Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna har i och för sig redan börjat...

Stekt kött (Anna är nederst på bilden):

https://postimg.cc/k20CrMXF

Stekt skinka med grill-rand:

https://postimg.cc/H8xRcFkk

Gris till vänster och fårskalle till höger:

https://postimg.cc/2VL9sQqM
Vilket fint och välarbetat collage! Kan iofs ha föregåtts av en varning, för känsliga tittare 😁 alltså sista bilden......aldrig har man väl sett någon som försöker se avslappnad ut vara så spänd.....! Hihi
Citera
2020-09-26, 22:48
Medlem
Någon som spelade in dagens live?🙏🏾
Citera
2020-09-26, 23:13
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Uppdatering på instagram.
Anna är i sängen. Hon är "helt slut".

https://postimg.cc/B8DBN3vV

Jaha... Nu ska vi se. Enligt egen utsago har Anna idag:

Duschat
Tagit på "varma mjuka kläder"
Gjort en kopp te och "lyxomelett med lite avokado" ☺️
Haft "mysig lördag hemma med tända ljus, mysbelysning och kanske man skulle tända en brasa också"

Ja, det måste ha varit jobbigt. Klart Fettet är trött. Det var väl därför hon flåsade och flämtade så mycket när hon drog i "lyx-gardinerna". Hon var utbränd efter att ha bytt om till mjukisbyxor.
Citera
2020-09-26, 23:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Anna har i och för sig redan börjat...

Stekt kött (Anna är nederst på bilden):

https://postimg.cc/k20CrMXF

Stekt skinka med grill-rand:

https://postimg.cc/H8xRcFkk

Gris till vänster och fårskalle till höger:

https://postimg.cc/2VL9sQqM

Anna och Roberto känns så.. 80 tal.
Sola solarium och köra med brunsvart solbränd hud.
Anna tänker väl att hennes sönderbrända hud fixar hon med botox, cancer tja det kan ju opereras bort.. Nemas problemas.
Jag skulle aldrig låta mina barn sola solarium, aldrig dra med dem på rabatterade cancerchanser.
Citera
2020-09-26, 23:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Uppdatering på instagram.
Anna är i sängen. Hon är "helt slut".

https://postimg.cc/B8DBN3vV

Jaha... Nu ska vi se. Enligt egen utsago har Anna idag:

Duschat
Tagit på "varma mjuka kläder"
Gjort en kopp te och "lyxomelett med lite avokado" ☺️
Haft "mysig lördag hemma med tända ljus, mysbelysning och kanske man skulle tända en brasa också"

Ja, det måste ha varit jobbigt. Klart Fettet är trött. Det var väl därför hon flåsade och flämtade så mycket när hon drog i "lyx-gardinerna". Hon var utbränd efter att ha bytt om till mjukisbyxor.

Anna blev nog utbränd redan när hon slog upp ena ögonlocket på morgonen.
För att inte tala om att hur tungt det måste ha varit för Anna att tänka ut vilken macka hon ska äta imorgon, avacado eller inte...det är livets fråga.. detta måste ha tagit knäcken av henne totalt, därav hennes tunga flåsningar under liven.
Kanske gamla kompisen Paolo kan bjuda på lite hemma PT tjänster till Anna?
Nu när många inkomster rök efter att han torskade som torsk.
Tur att Anna bidrar med så mycket.. Glädje.. I allafall på Flashback.
Citera
2020-09-26, 23:52
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Inte så säkert .. jag tror hon är väldigt kärleksfull ibland . Och sen nedtryckande .
Först klappar , sen slår .
Tillslut förstår man inte vad man är / varit utsatt för utan ser bara det goda och ger bortförklaringar till det svåra

Ja, jag tror att det kan vara något sådant Anna håller på med.. Jag menar vem sjutton säger "lilla råtta" " korkade ängel" osv till sina barn?
Det är möjligt att Anna är avundsjuk på Vanessa, hon är den av barnen som verkar ha det lättast för sig. Kanske konkurrerar hon om Robertos kärlek till Anna?
Felicia håller ju redan på med bortförklaringar beträffande Anna och försvarar och försvarar.
Citera
2020-09-27, 08:10
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, jag tror att det kan vara något sådant Anna håller på med.. Jag menar vem sjutton säger "lilla råtta" " korkade ängel" osv till sina barn?
Det är möjligt att Anna är avundsjuk på Vanessa, hon är den av barnen som verkar ha det lättast för sig. Kanske konkurrerar hon om Robertos kärlek till Anna?
Felicia håller ju redan på med bortförklaringar beträffande Anna och försvarar och försvarar.

