2020-10-20, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag fattar inte varför de blev så upprörda över att kocken Jenny textade på hennes insta? Vad är det som stör att de blev påkommen med någon annans recept? Jag tycker Jenny hade väldigt positiv ton i det hon skrev!
Nä där håller jag inte alls med dig. Jenny gick ju in och tog över kommentarsfältet och hänvisade till sin insta för recept. Tyckte hon betedde sig jävligt otrevligt. En maträtt har inte upphovsrätt. Vem som helst får laga en rätt och lägga på sin sida.
Citera
2020-10-20, 14:24
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Nä där håller jag inte alls med dig. Jenny gick ju in och tog över kommentarsfältet och hänvisade till sin insta för recept. Tyckte hon betedde sig jävligt otrevligt. En maträtt har inte upphovsrätt. Vem som helst får laga en rätt och lägga på sin sida.
Håller med ! Påkommen med recept .. har aldrig sett nåt om att folk länkar till vart de har fått receptet ifrån .
Varför ska den där lilla narcissisten till kock ha cred för hur Fisans mat smakar ? Smakar det bra är det kockens förtjänst .
Citera
2020-10-20, 14:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Håller med ! Påkommen med recept .. har aldrig sett nåt om att folk länkar till vart de har fått receptet ifrån .
Varför ska den där lilla narcissisten till kock ha cred för hur Fisans mat smakar ? Smakar det bra är det kockens förtjänst .

Jag håller med i princip men när det kommer till Anna som alltid passar på att sola sig i lånta fjädrar är det bara bra att hon får en liten knäpp på näsan. Ingen har väl glömt Gooh-pastan eller pulversåsen?

Sen hade du varit fint om hon självmant länkat till receptet direkt. Hon vet ju att det alltid kommer frågor om receptet, då kan man ju bjussa på lite gratis klick hos kockens Instagram. Om inte Jenny själv hade varit där och kommenterat hade ju Tunnan låsats som det va Felicia som själv hittat på receptet.
Citera
2020-10-20, 14:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Börjar bli trött på hennes omelettbilder,sovrumsbilder,filtrerade ansiktsbilder etc etc
Kan hon inte komma med något nytt roligt nån gång
Att inte flera har tröttna är för mig en gåta.
Citera
2020-10-20, 14:59
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Problemet är att Märstamorsan ljög och försökte få oss att tro att det var Felicia som kreerat denna fantastiska måltid. INGEN har pratat om några jäkla ”rättigheter” till någon maträtt mer än Toledano-tokarna.
Citera
2020-10-20, 15:11
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Oavsett om det är sant eller ej så kan hon ju sakna sin mamma även mamman inte var en bra mamma..
Tror du på fullt allvar att hon skulle lägga ut kärleksfulla hälsningar (i 10 år efter hennes mammas död) på födelsedagar och Mors dag om hennes mamma var gravt alkoholiserad och misshandlade sina barn sedan de var små???
Känns inte särskilt troligt!
Senast redigerad av Boopidoo 2020-10-20 kl. 15:54.
Citera
2020-10-20, 15:27
Medlem
nytt på story, hon är makalös

https://postimg.cc/PNb09bMk
Citera
2020-10-20, 15:30
Medlem
här kommer annas försvarstal

https://postimg.cc/gallery/DG2rkJG
Citera
2020-10-20, 15:32
Medlem
Scamps avatar
Självinsikten är lika med NOLL.
Citera
2020-10-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Det sägs att man blir klokare med åren, men det stämmer inte med Anna.
Hon är bara dummare och dummare
Citera
2020-10-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Precis. Upplägget såg precis ut som Jennys men det betyder ju inte att smaksättningen var exakt densamma. Att då Jenny går in och länkar till sin sida för recept är rena tramset.
Citera
2020-10-20, 16:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Med tanke på att hennes riktiga utseende inte är i närheten av vad som visas på bilden... så har du helt rätt.

Själv är jag bara en gammal surgubbe, men jag skulle aldrig ens drömma om att försöka försköna mig på ett så löjligt sätt. För jag vet hur jag ser ut, skäms inte över det... och för att mina vänner skulle häckla mig stenhårt om jag började med slikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in