2020-07-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malva1
Nä, tror Anna i vanlig ordning har läst här och sedan bjudit in Åza försatt visa hur goda vänner de är. Att sedan skriva att det var spontanbesök är ju bara att tänja på sanningen lite.

Visst läser hon. För några dagar sedan undrade jag varför Anna inte åker till huset i Spanien som står tomt.

Nu har Anna skrivit på insta att ”tyvärr kan de inte åka till Spanien i år pågrund av corona”.

Vilket i och för sig är klokt eftersom hon är i riskgrupp
Citera
2020-07-18, 19:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Visst läser hon. För några dagar sedan undrade jag varför Anna inte åker till huset i Spanien som står tomt.

Nu har Anna skrivit på insta att ”tyvärr kan de inte åka till Spanien i år pågrund av corona”.

Vilket i och för sig är klokt eftersom hon är i riskgrupp
Dom kan åka och bättre om hon gör det än åka runt här i Sverige hos gamlingar.
Citera
2020-07-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har Anna lagt upp matbilder från förra året i Spanien och skriver att de inte kan resa i år på grund av pandemin när sanningen förmodligen är att svärfar hyrt ut sin lägenhet till spanjorer i år eftersom det var länge osäkert om man skulle få åka till Spanien från Sverige i år. Hon ljuger hela tiden, både Pernilla och Perrelli har åkt till sina hus nu när det är tillåtet.

Pernilla har ju dessutom varit i Nerja och hälsat på sina föräldrar tillsammans med sonen Oliver så visst kan man resa ner till Spanien om man vill och har råd. Men Anna med familj har varken råd eller möjlighet. Lägenheten är ju inte deras så de kan inte disponera den som de vill.

Sen verkar alla projekt med Koja Ankeborg gått i stå. Länge sedan det uppdaterades om Attefallshuset som såg halvfärdigt ut senast man kunde ana det i bakgrunden. Ekonomin för familjen Stolledano-Took är nog inte så stark just nu.
Citera
2020-07-18, 19:06
Medlem
Hörde idag att Roberto har (har haft)? en intensiv flirt med en han träffat genom jobbet. Kan inte bekräfta mer än vad jag hört. Det roliga är att hon är 1dm längre än honom. Och med ljust kort hår.
Citera
2020-07-18, 19:19
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Hon har inte tid. Dygnet har bara 24 timmar och hon lägger redan nästan all sin vakna tid på Instagram. Tänk om hon skulle behöva gå i polemik med alla här också...

Det är lättare för henne att låtsas att hon inte känner till den här tråden (trots att alla vet att hon lusläser här) än att försöka ljuga bort allt som skrivs i klartext här om hennes barn m.m.
Det går liksom inte att försvara eller snacka bort, som hon kan göra på instagram där hon kan radera vad andra skrivit.

It's a losing battle.

Ja, här har vi ju förklaringen!
Hur ska hon kunna gå i svaromål när hon inte får blockeliblocka! Det går ju inte.
Citera
2020-07-18, 19:23
Alltså.... dagens bästa upptäckt. Robertos facebook, av en slump (hmm nåja) surfade jag in på den..
OCH
JAG SLÅR VAD om att det är Anna som sköter den
Varför, jo jag ska lista några orsaker:

1. på flera bilder tex en av en klocka som hans fina fru gett honom, så bara "råkar" ett foto på Anna stå fint placerat i bakgrunden.
2. på hans presentation står det att han bor i Sigtuna, men senaste inlägget är från 2016 (på Annas står det att hon bor i Stockholm men att hon ÄR från Spanien....yeah right)
3. Ett svar på en kommentar från Roberto lyder : Ja du var en av DEM bästa.
4. Han anväder oändligt många adjektiv för att beskriva sin fantastiska, underbara vackra fru. Det blir lite för kletigt till och med för den mest romaniske man i världen.
5. Alla foton på Anna som är upplagda på hans sida är väldigt tillrättalagda, putande läppar och posering, inga naturliga foton, vardagsfoton- som hon lägger upp på honom.

Jag trycker extra mycket på punkt nr 3
Citera
2020-07-18, 19:26
Medlem
Gud vad hon frossar och lägger ut matbilder på sitt instagram, nu fru Tunna.
Tiden från biggest loser och träning verkar som bortblåst.
Citera
2020-07-18, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Gud vad hon frossar och lägger ut matbilder på sitt instagram, nu fru Tunna.
Tiden från biggest loser och träning verkar som bortblåst.

Fast matbilderna idag är från 2013
Citera
2020-07-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast matbilderna idag är från 2013
Okej.
Spelar roll vilket år det är ifrån, mat till ett helt kompani.
Citera
2020-07-18, 19:41
Medlem
TPLs avatar
Anna babblar igen. Det här var väl en av alla hemlisar hon hintade om.

https://youtu.be/QaVBvYpUOF0
Citera
2020-07-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Spelar roll vilket år det är ifrån, mat till ett helt kompani.

Det är sant men jag är mer fascinerade över vilket enormt tomt och tråkigt liv hon måste ha när hon lägger upp gamla bilder! Det händer inte mycket i det hemmet
Citera
2020-07-18, 19:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Det är sant men jag är mer fascinerade över vilket enormt tomt och tråkigt liv hon måste ha när hon lägger upp gamla bilder! Det händer inte mycket i det hemmet
Hon laddar nog för Varbergs-eventet i augusti och hinner inte ta nya bilder. Nu går hon igenom garderoben för att se vad som passar i rättssalen. Mitt tips är tvärrandigt i svartvitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in