2016-08-08, 20:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag vet inte om denna artikel redan postats i tråden? Anna Book listar sina största besvikelser:
http://www.cafe.se/exklusivt-for-caf...a-besvikelser/

Idioten fattar inte ens att alla bara driver med henne. Hela denna artikel är ett enda stort driv.
Citera
2016-08-08, 21:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
"Efter min 1a sovmorgon på länge ~ Så var det väldigt snällt utav Scandic T att komma upp med härlig frukost på rummet till mig ~"

Ja jävlar vad snällt av personalen att komma med frukost om man beställer roomservice

Rostade mackor med ett lass bacon på Men det är klart, lägger man på två gurkskivor så blir det plötsligt hälsosamt (hon sa ju nyligen i en artikel att hon numera äter hälsosamt)och man kan skriva #freshfruit
Citera
2016-08-08, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men det var ju bara en liten aptitretare inför förrätten: En helstekt 5-kg gädda med 10 L potatismos och ett kilo skirat smör.
Sedan kommer huvudrätten: En grillad ko, ett badkar pommes frites och en hink bea.
Efterrätten består av 25 L. glass med vispgrädde och 7 KG körsbär.

Sedan vill naturligtvis vår megastjärna ha en kopp kaffe på maten. 5 L. gräddlatte med 1 KG socker, och eftersom vår stora artist tränar så hårt kan hon gott unna sig ett par små kakor till kaffet: 1 butterkaka, 1 sockerkaka, 1 kanellängd och enbart ½ pistagelängd. (den andra halvan spar hon under kudden som medicin vid sömnproblem.)
Nå, skämt åsido, inte konstigt att hon åker på multipla magoperationer såsom hon misshandlar sin kropp.

MVH/Gnomegirl

Okej, kalla mig tramsig nu, men Dagens bästa på Fb.
Men är hon verkligen så stor som ni härinne vill göra gälla? Hon är ganska kort, så det gör att hon ser mycket större ut. Det blir konstigare proportioner då. Jag tycker hon ser frisk och hälsosam ut, så bra som en person med den kroppstypen kan vara. Hon har ett fint ansikte.
Dock är hennes personlighet och självbild kanske inte den bästa. Men tycker ni att hon är så grotesk utseendemässigt?
Citera
2016-08-08, 21:13
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag vet inte om denna artikel redan postats i tråden? Anna Book listar sina största besvikelser:

Idioten fattar inte ens att alla bara driver med henne. Hela denna artikel är ett enda stort driv.

Det har jag iaf inte sett och nytt var även att orkestern saboterade för henne! Tänk, redan i början av sin fantastiska karriär försökte avundsjuka människor lägga krokben för henne men hon har trotsat allt och blivit en världsstjärna i Sverige (och Finland och Japan). Tänk hur långt hon hade kommit om inte hennes fiendelista hade haft över 100 namn, folk som gör allt i sin makt för att förstöra för stackars Anna...

Hennes mytomani har verkligen gått över styr.

Liten kul detalj är att skaldjursplatån gör repris igen. Resten av historien har ändrats en del, det har hetat att hon fick springa ut själv och köpa mat, att de blev skjutsade till en restaurang av produktionen, att allt de fick var några pizzor, att de bara fick oliver och sur potatissallad. En sak som varit konsekvens är att andra minsann fick skaldjursplatå, en skaldjursplatå som rättmätigt var hennes men av ren ondska och avundsjuka nekades henne av det elaka produktionsbolaget. Det är skaldjursplatån som kom undan och det kommer Anna fan i mig aldrig glömma. Jag misstänker att Josefin Craaford inte vaknar upp ur mardrömmar genomdränkt i svett och ropar "nej, skaldjursplatå, andra fick det, var är den, VAR?!"
Senast redigerad av Aigis 2016-08-08 kl. 21:23.
Citera
2016-08-08, 21:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Det har jag iaf inte sett och nytt var även att orkestern saboterade för henne! Tänk, redan i början av sin fantastiska karriär försökte avundsjuka människor lägga krokben för henne men hon har trotsat allt och blivit en världsstjärna i Sverige (och Finland och Japan). Tänk hur långt hon hade kommit om inte hennes fiendelista hade haft över 100 namn, folk som gör allt i sin makt för att förstöra för stackars Anna...

Hennes mytomani har verkligen gått över styr.

Liten kul detalj är att skaldjursplatån gör repris igen. Resten av historien har ändrats en del, det har hetat att hon fick springa ut själv och köpa mat, att de blev skjutsade till en restaurang av produktionen, att allt de fick var några pizzor, att de bara fick oliver och sur potatissallad. En sak som varit konsekvens är att andra minsann fick skaldjursplatå, en skaldjursplatå som rättmätigt var hennes men av ren ondska och avundsjuka nekades henne av det elaka produktionsbolaget. Det är skaldjursplatån som kom undan och det kommer Anna fan i mig aldrig glömma. Jag misstänker att Josefin Craaford inte vaknar upp ur mardrömmar genomdränkt i svett och ropar "nej, skaldjursplatå, andra fick det, var är den, VAR?!"

