2016-08-05, 11:07
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ang åtaganden inför 2017 så håller hon väl sedvanlig presskonferens?

I så fall ser vi fram mot den!
Citera
2016-08-05, 17:15
Medlem
Alltså, jag förstår inte, jag kan inte följa Anna på instagram längre, jag har aldrig kommenterat så jag borde ju inte vara blockad. Någon som vet hur jag ska göra?
Citera
2016-08-05, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det fina med Anna är att hon förenar både artistlivet och familjelivet. Dans, musik, sång, schlagerfestival, TV-program, underhållningsprogram...det finns ingen hejd på Annas begåvning.

Snart är det dags att hon annonserar ut sina åtaganden under säsongen 2016/2017... det blir spännande!

Tjoho, nu kommer då äntligen programmet jag väntat på! Mästarnas mästare i svenska. Eller varför inte en kombination med i allt. Blir hon enda deltagare tro? Vem mer än vår Anna kan kombinera dans, sång, bakning, matlagning, sex, familjeliv och bildning i en sådan fantastisk kombination?
Citera
2016-08-08, 10:28
Medlem
Anna Books kreativitet gör sig verkligen påmind i hennes skapande av hashtags. En som lagt sig på minnet är #roligtattskrattainnanmanskasova , en tag som kom till efter att nån vän eller familjemedlem gjort nåt tokroligt på kvällskvisten. Nu senast kom #freshfruit, efter att scandic bjudit på frukost på rummet. Jag skulle verkligen vilja veta hur hennes hjärna fungerar!
Citera
2016-08-08, 11:04
Medlem
johannespauluss avatar
"Efter min 1a sovmorgon på länge ~ Så var det väldigt snällt utav Scandic T att komma upp med härlig frukost på rummet till mig ~"

Ja jävlar vad snällt av personalen att komma med frukost om man beställer roomservice
Citera
2016-08-08, 15:55
Medlem
Aigiss avatar
Vad hände egentligen med den där liraren som kastade en "glödhet" tändare på Anna så att den blev helt tillknycklad? Han skulle väl även hotat henne och hela familjen till livet? Borde ju varit ett ganska enkelt mål med många vittnen men det vart väl inget med det?
Citera
2016-08-08, 16:36
Medlem
Bryter man mot någon regel om man lägger ut adressen till deras boende i Spanien?
Citera
2016-08-08, 18:23
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
"Efter min 1a sovmorgon på länge ~ Så var det väldigt snällt utav Scandic T att komma upp med härlig frukost på rummet till mig ~"

Ja jävlar vad snällt av personalen att komma med frukost om man beställer roomservice

Personalen tyckte kanske det var bäst att DOM portionerade ut frukosten så slapp Tunnan överäta från buffén.
Citera
2016-08-08, 18:29
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus

Med tanker på hur stor frukosten förmodligen var och att uppbärandet av den krävde större delen av serveringspersonalen var det väl snällt . Övriga gäster väntade nog gärna när dom fick reda på att det var den STORA fru Book som skulle serveras
Citera
2016-08-08, 18:36
Medlem
ABCD1s avatar
Tunnan har lagt upp bild på (minst) 10 bitars sushi med texten:
"Ensam sushilunch tillbaka på hotellet efter en lång promenad med många uträttade ärenden och lite shopping ~ Så nu ska det bli skönt och bara få rå om sig själva en stund👍🏼❤️😘 #hotelliving #nice #sun #fun #pr #work #återhämtning #sushi #freshfruit"

Då frågar någon Kan du äta allt det? Jag äter 2.5-3 bitar efter min operation..

Väntar med spänning på vilken action Tunnan kommer att ta på den frågan?

1. Hon raderar kommentaren och hoppas ingen hann se den.
2. Hon ljuger och säger att maten ska räcka till flera måltider.
3. Hon ljuger och säger att de är flera som ska dela på maten.

Inte undra på att hon inte går ner i vikt om hon spränger ut sin
opererade magsäck som hon gör.
10 bitar sushi!!!!!
OMG!
Senast redigerad av ABCD1 2016-08-08 kl. 18:41.
Citera
2016-08-08, 20:00
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tunnan har lagt upp bild på (minst) 10 bitars sushi med texten:
"Ensam sushilunch tillbaka på hotellet efter en lång promenad med många uträttade ärenden och lite shopping ~ Så nu ska det bli skönt och bara få rå om sig själva en stund👍🏼❤️😘 #hotelliving #nice #sun #fun #pr #work #återhämtning #sushi #freshfruit"

Då frågar någon Kan du äta allt det? Jag äter 2.5-3 bitar efter min operation..

10 bitar sushi!!!!!
OMG!

Hoppas på alternativ 4:a, Anna går loss om att folk minsann inte ska anta a la vin-incidenten. Det tror jag dock bara händer när Booken är lite på lyset men vem vet, hon kanske sitter och super nu när hon ändå är på mini-semester!

Lite kul att hon taggat bilden med #freshfruit, är det avokadon hon menar då eller...

#praying #pepp #enjoyingwine #minivacaciones #HotelDeScandic #fun
Senast redigerad av Aigis 2016-08-08 kl. 20:05.
Citera
2016-08-08, 20:14
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1

10 bitar sushi!!!!!
OMG!

Jag gissar att hon kommer att äta sushin med hjälp av sina gångstavar, de är så maaagizka att tio bitar sushi blir som två!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in