Det måste sägas att av kvinnorna i familjen är Vanessa den enda av dem som är smal. Med tanke på hur besatt Anna är av sin kropp och sin vikt så tror jag att det är där som den största avundsjukan ligger.

Jag kan absolut tänka mig att så störd som Anna är i sin identitet och sin modersroll, så retar det henne gränslöst att hon har en dotter som ser ut i kroppen som hon själv skulle drömma om att göra. Därav hennes pikar om "råtta" och "korkad", hon känner väl att hon måste ta till vad hon kan för att trycka ned. Hon kallar ju aldrig Felicia öknamn, men Felicia är ju överviktig som Anna själv så där har Anna ingen kropps-konkurrens.

Jag vill påstå att det är Annas fel att Felicia är tjock. Redan som barn var Felicia kraftigt överviktig och det blir inte barn av sig själva, utan det är föräldrarna som har ansvar för hur barnets huvudsakliga måltider ser ut, och föräldrarna har (eller borde ha) skyldighet att söka hjälp av exempelvis en barndietist om det bär iväg åt fel håll. (Nu talar jag inte om barn med lite hull, utan de som lider av riktig övervikt/fetma.)

Gällande detta har Anna misslyckats totalt.
Om jag inte minns fel, har väl Felicia gjort en gastric bypass precis som Anna? Och att hon gjorde den som mycket ung, jag har för mig att jag läst nånstans att hon bara var runt 17-18? Det är inte normalt att behöva göra sånt när man forfarande är tonåring.
Citera
2020-09-27, 08:14
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vilket fint och välarbetat collage! Kan iofs ha föregåtts av en varning, för känsliga tittare 😁 alltså sista bilden......aldrig har man väl sett någon som försöker se avslappnad ut vara så spänd.....! Hihi

Hon spänner sig så hon nästan trycker ut Jojbejto från flytdynan. Ser verkligen naturligt och inte alls stageat ut...
Men solen kommer åtminstone åt att grilla bröstfiléerna ordentligt.
Citera
2020-09-27, 08:19
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Anna blev nog utbränd redan när hon slog upp ena ögonlocket på morgonen.
För att inte tala om att hur tungt det måste ha varit för Anna att tänka ut vilken macka hon ska äta imorgon, avacado eller inte...det är livets fråga.. detta måste ha tagit knäcken av henne totalt, därav hennes tunga flåsningar under liven.
Kanske gamla kompisen Paolo kan bjuda på lite hemma PT tjänster till Anna?
Nu när många inkomster rök efter att han torskade som torsk.
Tur att Anna bidrar med så mycket.. Glädje.. I allafall på Flashback.

Anna är nog dessvärre bara intresserad av Paolos matkassar. De tog hon ju glatt emot tidigare och visade upp på instagram. Fettuccini för Fettet.
Citera
2020-09-27, 08:35
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Anna och Roberto känns så.. 80 tal.
Sola solarium och köra med brunsvart solbränd hud.
Anna tänker väl att hennes sönderbrända hud fixar hon med botox, cancer tja det kan ju opereras bort.. Nemas problemas.
Jag skulle aldrig låta mina barn sola solarium, aldrig dra med dem på rabatterade cancerchanser.

Ja! Men det säger sig självt egentligen. ABC kom ju 1986. Och sen dess har Anna levt kvar i villfarelsen att hon är en "stor artist". För henne är det således fortfarande 80-tal, så hon solar solarium och klär sig i polyester-blusar med volanger i skrikrosa och turkost.
Citera
2020-09-27, 09:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Nej, nej. Har inte Anna sagt att hon minsann har en "fin hylla" som hon lägger kuddarna på?

Ja, Anna har ju enligt henne en fin hylla som hon kan lägga några kuddar på.
Hon kallar hyllan för "Mina girlisar"..
Hyllan är ej i original, den har blivit renoverad
och man har lagt in extra stöd för att få hyllan att hålla sig uppe, annars åker den ner rejält.
Man kan köpa liknande hyllor hos plastikkirurgen..

Förstår mig inte på det där med massor av dammkvalstersamlande kuddar i sovrummet, speciellt inte trenden med dun på kuddar och lampor. En astmatiker skulle väl dö om de befann sig inne i Annas sovrum med heltäckningsmatta, gardiner som täcker halva rummet och massor av kuddar, filtar och överkast.. Har inte Anna även dunlampor?
Citera
2020-09-27, 11:27
Medlem
Nu gör Anna reklam för choklad, nio chokladbröst 110gr 195 kr. Det är kampanj för bröstcancer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in