Glöm nu för allt i världen inte alla guldkantade Hollywoodkontrakt hon tackat nej till för att istället ta hand om sin underbara familj...

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-08-08, 23:23
Medlem
Pippirayas avatar
Jag reagerade på de showbilder hon la ut på instagram i går/förrgår. Hon såg smalare ut än vanligt, nån som sett dem och tänkt på samma? Jag letade efter tecken på manipulation men är inte så bra på att upptäcka sånt

Edit: i förrgår, rån Selma spa, iklädd någon cape. Nåt jippo med körslaget-kollega. En person har kommenterat att hon blivit smal. Senare bilder uppbär hon sin vanliga kroppshydda.
Senast redigerad av Pippiraya 2016-08-08 kl. 23:28.
Citera
2016-08-08, 23:52
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Åh herregud!

I min ålder inser jag att jag borde ha uppnått en viss mognadsgrad, dvs jag BORDE inse det totalt oförskämda i att en etablerad tidsskrift utnyttjar mindre vetande överfylliga kvinns. Men med tanke på hur förljuget Bookskan ohämmat framhäver sig själv, hur hon bokstavligt LJUGER och hur uselt hon hanterar minsta ifrågasättande så skiter jag faktiskt i det. Istället njuter jag lika ohämmat av denna lista som av min kvällsdrink.

Bäst på listan: 7. Fettbesvikelsen
Citera
2016-08-08, 23:59
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Glöm nu för allt i världen inte alla guldkantade Hollywoodkontrakt hon tackat nej till för att istället ta hand om sin underbara familj...

MVH/Gnomegirl

Åh finns det något citat eller tidningsartikel där man kan läsa om denna lovande goodie?

Förresten, har någon skärmdumpar eller liknande där man kan grotta ner sig i nämda julbordsgate på IKEA?

Jag vill förfäras

/MYCKET tacksam för svar
Citera
2016-08-09, 00:21
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Förresten, har någon skärmdumpar eller liknande där man kan grotta ner sig i nämda julbordsgate på IKEA?

https://twitter.com/aliciadickner/st...50725788225537

Sen är det bara att hoppa till sidan 173 i den här eminenta tråden!
Citera
2016-08-09, 00:27
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
https://twitter.com/aliciadickner/st...50725788225537

Sen är det bara att hoppa till sidan 173 i den här eminenta tråden!

Tackar ödmjukast! Min uppesittarkväll är räddad
Citera
2016-08-09, 01:48
Medlem
Brunhildes avatar
Men alltså.. Jag har nu läst inläggen i tråden på sidan 173 och några sidor framåt.. och jag är helt stum! Verkligen HELT stum. Nog för att de flesta av oss har agerat idiotiskt, sagt dumma saker etc och sedan gjort patetiska försökt till att pudla, men det här är något helt annat. In a galaxy far, far away typ.

Jag har såklart (ok, med liiite dåligt samvete) skrattat åt hennes ihärdiga hävdanden att de har ett "andra hem" i Spanien fast det är så uppenbart att så är inte fallet. Det smäller ju liksom inte lika högt att gentilt få låna ett uthyresobjekt ett antal veckor/år i jämförelse med att ha ett alldeles eget "segunda casa med pool", men herregud, människan är snart 50. Kom ner på jorden ffs. Det är väl skitbra att ha möjlighet till lite gratis sommaravkoppling (med delad pool ) i Spanien, det är få förunnat och speciellt om man har haft kronofogden flåsandes i nacken.

Nåväl, efter noga övervägande och insikt om att "barnen" ju för tusan är halvvuxna och därmed redan förtappade, har jag kommit fram till att både jag själv och Bookskan är old and ugly enough. Alltså fortsätter jag avnjuta min kvällsdrink OCH tillåter mig roas/förfära av denna alldeles egna mondo/gore/bizarrekategori.

Kuriosa: Är det någon som vet hur mycket hon gått upp sedan hon hävdade att hon gått ner typ 60 kg? Hon är betydligt fylligare ut nu än för ett halvår/ett år sedan.
Citera
2016-08-09, 10:55
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Okej, kalla mig tramsig nu, men Dagens bästa på Fb.
Men är hon verkligen så stor som ni härinne vill göra gälla? Hon är ganska kort, så det gör att hon ser mycket större ut. Det blir konstigare proportioner då. Jag tycker hon ser frisk och hälsosam ut, så bra som en person med den kroppstypen kan vara. Hon har ett fint ansikte.
Dock är hennes personlighet och självbild kanske inte den bästa. Men tycker ni att hon är så grotesk utseendemässigt?

Anna har en fin kropp, lite lagom mullig som dom flesta riktiga män föredrar det. Alla hennes TV-engagemang förutsätter att hon är i fin fysisk form eftersom kontrakten innehåller försäkringsklausuler när det gäller medicin och hälsa.

Vi skall vara tacksamma att vi har en sån pigg sångfågel som dessutom har så många andra kvalitéer vilket gör att hon ständigt är efterfrågad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in