2020-12-01, 19:08
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fan va hon springer till frisören ofta, hur har de råd eller förlåt hur har Roberto råd? Anna kan inte inbringa många kronor, Antonio jobbar inte, Felicia och hennes kille jobbar inte och hon har dessutom ett skadestånd att betala och Vanessa går väl fortfarande på gymnasiet. Som sagt 6 vuxna människor och en jobbar som vakt och de tjänar väl inte allt för fett. Hur mycket kan han få ut i månaden?
Det är sponsrat/rabatterat mot att hon promotar dem på instagram
Citera
2020-12-01, 19:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För en vecka sedan ungefär satt hon länge och pratade om hur hon oroade sig för att inte klara sin försörjning och hur oviktiga saker får vänta. Men, det var ju en hel vecka sedan ...

Ja jösses, visst de flesta av oss gör nog dåliga val ibland men här pratar vi ju om ständiga dåliga val. Ett frisörbesök är ju inte jättenödvändigt, speciellt inte när hon rätt nyligen varit där.
Citera
2020-12-01, 19:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För en vecka sedan ungefär satt hon länge och pratade om hur hon oroade sig för att inte klara sin försörjning och hur oviktiga saker får vänta. Men, det var ju en hel vecka sedan ...
Hon har glömt bort det och tror att hon har pengar. Om en vecka sitter hon återigen och klagar över att det ekar i plånboken efter kontoutdraget.
Citera
2020-12-01, 19:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror faktiskt att han har fått jobb .. såg han uppsnoffsad med kavaj och skjorta på en story för några dagar sedan . Gissar påväg till intervju .
Jag kan inte ens i min vildaste fantasi komma på ett enda jobb han är "(o)kvalificerad" för där man behöver klä upp sig för en anställningsintervju...
Citera
2020-12-01, 19:31
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag kan inte ens i min vildaste fantasi komma på ett enda jobb han är "(o)kvalificerad" för där man behöver klä upp sig för en anställningsintervju...

😅 nej men klä upp sig kan man väl göra ändå
Citera
2020-12-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon har glömt bort det och tror att hon har pengar. Om en vecka sitter hon återigen och klagar över att det ekar i plånboken efter kontoutdraget.
Nu står det att det är ett samarbete.
Men hon läser inte här.

Eftersom hon sitter med ryggen emot frissan när hon håller på med håret så är det sen säkert att kela framför kameran.
Citera
2020-12-01, 19:51
Anna är säkert helt slut efter en lång arbetsdag, och långt är det kvar till till helgen med lite välförtjänt vila och ledighet.
Citera
2020-12-01, 19:57
Citat:
Fan va hon springer till frisören ofta, hur har de råd eller förlåt hur har Roberto råd? Anna kan inte inbringa många kronor, Antonio jobbar inte, Felicia och hennes kille jobbar inte och hon har dessutom ett skadestånd att betala och Vanessa går väl fortfarande på gymnasiet. Som sagt 6 vuxna människor och en jobbar som vakt och de tjänar väl inte allt för fett. Hur mycket kan han få ut i månaden?

Det kan inte vara så värst mycket, karln är ju väktare, helt obegripligt hur de får ekonomin att gå ihop.
Citera
2020-12-01, 20:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag vet inte .. men jag får en känsla av att bookis inte har riktig koll på covid-19🤔

https://imgur.com/gallery/5bIGFrL

Suck, Rikspuckot Anna tänker inte på att man kan bli smittad igen av Covid.
Att gå till frissan när man ändå sitter hemma i soffan och jäser framför tv:n kan ju ändå inte vara så djävulskt viktigt.
Anna är =🤮 och till denna frissa skulle jag aldrig tänka mig att gå till då hon står nära inpå en kund, utan skydd. Rikspuckot nr 2 Mao.
Citera
2020-12-01, 20:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Jag postade hans taxerade inkomst här för ett bra tag sen, minns inte exakt men jag vill minnas att det var runt 35' i månaden... före skatt alltså
Citera
2020-12-01, 20:10
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag postade hans taxerade inkomst här för ett bra tag sen, minns inte exakt men jag vill minnas att det var runt 35' i månaden... före skatt alltså
Det är ändå lite fantastiskt att stackars Roberto lyckas försörja en familj av 4-5 sysslolösa dagdrivare, på det sättet han ändå gör, med sin litet mediokra lön.
Hatten av för honom, fast man undrar ändå lite vad som driver honom att hålla på på detta sätt...
Senast redigerad av Rimbert 2020-12-01 kl. 20:14.
Citera
2020-12-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
OH, herregud Anna och hennes morsa är/var verkligen wedding crashers.
Anna är ju så socialt inkompetent och pinsam
så det finns ju inte.
Att Anna inte har en skam i kroppen är ju inget nytt.. Måste bero på hennes obefintliga sociala talang.. Hon har ju INGEN högre social kompetens.
Bästa inlägget idag. Sant varje ord. Måste vara hårt att vara världsstjärna och ingen vill producera en ny skiva. Att bjuda in sig på andras bröllop och inte vara bjuden måste vara höjden av förnedrelse men det har ju inte stolle Anna fattat. Gillar inte Runar men tack för denna lilla storie om hur Anna funkade för så länge sedan som 1990.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in