🏳️‍🌈 and you can absolutely be proud in all ways.

Varför hon inte skriver på svenska till darin som också är svensk är en gåta.

Anna är så pinsam...

Grattis till vad? Och denna bedrövliga engelska. Pinsam är ordet!

Anna borde ta till sig talesättet: Det är bättre att hålla käften och tas för en idiot än att öppna den och undanröja alla tvivel!
Citera
2020-08-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Anna är så pinsam...

Grattis till vad? Och denna bedrövliga engelska. Pinsam är ordet!

Anna borde ta till sig talesättet: Det är bättre att hålla käften och tas för en idiot än att öppna den och undanröja alla tvivel!

Eller skriva på svenska, begriper inte varför hon skriver på engelska 🤔
Citera
2020-08-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kloka ord, jag kommer förmodligen ta till någon mera skadlig drog om jag inte får min dagliga dos av Annas liv och leverne.

😂😂😂 Jag med! -det är beroendeframkallande. Dock är min semester slut nu så måste börja foka på jobb istället för att sitta o kolla om Stolledanos lajvar nåt.

Obegripligt att hon ens orkar. DEM ställer ju samma frågor heeela tiden till henne och ändå svarar hon på skiten?! Märkligt eftersom hon hela tiden upprepar hur smart hon är och att hon minsann förstår sig på trollen..

Någon som kollat vad de olika familjemedlemmarna taxerade för år 2019?
Citera
2020-08-03, 21:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Att hon skulle klara sig bra utan honom men att hon skulle göra hans liv till ett helvete. Länk till youtubeklipp finns några sidor bak i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Typ;
Om han lämnar mig kommer jag inte bryta ihop, men jag kommer göra hans liv till ett helvete.
Frisk kvinna, sund relation.

NOT
Okej, tack för svar. Fyfan va hon har spårat. Att han inte lägger benen på ryggen illa kvickt.
Citera
2020-08-03, 21:24
Medlem
Topgun855s avatar
Någon som kollat vad de olika familjemedlemmarna taxerade för år 2019?
[/quote]

Väktarn runt 420K.
Anna 196k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in